Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Heb je nou een log gecleaned, dan gaan liggen op een bench en dan gaan pressen?
The madness ! :p Neem dan gewoon DB's man :p

Dit is veel makkelijker, zal wel eens een filmpke maken. Buiten dat is het ook goed voor me loglift om meer t e zulke presses te doen.

Gaat eens snel terug naar het BB gedeelte en hou die blasemphy daar aub

Als je nooit boven de 100kg hebt geMP'd moet je gewoon je bek houden :p

Je wilt toch ook voldoende kracht hebben om die log van je delts te krijgen? Altijd handig dan om ook
sterker in het lagere gedeelte van de press te zijn. Daarom dus DB. Sinds ik staand om & om DB press,
maak ik de presses van mijn leven :p

Hier hoor je +300kg yoke te lopen of je bek te houden :mad:

• #2.570
Als je nooit boven de 100kg hebt geMP'd moet je gewoon je bek houden :p

Je wilt toch ook voldoende kracht hebben om die log van je delts te krijgen? Altijd handig dan om ook
sterker in het lagere gedeelte van de press te zijn. Daarom dus DB. Sinds ik staand om & om DB press,
maak ik de presses van mijn leven :p

Loglift is als je het goed doet bijna enkel locken

Incline log bench press schijnt goede assistance te zijn voor de log press. Voelt heel anders dan barbell of DBs (kleinere ROM, maar ook moeilijker spanning op de rug houden, moeilijk evenwicht op de polsen, brede handles, geforceerde hammer grip, ...)

• #2.574
Incline log bench press schijnt goede assistance te zijn voor de log press. Voelt heel anders dan barbell of DBs (kleinere ROM, maar ook moeilijker spanning op de rug houden, moeilijk evenwicht op de polsen, brede handles, geforceerde hammer grip, ...)

Dat was ook mijn ervaring gister, vooral het evenwicht van de polsen was erg raar.

• #2.575
Oja! Vanavond mijn halfrack uit elkaar draaien, vanaf morgen ben ik de trotse bezitter van een powecage gemaakt door henk. Half rack heb ik ook wel verkocht en wordt morgen opgehaald

[Link niet meer beschikbaar]

Mt j hooks en bands optie

new toy! altijd leuk :)

• #2.580
cube method, cyclus 1, week 1, training 3 deadlift ME

deadlift
70x5
120x3
170x2
200x1
225x1
240x1 ( pr met '' normale '' stang)

pijn aan abductoren, bah, met mijn domme kop toch nog 250 geprobeerd
250x fail, kwam tot knie ongeveer, slechte focus door pijntje, mentale fail

stiff legged deadlift 1e keer sinds heeeeel lang
60x 20
60x 20
60x 20
****ing hard verzuren dit, zelfs op grip...

shrugs ook 1e keer sinds lange tijd
60x15
60x15
60x15
wel erg makkelijk

fat dumbell rows
42x10 l/r , bicepspeesje trok toch nog beetje links
24x10 l/r
1min rust
24x10 l/r zo nergens last van

rear delt dumbell raise of hoe de **** het ook genoemd mag worden, iets saais met een dumbell
kleine dumbell x 15
kleine dumbell x 15
kleine dumbell x 15
geen idee hoe zwaar dat kreng is, 4kg ofzo, stelt geen klote voor

hammer grip pull up moest eigenlijk ez bar curl repout, dat maar ff wijselijk weggelaten :o
10xbw

comment : balen van die deadlift, maar kan er wel inkomen dat hij niet wilde vandaag. Het is een fag excuus maar ben na zaterdag ook maar weer eens gestopt met creatine te pakken, en die pijnlijke abductoren blabla excuus blabla,

ben gewoon niet sterk genoeg

verder wel lekker getraind, nu ff huilen onder de zonnebank

Terug
Naar boven