Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel want heb hem niet gezien !
thx manNog een late felicitatie van mij. Goed gedaan, leuk om te zien dat je je toch zo makkelijk kon kwalificeren.
thx
Looking good gozer! Op alle lifts zat er IMO nog wel wat in hoor! Wat zijn je all time PR's en je hoogste Wilks?

thanks !!
Merk je dat je je verworven superkrachten effectief kan inzetten bij het arresteren van gemene boeven?
die video maakt je slank, of dat komt door dat pakkie
was ik wel tevreden meemag ook wel, 240 deadlift deed ik 1.5 jaar geleden ook al
owhhhhhhh kusje
---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------
Komende donderdag met mijn sponsor mee proeflesje krav maga, heb echt al hele tijd de drang om vechtsport/zelfverdediging weer op te pakken. Heb het altijd geweldig gevonden en vind toch dat ik me op dat vlak beter moet ontwikkelen voor de zware leven on the streets.
Hij heeft me verzekerd dat het gemutliche lessen zijn waarbij ik op mijn eigen intensiteit kan trainen en het goed te combineren is met powerliften. Dus ben benieuwd.