XXL Nutrition

Log Aron 2016

Nog een late felicitatie van mij. Goed gedaan, leuk om te zien dat je je toch zo makkelijk kon kwalificeren.

Heel erg nice man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.923
Zoals belooft de vid

https://www.youtube.com/watch?v=hSf0tokEbQc

Thx bro

Goet! En moest je nou tegen een NINJA?!?
Denk het wel want heb hem niet gezien !
Nog een late felicitatie van mij. Goed gedaan, leuk om te zien dat je je toch zo makkelijk kon kwalificeren.
thx man
thx

Goed gedaan, mooi filmpje ook!

Netjes man! Zag er goed uit ;) Gefeliciteerd (laat, mja).

Filmpje net gekeken. Alles ging hard man :p BP en SQ had nog wel meer in gezeten denk ik

• #4.927
thx

Vooral squat leek inderdaad alsof er nog echt wat inzat ! Bij bench kan 2,5 kg vaak al een wereld van verschil zijn. Deadlift had ook wel beetje bijgekunt

good show bro!

Looking good gozer! Op alle lifts zat er IMO nog wel wat in hoor! Wat zijn je all time PR's en je hoogste Wilks?

die video maakt je slank, of dat komt door dat pakkie

gaaf filmpje en nice all time PRs en hoogste wilks

Merk je dat je je verworven superkrachten effectief kan inzetten bij het arresteren van gemene boeven?

• #4.934
gaaf filmpje en nice all time PRs en hoogste wilks
thanks !!
Merk je dat je je verworven superkrachten effectief kan inzetten bij het arresteren van gemene boeven?

uh over het algemeen pretendeert iedereen zich wel te gedragen als ik in de buurt ben. Verder ben ik expert in het werpen van boze blikken en tackelen van personen.

---------- Toegevoegd 9 September 2014 om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst 8 September 2014 om 23:01 ----------

die video maakt je slank, of dat komt door dat pakkie

bek houwe ecto !

ik ben slank

Volslank ja. :p

ziet er goed uit arie!

240kg DL alsof et niks is

was geen haat, bedoelde het srs hoor :roflol:

• #4.939
ziet er goed uit arie!

240kg DL alsof et niks is

mag ook wel, 240 deadlift deed ik 1.5 jaar geleden ook al

was geen haat, bedoelde het srs hoor :roflol:

owhhhhhhh kusje

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Komende donderdag met mijn sponsor mee proeflesje krav maga, heb echt al hele tijd de drang om vechtsport/zelfverdediging weer op te pakken. Heb het altijd geweldig gevonden en vind toch dat ik me op dat vlak beter moet ontwikkelen voor de zware leven on the streets.

Hij heeft me verzekerd dat het gemutliche lessen zijn waarbij ik op mijn eigen intensiteit kan trainen en het goed te combineren is met powerliften. Dus ben benieuwd.

mag ook wel, 240 deadlift deed ik 1.5 jaar geleden ook al

owhhhhhhh kusje

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Komende donderdag met mijn sponsor mee proeflesje krav maga, heb echt al hele tijd de drang om vechtsport/zelfverdediging weer op te pakken. Heb het altijd geweldig gevonden en vind toch dat ik me op dat vlak beter moet ontwikkelen voor de zware leven on the streets.

Hij heeft me verzekerd dat het gemutliche lessen zijn waarbij ik op mijn eigen intensiteit kan trainen en het goed te combineren is met powerliften. Dus ben benieuwd.

nice, mocht dat toch niks zijn heb ik nog altijd een boek "street-level bureaucracy" voor je liggen

Terug
Naar boven