Fitness Seller

Log Aron 2016

Ik hoor nu dus via Tymboo dat er een mogelijkheid bestaat dat ik naar het EK powerliften junioren kan als ik minimaal 580kg til. Zitten bond technisch misschien nog haken en ogen aan maar dat zien we dan wel. Zou toch leuk zijn als ik ooit nog op een EK staan.

Zou mega hard zijn.

Mooi man, je weet wat je te doen staat dus.

Mooi dat je daar zeker uitzicht op hebt!
Hou er wel rekening mee dat je als land maximaal 2 atleten per klasse mag sturen, dus van al degene die volgend jaar nog junior zijn moet je wel zorgen dat je bij beste 2 bent.

Mooi dat je daar zeker uitzicht op hebt!
Hou er wel rekening mee dat je als land maximaal 2 atleten per klasse mag sturen, dus van al degene die volgend jaar nog junior zijn moet je wel zorgen dat je bij beste 2 bent.

Goed om te weten.

Maximaal 2 per gewichtsklasse bedoel je?

Goed om te weten.

Maximaal 2 per gewichtsklasse bedoel je?

Jup, daarbij ook een max totaal aantal lifters:

5. Each nation is allowed a maximum of eight competitors spread throughout the range of the eight bodyweight categories for men and seven competitors throughout the range of seven bodyweight categories for women. Junior and Sub-Junior nine for men and eight for women. There must not be more than two competitors from any one nation in any particular bodyweight category.

6. Each nation is allowed a maximum of five alternates or reserves. To take part in the competition they must been nominated 60 days before the date of the championships on the preliminary nomination with the bodyweight categories and best totals achieved at National or international championships during the last 12 months.

Thanks J.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.349
Geen EK voor aron dan :roflol:

Goede instelling :thumbs:

Gewoon in die top 2 eindigen jongeh! Of als je bv 3e staat en het minimum wel gehaald hebt en iemand voor je beslist niet te gaan kan je alsnog gaan natuurlijk, zolang je op tijd ingeschreven bent.

• #5.353
Gewoon in die top 2 eindigen jongeh! Of als je bv 3e staat en het minimum wel gehaald hebt en iemand voor je beslist niet te gaan kan je alsnog gaan natuurlijk, zolang je op tijd ingeschreven bent.

uiteraard ga ik gewoon mijn best doen zaterdag

tof je eindelijk een keer IRL te ontmoeten, al wordt het waarschijnlijk ontzettend awkward en verstaan we niks van elkaar, het heeft toch wat speciaals

uiteraard ga ik gewoon mijn best doen zaterdag

tof je eindelijk een keer IRL te ontmoeten, al wordt het waarschijnlijk ontzettend awkward en verstaan we niks van elkaar, het heeft toch wat speciaals

Ik spreek nog redelijk normaal hoor :D of doel je op jouw Limburgs :D
Hoop dit jaar meer mensen van hier aan te spreken, ken niet iedereen van gezicht (jou zou ik wel herkennen).

Komt wel goed man, mooi allesinds dat er zo'n competitie is in jullie 105, drijft jullie alleen naar hogere niveau's ;)

• #5.355
Ik doel op mijn limburgs ja :roflol:

Aron's limburg's is erg schattig, iets minder ruw dan sanca's limburgs.

Succes alvast zondag!

..kan er maar beter zo vroeg mogelijk mee zijn..:o

Succes met je leef de leef!

Terug
Naar boven