XXL Nutrition

[LOG] Bulking log van Alex:)

• Topic Starter Topic Starter
nou we begonnen met deadliften, ik werkte op naar setjes met 130, maar hier was m'n techniek dus verschrikkelijk, leek meer op een stiff legged deadlift. Gewicht dus naar 70-100 gedropt (terwijl die gaste setjes tot boven de 200 deden, gron trilde zowat:D) en aan techniek gewerkt, voor bijna alles eigenlijk. Zit overigens redelijk wat isolatie in het schema, curls en extentions bv.:D

Mooi man, denk dat je flink wat kan leren van die gasten als ik het zo hoor!

Maar misschien ligt het gewoon aan mij, maar volgens mij zie ik je al een paar weken lang met de zelfde gewichten op de bench werken heel laag in de hh. Misschien helpt t meer als je een stapje terug neemt en dan wat meer hh maakt? Je maakt natuurlijk wel erg veel setjes dus opzich is je volume wel oke natuurlijk, maar t viel me gewoon op:)

ik ga sowieso iets meer hh doen, maar bench is gewoon voruit gegaan laatste tijd hoor, is alleen dat ik examen week gehad heb (alles komt op diploma) dus toen hebbik anderhalve week niet getrained;)

vandaag licht dagje, laag volume en alles uit de buurt van failure.

Squat
5x20kg
5x50kg
3x5x70kg

Upright rows
5x20kg
5x30kg
3x5x40kg (PR)

Cable side raises
3x8x10kg

licht daggie, ging wel ok.

sterke upright row, deze reply had ik gisteren ook al geplaatst maar hij staat er niet :scratch:

thnx:D

vandaag getrained, benen en borst

Squats
8x20kg
8x50kg
6x70kg

Smith squats (1ste keer, is slechts als afwisseling)
8x70kg
2x8x50kg (licht)

Zittende leg curl (1ste keer)
10x35kg
10x50kg
8x65kg (fullblock, simon dee deze gewoon 50x:D)

Staande kuit machine
10x40kg
10x60kg
10x80kg

Schuin bankdrukken (1ste keer)
8x20kg
3x8x50kg

Bankdrukken
8x60kg
4x70kg
12x50kg

Flyes (1ste keer, einde van de training om 't ff af te maken)
8x10kg
8x14kg
8x12kg

Ging lekker, squats iedereen licht gedaan, ging klote in de smith. 2 uur training weer.

ah je traint toch nog luie rat

goede bench

geen training vandaag helaas, had om half 8 daar afgesproken maar gym is gesloten (2de paasdag, stond alleen niet op de website???), verschuif ik dus ff naar morgen:o

Rug, voorkant schouders en armen vandaag

Deadlifts (relatief licht gewicht, techniek setjes)
5x70kg
4x100kg
3x2x110kg

Clean & Jerk (ook relatief licht, techniek gericht)
3x20kg
3x3x50kg

Dumbbell overhead press
5x14kg
5x18kg
5x20kg
5x22kg
3x24kg (PR)

Cable rows (1ste keer)
8x50kg
8x50kg
4x65kg
8x40kg
8x40kg

Vertical row (1ste keer)
8x40kg
8x40kg
8x70kg

Dumbbell curl
3x8x14kg

Ez bar curl
8x20kg
8x30kg (PR)
6x30kg
4x30kg

Lying tricep ext.
3x12x20kg

Skullcrushers
3x12x20kg

Hammer curls
2x8x14

training ging goed, nog een voormalig powerlifter tegengekomen die ~20-30 jaar terug wat nl records had gezet (175 bank, 220 squat en 240 deadlift), hij verwees me naar een powerlift vereniging die er in almere zit, moet ik deze week maar ff gaan kijken:D.

Verder ga ik wat schooner eten, merk dat m'n bodyfat ietsjes is gestegen:o (zit nu op 80kg met 15% denk ik)

toch weer goed getraind, ik zeg het je tegen je 18 ben je al een beest

jah sterk ventje ben je kerel

Op ze 18e drukt ie volgens mij rond de 200 als ie zo door gaat:D

Pff, ik moet nog oppassen dat je mij niet inhaalt over een tijdje. :)

telkens weer vernederend om in jouw log te kijken...

hehe leuke reacties, thnx gasten:D

Heb ff naar dat powerlift team gebeld (zie vorige post, wil me nu ook volledig op PL'en gaan richten, massa komt vanzelf wel mee, hoef verder ook niet enorm te worden) en ik kan dinsdag is met ze mee trainen, kan ik over een jaartje mischien wel eens naar een "meet" gaan:D.

vandaag benen getrained:D

Squats
8x20kg
6x60kg
3x80kg
3x90kg
2x100kg (PR, 2de herhaling klein beetje hulp)
3x90kg
6x80kg (laatste 2 herhaling klein beetje hulp)

Zittende leg curl
15x50kg
15x50kg
10x65kg (PR, fullblock)

Staande kuit machine (strikt uitgevoerd)
10x50
10x60
10x75

Eigenlijk moest borst er nog bij, maar die doe ik morgen met schouders en armen erbij. Squat is nog steeds niet geweldig maar nou eindelijk eens die 100:D

Niceee. Eindelijk die 100 gepakt! kleine jongen wordt grooot.

Merk je zelf eigenlijk dat je zo heel veel sterker bent dan je leeftijdsgenoten? Want ik heb een broertje van 14 en ik denk dat die met 30kg squat al moeite heeft en dat ie met een lege stang bij de bench al moeite heeft. En hij is echt niet zo dun gebouwd als ik, gewoon een normaal postuur voor zn leeftijd.

gaat lekker hou je in de gaten kerel

thnx

@Tom: Als het op een kracht onderdeel met gym of iets dergelijks uitkomt of bv. sprinten is er idd een duidelijk verschil tussen mij en m'n klasgenoten, maar het is niet dat ik aanbeden wordt of zo:D

vandaag was eigenlijk borst en armen aan de beurt, heb me iets meer gericht op armen:

Bankdrukken
8x20kg
6x50kg
2x3x70kg (easy)

Dips
6xlg (opwarmen)
2xlg+20kg
2xlg+25kg (PR!):D
10xlg
10xlg

Tricep pushdown driehoek grip
3x8x25kg

Tricep pushdown normale grip (andere katrol)
7x50 (fullblock)
6x50

Alternate db curl
3x6x14kg

Alternate hammer curl
3x6x14kg

Cable curl
12x30kg
8x40kg (PR)
40kg - 20kg dropset

Nog een setje tricep pushdowns:
20x50kg (fullblock - PR:eek: had eerder in de training moete met 7 herhalingen, nu gewoon zo 20, zat wel snelheid in dus dat zal schelen en m'n armen waren heel wat gevoel kwijt van de voorgaande dropset:D)

heerlijk getrained en geweldige pomp in m'n armen, beginnen eindelijk bij te komen. Ik heb trouwens besloten binnen een maand helemaal over te gaan op powerliften (vandaag was ook niet een echt geplande training, meer ff armen shocken) en niet of hooguit 1 a 2 maanden te cutten voor deze zomer, vind dat ik er met dit lichaamsvet percentage ook wel uit zie, hoeft voor mij sowieso niet lager dan 11-12%.

je ownt me big time op de dips. Nice pl;, wordt je nog sterker en buffer :D

nette dips kerel

Terug
Naar boven