Fitness Seller

[LOG] Bulking log van Alex:)

Jezus man, zo'n deadlift is best netjes voor een ventje van 14!! :D

• Topic Starter Topic Starter
thnx:D

btw link in je sig doet het niet

lekker hoor die deadlift!

Deadlift gaat idd lkkr laatste tijd, tijdje op 110 gezeten maar nu schietie omhoog weer:D Squat moetik nog flink aan werken maar gaat ookwel:)

Week 19 - Borst, bovenrug (lage reps)

Bankdrukken
5x20kg
5x50kg
5x70kg
4x70kg
4x70kg

Incline dumbbell drukken
6x22kg
5x24kg (PR)
4x24kg
6x22kg
5x22kg

Chest press
5x120kg
5x140kg (PR)
4x120kg

Powercleans
3x50kg
3x60kg
1x70kg (wel grappig, als ik setjes met relatief hoge herhalingen fullsquats wil gaan doen kan ik het gewicht gewoon klaar legge door te powercleane:D)
1x70kg

T-bar row
6x30kg (Pr geloof ik?)
6x30kg
5x30kg
5x30kg

ging wel ok, niet echt veel op aan te merken:D

Ziet er weer uit als een lekkere training ja:D

Week 19 - Benen

Squats
5x20kg
4x50kg
3x70kg
2x80kg
1x90kg
1x95kg (PR)
1x100kg (failed)
1x100kg (failed:()

Full squats
3x80kg (PR)
5x75kg
4x75kg
6x70kg

Leg press
6x100kg (PR)
5x100kg
8x90kg

Standing calf raises
10x70kg
10x90kg
10x90kg
20x65kg

Had dr niet echt veel zin in vndaag, toch nog wat Pr's:).

Weer een sterke training neergezet. Bijna zit je op de 100:D

Vandaag beetje 30 minuutjes voor de lol getrained, niks volgens schema, heb examen week (vwo4, dus alles komt op mn diploma:()

Deadlifts:
5x60kg
3x100kg
2x130kg
1x135kg
1x140kg

Bench press
5x20kg
4x50kg
4x70kg
3x70kg
3x70kg

Dips
18xlg
*30 sec rust*
8xlg

ging wel ok:)

netjes ;), maar je gaat wel veel naar je max bij deadlift

ja ik moet idd wat meer reps en minder gewicht doen, ga een tijdje alleen maar triples enz doen met bv 120-130:)

vwo4 en je bent 14, klas overgeslagen?

Je hebt al goede stats kerel, cker voor een 14jarige, ECHTER

als ik je 1 advies mag geven, blijf uit de buurt van je max bij zware compounds.
Ik zie dat je vaak richting 1rm failures/max gaat en daar zou ik toch nog echt een tijdje mee wachten kerel. Je hebt al zon voorsprong omdat je de sport ontdekt hebt verpest dat niet door blessures e.d.

groep 4 en 5 in een jaar gedaan op de basisschool.

Bedankt voor je advies, ga ik zeker doen, zou ik nog wel bv triples enz. kunne doen of moet ik echt wat hoger in de reps gaan zitten?

AlexT zei:
groep 4 en 5 in een jaar gedaan op de basisschool.

Bedankt voor je advies, ga ik zeker doen, zou ik nog wel bv triples enz. kunne doen of moet ik echt wat hoger in de reps gaan zitten?

Ik weet niet precies wat je doel is maar ik neem aan dat je voor massa en kracht gaat gezien je laatste paar trainingen.
Kijk het is deels subjectief maar ik zou zeggen blijf voornamelijk boven je 5rm max en ga af en toe eens met triples aan de gang. Dit is mijn mening.
Maar ik praat wel over 3rm max e.d. Ik weet niet welk schema je hanteert maar triples die nog uit de buurt van je 3rm max zijn is een ander verhaal.
Wat ik bedoel is:
bijvoorbeeld: 3x120deadlift (meer dan 3 keer lukt echt niet, je ging volle bak)
of: 3x3x110 (dit is meer volume training, hier word je sterker van maar je hoeft niet telkens volle bak te gaan per set)

kijk eens wat rond in de pl-sectie, of laat weten wat je onduidelijk is.

ik combineer idd kracht met massa, ik doe als het ware:
Dag 1: Borst en rug
Dag 2: Schouders en armen
Dag 3: Benen
Dag 4: rust

en dan herhalen, dan wissel ik kracht workouts (waarin ik voornamelijk compounds doe met lage rep range) af met mass awrokouts (iets meer isolaite, reps tussen 6-10). De laatste paar workouts heb ik echter een beetje lopen kloten vanwege weinig tijd, maar over een week ga ik weer helemaal op schema.

Maar ik kan dus beter uit de buurt van failure blijven en zoals in je voorbeeld 3x3x110 verkiezen boven een paar 3 herh. rond max ook als ik dus alles 1x per 4 dagen train ipv bijvoorbeeld 3x per week? (ik zie namelijk in schemas dat dit princiepe vaak gehanteerd wordt voor bijvoorbeeld 4x per week squatten)

bedankt voor je advies iig:)

AlexT zei:
ik combineer idd kracht met massa, ik doe als het ware:
Dag 1: Borst en rug
Dag 2: Schouders en armen
Dag 3: Benen
Dag 4: rust

en dan herhalen, dan wissel ik kracht workouts (waarin ik voornamelijk compounds doe met lage rep range) af met mass awrokouts (iets meer isolaite, reps tussen 6-10). De laatste paar workouts heb ik echter een beetje lopen kloten vanwege weinig tijd, maar over een week ga ik weer helemaal op schema.

Maar ik kan dus beter uit de buurt van failure blijven en zoals in je voorbeeld 3x3x110 verkiezen boven een paar 3 herh. rond max ook als ik dus alles 1x per 4 dagen train ipv bijvoorbeeld 3x per week? (ik zie namelijk in schemas dat dit princiepe vaak gehanteerd wordt voor bijvoorbeeld 4x per week squatten)

bedankt voor je advies iig:)

Hmm dat is idd zo, al praten de dan eerder over 2 of 3 keer per week dan 4 denk ik hoor, maar je hebt verschillende schema's. En wat ook belangrijk is, iedereen reageert anders. Zo heb ik bijvoorbeeld na een blessure aan mn rug een tijd 1 keer week zo mn benen getraind (ik train bb-style maar ik wilde kracht terug winnen):

fullsquat 5x5
en daarna gewone normale been training in 6-10rep range. Mn benen werden fors sterker ondanks dat ik dit maar 1 keer per week deed. Maar ja iedereen reageert anders.

Terug
Naar boven