Fitness Seller

[LOG] Bulking log van Alex:)

• Topic Starter Topic Starter
is idd zo, maar ik ga dan bij kracht dagen dan meer rond de 5 herhalingen blijven, nogmaals bedankt:)

Week 19 - Schouders, Armen

DB shoulder press
8x14kg
8x18kg
8x20kg (PR)
5x20kg

Cable side raises (strict)
12x5kg
12x5kg
12x5kg

Chin ups
5 (PR),5,4,4,3,3,3,3

= 30 totaal (volume Pr)
ik heb alleen een probleem bij het laatste gedeelte vna de chin waarbij je je kin over de bar brengt als het ware, dit lukt me gewoon niet meer op de laatste reps, is dit erg of moet je echt zorgen dat je je kin over de bar brengt?

BB curls
8x27.5kg
8x27.5kg
10x25kg
10x25kg

En nog paar setjes db curls, niet onthouden.

Dips
4x10xlg

Tricep pushdown
8x45kg
Dropset (alles tot failure): 13x45, 4x40, 5x35, 6x30

Ging wel goed training, vooral gericht op biceps (lopen zwaar achter) en wat minder tricep volume.

Laatst bewerkt:
weer netjes kerel, die chins gewoon proberen. Als je er niet meer boven kunt blijven verder doen. Na een tijdje lukt het je wel

laatste halve week niet getrained, en gaat er de komende halve week ook niet van komen.

Ik zit hier nu al een uur of 50 vastgenageld aan mn bureau in de boeken, iedere dag een paar uurtjes naar school voor het examen en dan weer terug. Een paar lege cola (light) flessen, koffie koppen, junkfood papiertjes en servies om me heen van de afgelope dagen. Ik slaap ongeveer 5 uur gemiddeld per nacht nu en dat zal nog wel minder worden de komende dagen. De helft van de exames achter de rug, nu nog wat natuur en scheikunde exames waarvan de cijfers op mn diploma komen. Het komt er dus op neer dat ik de afgelope maanden niet veel aan school heb gedaan en ik dus nu alles op het laatste moment erin stamp. Als ik gewoon 6en blijf halen ga ik gelukkig nog wel over:D

Geen trainingen dus:o

ga trainen b*ch

succes met je examens ;) Welke richting doe je?

thnx,

profiel is Natuur & Techniek, als studie ga ik waarschijnlijk natuurkunde of technische natuurkunde doen.

Trainen absoluut niet nu:o:D

nou dat ongelofelijk veel leren heeft niet geweldig veel succes gehad, natuurkunde zowel examen als herkansing van vorrige examen verkloot (verwacht een 4/5), duits een 4, nederlands een 5, spaans een 6.5. Scheikunde herkansing van vorrige examen heb ik denk ik wel een 8, scheikunde examen deze periode 6/7, wiskunde denk ik ook wel 8, frans gok ik op een 6/7, engels ook wel 8. Ik ga dr net mee over geloof ik:D

En weer is getrained vandaag, neit geweldig serieus maar gewoon snel wat chins en dips:

Dips: 15, 13, 12, 7, 6, 5, 5 Totaal: 63
Chins ups: 4, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 2, 2 Totaal: 29:o

Lijkt niks van een training, maar toch weer 17 setjes en gaf wel redelijke pomp in de b0rSt En ArMuHh:D

Zo ik ga weer serieus trainen, vandaag weer getrained, precies op het juiste tijdstip, ik kwam namelijk Simon Sulaiman tegen (op een na sterkste man van nederland geweest, enorme gast, zal wel iets weghebben van RichardV kwa grootte:D) en na beetje praten nodigde hij me uit om met hem en z'n maatje mee te trainen op maandag en donderdag. Meteen ja gezegd natuurlijk, moet dr wel rugby voor stopzetten (valt samen met die trainingen) maar dat is het me helemaal waard:)

training vandaag, upperbody:

Powercleans
3x50kg
3x60kg
2x70kg
3x70kg (PR)
5x50kg (techniek, Simon raadde aan meer met m'n benen het gewicht te stoten ipv armen en rug)
5x50kg (techniek)

Bankdrukken
5x20kg
4x50kg
3x60kg
3x70kg
3x75kg (PR) - zat meer in:D
5x70kg
3x70kg
2x70kg

Chin ups
3,3,3,3,3,3,2 totaal 20 reps.

Dips
10,10

Cable side raises als RC werk
3x8x10kg

ging lekker, weekje rust heeft goed gedaan:D

nice training:D

nice dat je met die mannen kan trainen, goede bench ...

haha ja, die link die santino dr op heeft moet dr ook ff in:D ([Link niet meer beschikbaar])

lekker man en super dat je met hem mag trainen veel succes toegewenst

AlexT zei:
profiel is Natuur & Techniek, als studie ga ik waarschijnlijk natuurkunde of technische natuurkunde doen.

Technische Natuurkunde aan de TU/e :thumbs:

AlexT zei:
ik kwam namelijk Simon Sulaiman tegen (op een na sterkste man van nederland geweest, enorme gast, zal wel iets weghebben van RichardV kwa grootte:D) en na beetje praten nodigde hij me uit om met hem en z'n maatje mee te trainen op maandag en donderdag.

Gaaf man!

idd vet:D

heb vandag met ze getrained, veel dingen op techniek gelet zoals deadlift, clean & jerk etc. op het einde met armen wel voluit gegaan:D. Ik ga nu 2 keer in de week zwaar trainen en een keer wat lichter. Training duurde totaal 2 uur, weet niet meer welke gewichten ik heb gebruikt, oefeningen: Deadlifts, clean & jerk, Military press, rows (2 varianten), skullcurshers (2 varianten), db curls, preacher curls.

Geweldige gasten, echt lachen met hun:D

klinkt goed succes

Terug
Naar boven