Ik zie bulken als zoveel mogelijk massa winnen met zo min mogelijk vet erbij, maar toch in een redelijk tempo nog. Ik eet ong. 500-750 calorien uit goed voedsel (havermout, volkoren brood, fruit, groente, vlees, zuivel, eieren, vis etc.) per dag en kom halve kilo tot een kilo per week aan. Verder doe ik 3 tot 4 keer peer week ong. anderhalf uur cardio (ik zou willen dat dit minder was maar ik kan moeilijk halverwege rugby training weg gaan, ik eet dus een grote maaltijd een uur voor de training)
Ik meet regelmatig mijn vetprecentage ook, dit is nu anderhalve % omhoog gegaan en ik schommel nu tussen de 71 en 72 kilo. Lifts gaan verder goed omhoog. Ik ben dus 5 kilo aan gekomen waarvan ongeveer 1 kilo vet was, ik wil dit tempo blijven behouden tot ik in de 80 kilo weeg en dan gaan cutten.
Op het moment vind ik mezelf nog niet dik worden, ik kan mn buikspieren nog wel redelijk zien. Ik probeer wel dit weekend een foto´tje te plaatsen.
Overigens is mijn gewicht niet zo erg omhoog gegaan door water gewicht, ik ben bij trugkomst van de vakantie begonnen met bulken, toen woog ik 67 kg. Toen ik naar vakantie vertrok woog ik 62 kilo, maar toen hield ik erg weinig vocht vast. (opnieuw had ik voor en na mn lichaamsvet gemeten en dit was 1% omhoog gegaan in de vakantie.)
Bedankt voor je reaktie.