eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jordees zei:Leest iedereen een ander boek?
Vandaag heb ik het boek dus mogen downloaden. Nu op pagina 73 te zijn beland, zie ik eigenlijk alleen maar 1 ding wat sterk naar voren komt: "Je behaalt je doel door te proberen, aan te passen, bij te schaven, enz. Niemand is hetzelfde, dus moet je voor jezelf uitzoeken wat het best bij je past.
Natuurlijk zijn er standaarden en beproefde methodes (je hoeft het wiel niet zelf uit te vinden), maar ook hier geldt dat wat voor een ander werkt, niet voor jezelf hoeft te werken.
Ik denk dat het boek je een uitgangspositie geeft, dus een methode die voor bijna iedereen werkt, maar dat je zelf moet gaan uitzoeken hoe deze methode op jezelf van toepassing is.
Dan ben je nu wel lekker uitgeslapen gok ikeduardjanssen zei:

eduardjanssen zei:
zelf zit ik op 35:40:25...schijnt beter voor mij te werken...maar als ik wat hoger zou zitten in me KH , dan zou me KT wel lekkerder gaan denk ikCentaur zei:Het standaard uitgangspunt is 50-30-20, dat werkt voor zo'n 70% van de mensen die het programma volgen, maar ik ging er totaal niet goed op.

RvR zei:

Misschien dat ik alles nog eens samenvat aan het eind van deze cut, en er een artikeltje over schrijf, maar dagelijks / wekelijks bijhouden van een log doe ik niet.M@rsel zei: