Nog andere verbeterpunten te horen gekregen waar je wat mee kunt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog andere verbeterpunten te horen gekregen waar je wat mee kunt?
Nee that's it. Het systeem is ook zo zeer basis in de opzet (die kwam ik juist vernieuwen) dat ik geen feedback over kwaliteit en kundigheid kan verwachten imho. Hij vergat ook even dat waar ik nu mee bezig was niet vandaag maar pas volgende week vrijdag af moest zijn.Nog andere verbeterpunten te horen gekregen waar je wat mee kunt?
Aan hand van hun schatting. Zonder de punten mee te rekenen die ik inmiddels tussendoor heb gekregen en afgerond wat het geheel wel een dag of wat mag doorschuiven.Bij het bedrijf, neem ik aan?

Dat het tempo bij het bedrijf te laag lag, niet bij jou.
Oh ik dacht dat je mij verkeerd begreepDat het tempo bij het bedrijf te laag lag, niet bij jou.
De bedoeling was een opbeurend grapje, maar dat is niet helemaal gelukt, zo lijkt het.

Neen, dat is niet raar.Is het raar dat ik best wel blij ben morgen niet te hoeven werken.
Elke keer als ik werk heb verloren was het op zich in de korte termijn wel een opluchting. Weer helemaal vrij zijn is zo fijn.