XXL Nutrition

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
Nog andere verbeterpunten te horen gekregen waar je wat mee kunt?
Nee that's it. Het systeem is ook zo zeer basis in de opzet (die kwam ik juist vernieuwen) dat ik geen feedback over kwaliteit en kundigheid kan verwachten imho. Hij vergat ook even dat waar ik nu mee bezig was niet vandaag maar pas volgende week vrijdag af moest zijn. :roflol: Aan hand van hun schatting. Zonder de punten mee te rekenen die ik inmiddels tussendoor heb gekregen en afgerond wat het geheel wel een dag of wat mag doorschuiven.

Weet ook niet hoe ik in 40 uur per week veel sneller had kunnen zijn. Sommige punten en het inkomen de eerste week ben ik misschien net iets sneller gewend als de juiste middelen daarvoor er zijn, maar die zijn er niet. Sommige simpele puntjes waren met moderne systemen letterlijk 1 regel code geweest en nu kostte het meerdere hele functies verspreid over verschillende onderdelen. Als er versiebeheer was geweest had ik iets makkelijker kunnen zien hoe onderdelen ontwikkelt waren, of terugvinden wat ik de vorige dag of een week eerder ook alweer precies ergens aan had gedaan om dan weer aan te passen. etc etc.

Maar met m'n eerste verbaasde bericht zag ik al duidelijk genoeg in hoe het zat imho. Latere contactmomenten waren ook echt zwaar a-relaxed. Keken en deden over de chat alsof ik hun hond had doodgereden ofzo. Heel kortaf en assertief, er kon nergens een bedankje of zelfs ter afsluiting een 'doei fijn weekend' van af. Had vorig weekend een medewerker geholpen die tegen een oude bug aanliep, heel netjes ondanks lunchtijd meteen opgepakt en teruggekoppeld dat het opgelost moest zijn met vraag om bevestiging. Heb uiteindelijk nog maar een keer nagevraagd of het nou goed was en hij verder kon voordat ik een ja het is goed bedankt kreeg.

Heel raar.

Laatst bewerkt:
Is het raar dat ik best wel blij ben morgen niet te hoeven werken.

Elke keer als ik werk heb verloren was het op zich in de korte termijn wel een opluchting. Weer helemaal vrij zijn is zo fijn.

atg squat, paused, nylon belt
106 x 5-5-5--

incline
91 x 12-8-8-8-8- // PR

trx flys
beetje geprobeerd welke lengte in m'n rek enzo

Zo wat lichter dan na best zware incline ook nog flat/decline bench press. Misschien past schouder isolatie daar dan weer beter bij.

Laatst bewerkt:
pullups @103
+0 x 11-11-11-11-11-11

inverted rows, rings, feet elevated @103
+0 x 20-15-15-15

curl, incline preacher, one hand
12 x 20--- :fire:

pfff ik vind het maar zwaar hoor.

• Like
Waarderingen: BB_
db ohp, one hand
35+ x 9-9-9-9--

triceps extensions, overhead, ez bar
36 x 15-12---

face pull, lying, bands
r+r x 30-25-

What can I do..

bench, bridged decline, close grip
111 x 8-5-5-5-5- // pr

upper chest push up paralletes
+0 x 25-20-15-15

db seal row
52.5+ x 10-8-8---

chinups @?
+0 x 14-13-12---

curls, twist, seated
22+ x 15-15--

arnold press, standing
27.5+ x 11-11-11-11-11-11

triceps extensions, overhead, ez bar
43.5 x 14-14-14---

atg squat, paused, nylon belt
108.5 x 5-5-5--

edit: volgende keer nog wat good mornings erna doen. en nog een oplossing voor natural hamstring curls zoeken.

Laatst bewerkt:
incline
98.5 x 8-5-5-5-5-5 // PR

lower chest pushups parallettes
+0 x 25-20--

pullups @103
+0 x 12-12-12-12-12-12

inverted rows, rings, feet on floor @103
+0 x 25---

6x12 pullups gelukt, ik denk maar weer naar 20 reps werken en minder sets voor rug gaan doen. Misschien de oefeningen na presses doen maar zie dan weer minder ruimte in de week voor armen die juist wel meer dan rug mogen.

Zou 2x pw een setje chins en een setje rows @ RIR 3-0 genoeg zijn om de rug spieren helemaal te behouden? Zie daar niet veel mogelijke progressie meer dus misschien beter om het puur te onderhouden en meer tijd energie en ruimte te hebben voor de rest.

Terug
Naar boven