ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wat velen proberen duidelijk te maken is dat (het overkomt alsof) je niet gewoon tijdelijk ergens wilt werken om een inkomen te hebben. Je wilt alleen maar iets wat aan haast onmogelijk criteria voldoet.He wat een simpele gedachtengang weer. Er komt wel meer bij kijken dan wel of niet iets willen. Het moet ook kunnen. Vergeet trouwens ook niet dat het niet alleen aan mij is of iemand me aanneemt he, ze moeten ook iemand zoals ik willen. En zoals jullie zelf zeggen, niemand wil dat. Zo blijkt ook continu.
Ik wil ook een eigen bedrijf/product opzetten om helemaal geen opdrachtgever nodig te hebben. Maar ik heb geen idee. Dus alle intrinsieke motivatie van de wereld gaat dat niet mogelijk maken.
Waarom zou ik dat doen?
Dat is jullie simpele conclusie. Haast onmogelijke criteria?Maar wat velen proberen duidelijk te maken is dat (het overkomt alsof) je niet gewoon tijdelijk ergens wilt werken om een inkomen te hebben. Je wilt alleen maar iets wat aan haast onmogelijk criteria voldoet.
Is echt tot in den treure herhaaldelijk beantwoord waaronder ook weer wat van benoemd in die laatste post.Je ontwijkt de vraag: Waarom neem je (voorlopig) geen andere banen aan?
Als je zo beperkt bent kom je wel in aanmerking daarvoor

Jij hebt de meest simpele gedachtegang hier.
Waarom kom je dan niet om van de opdrachten?
Daar zijn ook al tot in den treure antwoorden op gegeven en mogelijkheden van besproken.
Kan je het in één zin verwoorden waardoor iemand die het nu pas voor het eerst leest begrip voor je (situatie) op kan brengen?Is echt tot in den treure herhaaldelijk beantwoord waaronder ook weer wat van benoemd in die laatste post.
Ik dacht dat je als programmeur bovengemiddeld logisch zou moeten kunnen beredeneren.Daar zijn ook al tot in den treure antwoorden op gegeven en mogelijkheden van besproken.
Als wij dit alleen zouden 'vinden', dan zou je inmiddels om moeten komen in het werk toch? Dus het mag in jouw ogen simpel zijn, maar het is wel de juiste conclusie.Dat is jullie simpele conclusie. Haast onmogelijke criteria?
Nee ik denk niet dat ik dat kan.Kan je het in één zin verwoorden waardoor iemand die het nu pas voor het eerst leest begrip voor je (situatie) op kan brengen?
Wat is dit voor opmerking Steks? Wat draagt dit bij? Heb ik je beledigd door te zeggen dat het al behandeld is? Wat we letterlijk gisteren nog besproken hebben (om maar niet over de andere 90 pagina's te spreken) en waar je weer vragen over stelt alsof je niks van wat ik zei hebt gelezen? Wel grappig dat je denkt vaardig te zijn om over dat domein te kunnen oordelen.Ik dacht dat je als programmeur bovengemiddeld logisch zou moeten kunnen beredeneren.

Geen angst stoornis om naar buiten te gaan. Ben best sociaal zelfs, hoewel dat nu door de deprimerende omstandigheden en het continu door alles en iedereen afgewezen te worden een beetje 'roestig' is. Maar ik zie ook niks dat ik kan bereiken dat me motiveert om in de rat race mee te doen. Wat niet juist ten koste gaat van het enige van waarde dat ik heb, waar ik meer waarde aan hecht dan wat voor zover ik zie jullie voorstellen mij zouden kunnen brengen. Het zou zo tegenstrijdig zijn allemaal.Er zijn in NL natuurlijk velen met een uitkering die wel kunnen werken maar tot een bepaald inkomen liever niet hun bed uitkomen. Het verdient niet de schoonheidsprijs maar ik ben er niet heel verontwaardigd over.
Ik denk dat @chrisk ook in vergelijkbare situatie zit vastgeroest dat de motivatie hier uit te komen ontbreekt, ouders het ook opgegeven hebben dat het nog veranderd en nog jaren zo voort gaat kabbelen. Er moet bijna wel een angst stoornis zijn om niet de buitenwereld te hoeven betreden. Niemand laat goede opdrachten en kansen liggen uit principes.
Wat ik zeg dat jullie simpele conclusie is gaat over die hele quote niet enkel de onmogelijke criteria, daar stel ik een vraag over. En nee daaruit volgt dus niet dat als dat geheel slechts een mening van jullie is dat ik dan maar om zou moeten komen in het werk, daar zijn nog veel meer redenen voor waarvan alle nuance juist verloren gaat in die simpele conclusie die Steks daar omschrijft. Wat compleet voorbij gaat aan alles dat ik heb verteld.Als wij dit alleen zouden 'vinden', dan zou je inmiddels om moeten komen in het werk toch? Dus het mag in jouw ogen simpel zijn, maar het is wel de juiste conclusie.
Alles wat ik aandraag wat in mijn ogen logisch is, veeg je zonder argumenten direct van tafel. Vandaar dat ik mij dit afvraag, dat jij dit weer direct als een belediging opvat is jouw probleem.Wat is dit voor opmerking Steks? Wat draagt dit bij? Heb ik je beledigd door te zeggen dat het al behandeld is? Wat we letterlijk gisteren nog besproken hebben (om maar niet over de andere 90 pagina's te spreken) en waar je weer vragen over stelt alsof je niks van wat ik zei hebt gelezen? Wel grappig dat je denkt vaardig te zijn om over dat domein te kunnen oordelen.![]()
Je hebt gisteren nog inhoudelijke antwoorden gekregen (op de vragen die je nu herhaald) die je best kon beamen, nu veeg ik alles zonder argument van tafel. 90 pagina's zonder argumenten zeker.Alles wat ik aandraag wat in mijn ogen logisch is, veeg je zonder argumenten direct van tafel. Vandaar dat ik mij dit afvraag, dat jij dit weer direct als een belediging opvat is jouw probleem.
Een logische opmerking zou zijn dat ik dit vreemd vind omdat jij van mening bent dat je prima alles kan communiceren via geschreven woord, maar dat zal ook wel weer een backfire opleveren.

Het is dus een probleem dat je zo bekrompen denkt dat er in deze situatie een gelijk is te halen of niet, alsof het een discussie is over wat wel of niet waar is. Zo'n soort probleem is het helemaal niet.@chrisk heb jij ook wel eens één keer dat je even over de hele situatie nadenkt en het idee hebt of krijgt dat jij dingen niet bij het rechte eind hebt of helemaal niet?