MuscleMeat

log chrisk

Dat is jullie simpele conclusie. Haast onmogelijke criteria?

Is echt tot in den treure herhaaldelijk beantwoord waaronder ook weer wat van benoemd in die laatste post.

Ja dat niemand je in dienst neemt omdat je eisen te hoog zijn. Daarmee is mijn vraag dus niet beantwoord. Maar blijf er vooral omheen draaien. Jouw leven.

Wat vinden je ouders er eigenlijk van?

En wat doen /deden zij voor werk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Vreemd, binnen enkele zoektermen krijg ik legio resultaten. https://rankingmasters.nl/google-adwords-campagne-hoe-zet-je-hem-in-20-minuten-op/

Mag het ook niks kosten, stel je moet eerst iets investeren om daarna klanten te kunnen krijgen? Adwords kost wel geld namelijk, en iemand die het zou uitleggen ook. En een goede website trouwens ook. Sommigen zijn angstig om ergens wat geld in te stoppen als het er niet binnen een maand weer terug is verdiend.
Ja maar ik bedoel informatie over het specifiek instellen voor de doelgroep voor klanten die ik als freelancer moet hebben. Denk toch dat dat voornamelijk via opdrachtensites/recruiters is hoor, kan niet bedenken waar zoiets op te richten.

En ik heb op het moment inderdaad geen geld ervoor eigenlijk. Ik heb nog voor 2 maanden eten zeg maar.

• #1.844
Wanneer je het hebt gevraagd is niet relevant aangezien ik ook niet alle posts lees.

Kan je hier nog antwoord op geven.
Van mij mag je ook best 2 weken wachten met een antwoord ergens op geven, daar gaat het niet om. Maar dat is niet de post waarop je aan het reageren was dus doe maar niet zo schijnheilig. Waar jullie nu deze week weer mee komen heb ik toch echt niet om gevraagd.

En ja dat kan ik maar ga ik niet doen want ik zie er geen nut in om op jou te reageren.

Van mij mag je ook best 2 weken wachten met een antwoord ergens op geven, daar gaat het niet om. Maar dat is niet de post waarop je aan het reageren was dus doe maar niet zo schijnheilig. Waar jullie nu deze week weer mee komen heb ik toch echt niet om gevraagd.

En ja dat kan ik maar ga ik niet doen want ik zie er geen nut in om op jou te reageren.
Wel iets beweren om een ander proberen te kakken te zetten, maar het dan niet willen onderbouwen.

• #1.846
Wat vinden je ouders er eigenlijk van?

En wat doen /deden zij voor werk?
Goede vraag, ik weet het niet want we spreken er niet zo veel over. Tot zeer kort geleden was de sfeer voor mij ook nooit zo dat er makkelijk over dingen gepraat kon worden en ben daar nog steeds niet goed in. Wel eens een keer erover gehad maar weten ook niet wat te doen. Meningen erover kan ik ook weinig mee, helpt het niet op te lossen.

Ja hoor elke dag. Ik probeer nu rustdagen in mijn schema te verwerken maar is wel zwaar om bijvoorbeeld bench press en rug op 1 dag samen te trainen. Zit ook redelijk op m'n natty potentieel denk ik dus geen PRs meer dus niks interessants om te loggen imho.

Ik probeer nu voor het eerst eens high incline seated overhead press uit, kijken of dat gaat helpen om m'n kracht wat beter in standing barbell overhead press uit te kunnen drukken voor wat nieuwe technische PRs. Zou leuk zijn als die eens naar de 100-110kg kan. Obv dumbbells voor high reps zou die kracht er al moeten zijn, maar het als 1 RM en in de barbell kwijt kunnen is nog een ding.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Xrp
  • #1.848
Ben jij grafisch designer? Oprechte vraag want ik heb geen idee wat je eventueel zou kunnen. Indien je dat bent blijkt dus dat niet alle grafisch designers geheel vanuit huis werken gezien je geen baan kunt vinden. Indien je geen grafisch designer bent, who cares wat zij doen.
Nee dan had ik mijn eigen vraag inderdaad beantwoord. Programmeur he. Zou het appart vinden als die opvatting daartussen zo verschilt "op de markt."

• #1.850
Dat klopt, maar als je iets beweert over mij en er geen bewijs voor wilt aanleveren als ik daarom vraag is je bewering wel erg zwak.
giphy.gif

Nee dan had ik mijn eigen vraag inderdaad beantwoord. Programmeur he. Zou het appart vinden als die opvatting daartussen zo verschilt "op de markt."
Maar al zou het zo zijn dat die opvatting zo verschilt, hoe helpt dat jou dan? Stel dat alle grafisch designers ter wereld volledig thuis werken zonder enig face to face contact met welke opdrachtgever dan ook. Wat win jij dan met die wetenschap? Tenzij je je dan omschoolt tot grafisch designer win je er toch niks mee?

• #1.853
Maar al zou het zo zijn dat die opvatting zo verschilt, hoe helpt dat jou dan? Stel dat alle grafisch designers ter wereld volledig thuis werken zonder enig face to face contact met welke opdrachtgever dan ook. Wat win jij dan met die wetenschap? Tenzij je je dan omschoolt tot grafisch designer win je er toch niks mee?
Vroeg het me af. Verder had ik nog niet nagedacht. Zou een lange omweg maar dan misschien wel een idee zijn.

En een website maken geeft niet automatisch allemaal klanten. Het moet ook gevonden worden. En er zijn wel meer freelance programmeurs met websites. Hoe kom ik dan bovenaan? Hoe krijg ik dan die geschikte klanten binnen die niet iemand zoeken om voor een paar euro de website te maken maar om het systeem achter het bedrijf te bouwen/onderhouden?
SEO voor je website en reageren in facebookgroepen voor ondernemers met je diensten. die opties zijn gratis. maar dat kost tijd, dus dat heb je waarschijnlijk niet geprobeerd?

• #1.856
SEO voor je website en reageren in facebookgroepen voor ondernemers met je diensten. die opties zijn gratis. maar dat kost tijd, dus dat heb je waarschijnlijk niet geprobeerd?
Gelukkig ook geen vooringenomen denigrerende opmerking erbij. Heb je hier ervaring mee om zo freelance klussen van mijn soort binnen te krijgen?

Facebook groepen ooit eens gekeken toen ik zowaar nog facebook had maar niks gezien waar ik geschikte klanten zou gaan vinden. De kleine lokale ondernemer zonder budget die iemand voor een paar euro hun site wil laten maken moet ik juist niet hebben, dat is niet wat ik doe. Ik zou ook niet weten wat daar te melden wat wel aansluit bij wie ik moet hebben. Dus er komt nog wel meer bij kijken dan simpelweg bedenken om op facebook te zitten. Instagram ook, wat ga ik daar als backend developer posten en welk bedrijf zoekt daar naar freelance programmeurs?

En ik weet wat SEO is ja ik had daarvoor ook al gezegd dat ik een site heb gehad maar daar komt niemand op. Je staat dan mett je SEO op orde ook niet zomaar bovenaan met alle concurrentie op dezelfde zoektermen. En dan nog is het de vraag hoe daar de voor mij geschikte klanten via zouden komen want die zitten hier volgens mij niet op te googlen, maar werken ze met recruiters en linkedin en opdrachten sites. Nog nooit van een developer in mijn vakgebied gehoord dat hij zo zijn klanten kreeg.

Lijkt mij meer dat web bureau's hierop inzetten, en als zij freelancers erbij willen betrekken dan zoeken ze die via via, linkedin, opdrachten sites, etc. niet door te googlen/facebooken. Daar kom ik verder niet zomaar of op een andere manier bij.

• #1.857
Ohja op facebook kwamen ook niet bepaald positieve reacties. Overal zuur volk. :roflol:

Linkedin heeft ook groepen maar hoe je dat voor je kunt laten werken met regelmatige zelfpromotie blog posts om aandacht op je te krijgen, ik weet het niet. Ik ben niet zo'n sales praatjes maker.

Ohja op facebook kwamen ook niet bepaald positieve reacties. Overal zuur volk. :roflol:

Linkedin heeft ook groepen maar hoe je dat voor je kunt laten werken met regelmatige zelfpromotie blog posts om aandacht op je te krijgen, ik weet het niet. Ik ben niet zo'n sales praatjes maker.
Je hebt ook niet echt iets waarmee je kan pochen. 🫠

Hey Chrisk, volgens mij zit je nu in een situatie waarin het niet uitmaakt wat je doet. Je kan er volgens mij alleen maar op vooruit gaan?
In het slechtste geval heb je wat inkomen en wat ervaring erbij. Dat klinkt niet zo verkeerd?

Dus waarom niet gewoon iets proberen?
Of wil je de komende 10jaar zo blijven leven als je nu doet?

Terug
Naar boven