Fitness Seller

Log Ejercitosan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes hoor die 3 sets met 50kg op de MP kan ik nu alleen nog maar van dromen:p

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor die 3 sets met 50kg op de MP kan ik nu alleen nog maar van dromen:p

Hey thanks!! Zelf vind ik het een beetje tegenvallen, maar dat is altijd als je ergens op zit, dan wil je meer en meer!! :D Helaas nog steeds niet kunnen trainen, ben nog zo ziek als een kanarie.. :( Ik zal wel flink zijn teruggevallen met trainen want ik krijg nu ook niets naar binnen.

Is er nog getrained sinds 3 feb?

Hey thanks!! Zelf vind ik het een beetje tegenvallen, maar dat is altijd als je ergens op zit, dan wil je meer en meer!! :D Helaas nog steeds niet kunnen trainen, ben nog zo ziek als een kanarie.. :( Ik zal wel flink zijn teruggevallen met trainen want ik krijg nu ook niets naar binnen.

Ow beterschap dan, je hebt de griep zeker? Hier in de buurt zijn ook veel mensen ziek:rolleyes:

nope.. ben al dagen ziek GVD!!! Hoop dat ik er snel weer bovenop ben:(

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Ow beterschap dan, je hebt de griep zeker? Hier in de buurt zijn ook veel mensen ziek:rolleyes:

Ja het wilt heersen idd. Hoop dat ik snel weer kan trainen:D

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

wel nog van het weekend naar mijn afspraak gegaan in de gym:

resultaat in 7 weken:

5.1 KG massa erbij
2% vet minder
Dus totaal zo'n 6 KG spiermassa erbij sinds vorige meting!!! Zeer tevreden dus.

das niet verkeerd :o beterschap nog

Alweer beter geworden?

train je nog ?

gasten. Hoe gooi ik er een slotje op? Heb geen zin meer om te loggen momenteel haha. Kost met teveel tijd ;)

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

maar ik heb in ieder geval wel veel progressie geboekt de laatste tijd, mp van 50 naar 60. Squatten setjes met 95. Bp setjes met 80. Alleen dit loggen, hier heb ik geen tijd meer voor, toen ik hiermee begon had ik hier alle tijd voor alleen nu kom ik er niet meer aan toe, slotje aub

rechts bovenaan bij topic opties

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven