Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een onwijs gave routine had je mooi numer van adele ook maar je routine zag er echt wel top uit!leuk om zo een beetje een idee te krijgen van hoe je das was met deze filmpjes al en al die foto's top daan! en alvast beste wensen jonge geniet ervan morgenavond![]()
Super man, die rust zal je ook ten goede komen, dan 3,5 week genieten van de natuur,cultuur,eten, .... en erna weer knallen hé!Zo de trainingen gaan super lekker, kracht is super! Ik ben weer terug op schema aan het eten, nu zo'n 4000 kcal per dag. Nog 5 weken flink trainen en eten en dan lig ik er voor 3.5 week uit. Ga lekker met de rugzak naar Thailand rondtrekken met mijn vrouwtje!
Klinkt goed man leuk geniet ervan wat.doe je dan kwa voeding?
Leuk man! Zowel het feit dat de trainingen goed gaan als de geplande vakantie.Beste wensen voor 2012!
Super man, die rust zal je ook ten goede komen, dan 3,5 week genieten van de natuur,cultuur,eten, .... en erna weer knallen hé!
Nog de beste wensen Daan!
Klinkt inderdaad goed gewoon even helemaal ertussenuit, die rust heb je ook wel verdiend.
Leuk dat je naar Thailland ga.
Na 3.5 week zal je weer wel uitkijken naar je eerste training
Dit jaar nog een wedstrijd(en)? (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb)
Pas op voor de sauna's daar he!
dat is zyzz ook fataal geworden
Veel plezier man!