MuscleMeat

Log Fanatic Daan

Super gedaan maat! Die foto met die tong is ook kickuh, hahaha.

Gave foto's Daan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.183
Bedankt jongens...ja Gerrit die is vet he

• #2.184
Ben even de rest vd filmpjes aan t uploaden...

• #2.185
wakiup.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 21:28 ----------

Filmpjes uploaden wel op youtube, maar hij verwerkt ze niet k...zooi. Probeer het binnekort nog wel een keer. Deze foto geeft een goed beeld vd shape in de kleedruimte.

Beste wensen en lekker eten:D

• #2.187
wat een onwijs gave routine had je mooi numer van adele ook maar je routine zag er echt wel top uit!leuk om zo een beetje een idee te krijgen van hoe je das was met deze filmpjes al en al die foto's top daan! en alvast beste wensen jonge geniet ervan morgenavond:D

• #2.189
wat een onwijs gave routine had je mooi numer van adele ook maar je routine zag er echt wel top uit!leuk om zo een beetje een idee te krijgen van hoe je das was met deze filmpjes al en al die foto's top daan! en alvast beste wensen jonge geniet ervan morgenavond:D

Thnx kerel! Jij ook goed nieuwjaar!

• #2.191
Zo de trainingen gaan super lekker, kracht is super! Ik ben weer terug op schema aan het eten, nu zo'n 4000 kcal per dag. Nog 5 weken flink trainen en eten en dan lig ik er voor 3.5 week uit. Ga lekker met de rugzak naar Thailand rondtrekken met mijn vrouwtje!

Klinkt goed man leuk geniet ervan wat.doe je dan kwa voeding?

Leuk man! Zowel het feit dat de trainingen goed gaan als de geplande vakantie. ;) Beste wensen voor 2012!

Zo de trainingen gaan super lekker, kracht is super! Ik ben weer terug op schema aan het eten, nu zo'n 4000 kcal per dag. Nog 5 weken flink trainen en eten en dan lig ik er voor 3.5 week uit. Ga lekker met de rugzak naar Thailand rondtrekken met mijn vrouwtje!
Super man, die rust zal je ook ten goede komen, dan 3,5 week genieten van de natuur,cultuur,eten, .... en erna weer knallen hé!

Nog de beste wensen Daan!
Klinkt inderdaad goed gewoon even helemaal ertussenuit, die rust heb je ook wel verdiend.

• #2.196
Klinkt goed man leuk geniet ervan wat.doe je dan kwa voeding?

Dank je..wat bedoel je qua voeding?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 21:03 ----------

Leuk man! Zowel het feit dat de trainingen goed gaan als de geplande vakantie. ;) Beste wensen voor 2012!

Zelfde he!!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 21:04 ----------

Super man, die rust zal je ook ten goede komen, dan 3,5 week genieten van de natuur,cultuur,eten, .... en erna weer knallen hé!

Heerlijk ja ff alles loslaten, alhoewel ik wel al weer lekker in de trainingen zit. Lichaam is wel weer hersteld heb ik het idee. Hoe is die met jou dan?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 21:05 ----------

Nog de beste wensen Daan!
Klinkt inderdaad goed gewoon even helemaal ertussenuit, die rust heb je ook wel verdiend.

Thnx Tim...heb je trouwens niet gezien op de Flex Cup?

Leuk dat je naar Thailland ga.
Na 3.5 week zal je weer wel uitkijken naar je eerste training ;)
Dit jaar nog een wedstrijd(en)? (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb)

Pas op voor de sauna's daar he!
dat is zyzz ook fataal geworden :p

Veel plezier man!

• #2.199
Leuk dat je naar Thailland ga.
Na 3.5 week zal je weer wel uitkijken naar je eerste training ;)
Dit jaar nog een wedstrijd(en)? (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb)

Ja dat denk ik ook wel als ik uitgerust ben van de reis.
1 wedstrijd per jaar is wel zo'n beetje de max imo...ik denk dat ik als het prive allemaal kan bouw t/m december 2012 en dan op dieet ga voor wedstrijd in april, de JBC wellicht..

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 21:01 ----------

Pas op voor de sauna's daar he!
dat is zyzz ook fataal geworden :p

Veel plezier man!

who's zyzz? thnx man!

• #2.200
16lgpdf.jpg

Benen gaan goed in de rebound...

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 12:55 ----------

245eu6b.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 12:56 ----------