XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

ik heb je routine op me mobiel nog staan kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
2eq4584.jpg

En de rebound...stond vandaag op 107

boem 107 wat zijn de doelen?

• #2.144
nxt4ec.jpg

Zoals je ziet op de foto's knalde ik echt uit elkaar...wist niet wat ik zag, zo groot heb ik nog nooit geoogd....armen en borst knalde er uit!

Super shape neergezet Daan, en daarvoor beloond met een prima plaatsing! Hard gewerkt, en een mooie mijlpaal bereikt. Petje af! ;)

107? dat is toch 12 kilo ofzo? je woog zondag toch 95? haha gaat lekker man

• #2.147
ik heb je routine op me mobiel nog staan kerel!

Zou je hem willen mailen? Ik PM mn mail even oke?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 20:53 ----------

107? dat is toch 12 kilo ofzo? je woog zondag toch 95? haha gaat lekker man

Klopt testo pfff een pomp van al die taart, m & m's, speculaas, pepernoten, mc donalds niet normaal hahaha. Ben 12 kg zwaarder, vocht werk natuurlijk ook ben benieuwd. Vandaag eerste keer weer rustig paar spiergroepen gepompt; benen, borst en biceps. Vrijdag rug, schouders & triceps en dan vanaf maandag weer gewoon aan de gang in split.

tuurlijk ook vocht maar 4kg per dag is wel bizar :)

b.u.f.f. !

respect man! Geweldige fysiek!

Ja Rene zei ook al netjes...was ook wel zo leeggetrokken zondag haha.

volgende keer misschien wat minder lang depleten of langer laden? Denk dat je wel wat voller had kunnen komen als ik dit zo lees zonder dat het ten koste had gegaan van je hardheid of denk jij van niet?

• #2.153
volgende keer misschien wat minder lang depleten of langer laden? Denk dat je wel wat voller had kunnen komen als ik dit zo lees zonder dat het ten koste had gegaan van je hardheid of denk jij van niet?

Is precies waar ik nu ook over nadenk, ik heb zelf ook dat gevoel, maar we hebben met laden heel erg op safe gespeeld en ik werd wel voller. Komt altijd zo nauw he en je kan er een hele voorbereiding mee verkloten...das het lastige. En ik heb lang moeten depleten omdat ik ook moeilijk vet verloor; al met al ben ik zeer tevreden en wellicht dat ik de volgende keer iets meer risico neem met laden...

Ja logisch ook, na een zware voorbreiding voor een eerste wedstrijd speel je op safe. De volgende voorbereiding zal je waarschijnlijk ook al wel met een lager vetpercentage beginnen en dan hoef je ook minder diep te gaan in je dieet.

+1, de eerste keer is altijd even aftasten.
Mijn eerste keer was 1 dag laden, nu zit ik volle 3 dagen te laden.
Blijft telkens een leerproces.
Houdt je gewicht in de gaten Daan, zoveel kilo's in een paar dagen tijd lijkt leuk, maar denk ook aan je bloeddruk buddy!
En idd je shape is vaker nog bruter na je wedstrijd:)

• #2.156
+1, de eerste keer is altijd even aftasten.
Mijn eerste keer was 1 dag laden, nu zit ik volle 3 dagen te laden.
Blijft telkens een leerproces.
Houdt je gewicht in de gaten Daan, zoveel kilo's in een paar dagen tijd lijkt leuk, maar denk ook aan je bloeddruk buddy!
En idd je shape is vaker nog bruter na je wedstrijd:)

Heb nu al 3.5 dag geladen...wel alleen met witte rijst op safe.
Ja houd flink vocht vast, hart moet hard werken idd. Ben nu voor mijn maaltijden al sinds woensdag weer terug op gezond voedsel...pak t/m zondag nog wat lekkere dingen tussendoor. Vanaf maandag is dat (uitgezonderd van kerst en nieuwjaar) weer voorbij en alleen gewoon eten. Maar je houd toch veel vocht vast door de toename van kcal.

Is het niet gewoon de test + deca al die vocht?

Grapje :p

Weet nog suyker na het nk, die zag er zo bruut uit na 1-2 weken.
Die had volgens mij 20kg gepakt in 2 weken? :eek:

damn Daan dat ziet er nice uit
ziet eruit als een pijnlijke pomp hehe

Ik zie kruisjes?

komen er nog filmpjes van je wedstrijd?

Terug
Naar boven