AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

Die gaan zeker top daan de rest ook? Geen klachten kwa gezondheid na die tijd?nog gefeliciteerd met je verjaardag

Sick legs man. Dat rebound gedoe doet je goed.

Hoe gaat je voeding nu t.o.v je pre-contest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Die gaan zeker top daan de rest ook? Geen klachten kwa gezondheid na die tijd?nog gefeliciteerd met je verjaardag

Thnx Hendrie! Ik heb voor zover ik weet geen klachten nee haha, maar wat bedoel je precies?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 22:00 ----------

Sick legs man. Dat rebound gedoe doet je goed.

Hoe gaat je voeding nu t.o.v je pre-contest?

Dank je koekie..ik zit nu op 4000 kcal. voeding bestaat uit shakes, havermout, fruit, hele eieren en ei-eiwitten, kipfilet, volkoren brood of crackers, pindakaas, rijst, groenten, rundvlees, kwark en noten.

maar 4000 kcal voor zo een grote vent als jij?:P

Ik ben wel op de flexcup geweest, jammer dat ik je niet heb gesproken man
ik had achteraf gewoon half uurtje eerder moeten komen
benen gaan goed in de rebound man!!

Dank je koekie..ik zit nu op 4000 kcal. voeding bestaat uit shakes, havermout, fruit, hele eieren en ei-eiwitten, kipfilet, volkoren brood of crackers, pindakaas, rijst, groenten, rundvlees, kwark en noten.

Nice work.

Ben benieuwd hoe mijn voedingsschemaeruit zal gaan zien na 21 jan. Harry en Rene zullen wel standaard shizzle voorschrijven voor zoals havermout, kip , eieren, rijst en volk. brood. Niet veel gekker/anders dan dat ze bij anderen doen of hebben gedaan :P.

• #2.207
maar 4000 kcal voor zo een grote vent als jij?:P

yep moet niet te vet worden (als dat lukt) haha.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:16 ----------

Ik ben wel op de flexcup geweest, jammer dat ik je niet heb gesproken man
ik had achteraf gewoon half uurtje eerder moeten komen
benen gaan goed in de rebound man!!

Aah ok, jammer. Wel de 90+ gezien?

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:17 ----------

Nice work.

Ben benieuwd hoe mijn voedingsschemaeruit zal gaan zien na 21 jan. Harry en Rene zullen wel standaard shizzle voorschrijven voor zoals havermout, kip , eieren, rijst en volk. brood. Niet veel gekker/anders dan dat ze bij anderen doen of hebben gedaan :P.

Ah je doet mee met de challenge, leuk! Zul je geen spijt van krijgen als je netjes doet wat er gezegd wordt en je jezelf voor 200% geeft.

De bedoeling is inderdaad om er voor de volle 1000% tegenaan te gaan en netjes te luisteren naar de heren :D

Hoe was jou ''eerste'' meet voor de challenge? Wat werd er zoal besproken allemaal? Ik kan niet wachten man tot volgende week zaterdag :)

Ja heb alles van begin tot eind gezien
Heb zelfs nog geprobeerd de 90+ voor je te filmen maar batterij viel weg
Eerste bijeenkomst is toch wegen vetmeten foto en eerste schema voeding/training?
Wanneer opbouw het zelfde is als vorig jaar dan beginnen met actieve hersteltrainingen, hoog in koolhydraten, laag in eiwitten toch?
Wordt 200% knallen

U bent super bezig:D

nog steeds aderen op je wheels, je zult je wel een stuk beter voelen zo nu met een lager bf, epic veins!!

• #2.212

haha dank je! Ik doe gewoon mn ding!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 21:30 ----------

nog steeds aderen op je wheels, je zult je wel een stuk beter voelen zo nu met een lager bf, epic veins!!

thnx Koen...nu voel ik me wel goed, maar dat heeft drie weken nodig gehad na de wedstrijd, was in drie dagen 12 kg zwaarder en dan kan ik je verzekeren dat je je niet echt lekker voelt haha.
Ik probeer mn vet% nu onder de 12% te houden, liefst rond de 10-11%...ik zal wel behoorlijk inleveren na mn 3.5 week rondtrekken in Thailand. Voordeel is dat mn lichaam wel even helemaal tot rust komt en ik het daarna weer een flinke prikkel kan geven.

• #2.213
Update voeding op dit moment

Meal 1
60 gram whey
80 gram havermout
1 banaan
30 gram rozijnen

Meal 2
80 gram rijst
3 hele eieren
3 ei-eiwitten

Meal 3
4 volkoren boterhammen/ 6 volkoren crackers
150 gram kipfilet
50 gram pindakaas

Meal 4
80 gram rijst
3 hele eieren
3 ei-eiwitten

Meal 5
45 gram whey

Meal 6
45 gram whey
25 gram dextrose

Meal 7
350 gram aardappelen
200 gram vlees (kip, kalkoen, boefstuk)
200 gram groenten

Meal 8
450 gram kwark
25 gram cashewnoten

Hoe maak jij die havermout klaar?
Met water of melk...

• #2.215
  • #2.217
Om de melksuikers (lactose)...daarom pak ik straks ook weer een shake voor het slapen ipv kwark.

Goeie benen bro wat meten ze? Draag jij nog spijkerbroeken of pas je ze ook niet meer :mad:

ziet er goed uit daan! lekker bezig weer!

• #2.220
Terug
Naar boven