hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaan zeker top daan de rest ook? Geen klachten kwa gezondheid na die tijd?nog gefeliciteerd met je verjaardag
Sick legs man. Dat rebound gedoe doet je goed.
Hoe gaat je voeding nu t.o.v je pre-contest?
Dank je koekie..ik zit nu op 4000 kcal. voeding bestaat uit shakes, havermout, fruit, hele eieren en ei-eiwitten, kipfilet, volkoren brood of crackers, pindakaas, rijst, groenten, rundvlees, kwark en noten.
.Ik ben wel op de flexcup geweest, jammer dat ik je niet heb gesproken man
ik had achteraf gewoon half uurtje eerder moeten komen
benen gaan goed in de rebound man!!
Nice work.
Ben benieuwd hoe mijn voedingsschemaeruit zal gaan zien na 21 jan. Harry en Rene zullen wel standaard shizzle voorschrijven voor zoals havermout, kip , eieren, rijst en volk. brood. Niet veel gekker/anders dan dat ze bij anderen doen of hebben gedaan.
nog steeds aderen op je wheels, je zult je wel een stuk beter voelen zo nu met een lager bf, epic veins!!
Hoe maak jij die havermout klaar?
Met water of melk...
Altijd alles met water...ik neem geen melk. Dan de banaan en de krenten er door en wat zoetstof en je hebt een heerlijk ontbijt! Welkom in mn log trouwens haha.

Goeie benen bro wat meten ze? Draag jij nog spijkerbroeken of pas je ze ook niet meer![]()