XXL Nutrition

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241

Bedankt Tim..heb wel wat massa ingeleverd denk ik en na de 3.5 week dat ik er uit ga liggen ivm vakantie zal het nog wel erger zijn. Kan ik me lichaam wel weer een prikkel geven wanneer het helemaal uitgerust is. Met de challenge begonnen?

Even een lekkere vakantie tussen door, na de tijd weer lekker knallen ;)
Waar gaat de reis heen in thailand (meende ik te lezen)...?

• #2.243
50% ROM, en 20 reps = rep out? :D

En aanstaande vrouw is het ook nog niet zo lang, of wel? Gefeliciteerd iig. ;)

Gast das brute man dikke ader nog op je bicep

Ff abbo, nu geen tijd om alles door te spitten maar ga ik zeker doen binnenkort. Valt een hoop te leren volgens mij :)

Backpacken in Thailand lijkt me supervet. Hoe ga je het daar aanpakken? Thailand schijnt een mooi en makkelijk backpackland te zijn, wil zelf nog een keer naar Indonesie om t een paar weken te doen :)

Een nicht van me heeft onlangs nog een flinke infectie opgelopen in thailand, dus pas wel een beetje op ;)

Ik twijfel of ik nu een grap over coïtustoerisme in Aziatische landen moet maken of niet... :D

Och Daan spiergeheugen en mss een rebound hé, proberen genoeg en proper eten binnen te krijgen hé!

Jep challenge begonnen Daan, nu is het mijn beurt hehe.
Hopelijk wordt het bij mij ook zo`n succes.
Maar die rust zal je denk ik eerder goed doen, hoe ga je je eten aanpakken daar?
Ik begrijp dat je je er niet te veel mee bezig wil houden maar het lijkt me aan de andere kant ook moeilijk om er totaal niet mee bezig te zijn.

Maar die rust zal je denk ik eerder goed doen, hoe ga je je eten aanpakken daar?
Ik begrijp dat je je er niet te veel mee bezig wil houden maar het lijkt me aan de andere kant ook moeilijk om er totaal niet mee bezig te zijn.

Jonge gewoon 8x per dag noodles/rijst met kip bestellen voor 50 cent. Moet goed komen! :D

• #2.253
Gast das brute man dikke ader nog op je bicep

Yep blijf gelukkig aardig in shape op de 4000 kcal

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:44 ----------

Ff abbo, nu geen tijd om alles door te spitten maar ga ik zeker doen binnenkort. Valt een hoop te leren volgens mij :)

Backpacken in Thailand lijkt me supervet. Hoe ga je het daar aanpakken? Thailand schijnt een mooi en makkelijk backpackland te zijn, wil zelf nog een keer naar Indonesie om t een paar weken te doen :)

Hey leuk, welkom! Thailand is inderdaad schijnbaar perfect om te backpacken..

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:44 ----------

Een nicht van me heeft onlangs nog een flinke infectie opgelopen in thailand, dus pas wel een beetje op ;)

Ga ook de jungle in...paar tijgers laten schrikken!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:45 ----------

Och Daan spiergeheugen en mss een rebound hé, proberen genoeg en proper eten binnen te krijgen hé!

Ach ja we zien wel. Ik eet wat ik eet en dat zal daar niet slecht zijn. Rijst en vlees met wokgroenten en natuurlijk een lekker sausje!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:47 ----------

Nou succes. Hoe was je vet%?
Het is vakantie het enige moment per jaar dat ik daar juist niet mee bezig hoef te zijn!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:48 ----------

Jonge gewoon 8x per dag noodles/rijst met kip bestellen voor 50 cent. Moet goed komen! :D

precies, paar hamburgers er bij hoppaaa

Dank je
Vetpercentage is zaterdag op 17% gemeten bij precies 100kg, te hoog dus
Wordt aan gewerkt!

• #2.255
Vandaag rug en kuiten getraind;

lat pulldown breed, 5 sets
deadlift (2e keer sinds paar maanden), toch al voor de 180 gegeaan, 5 x uit mn tenen. 5 sets
zittend kabel roeien, 4 sets
pulldown gestrekte armen met touw, 4 sets + 2 dropsets.

kuiten voor de 2e x van de week, 6 sets en nog wat onderarmen. 65 min klaar.

sterke deadlift Daan, hoe bevalt kuiten 2x per week?

heftige back training

Zo ziet der ruig uit je schema kuiten en benen.

Ik ga het eens van de week proberen.
Ben meestal hele maal gesloopt na een been training.
Vooral als ik dan nog hamstrings der bij train.

• #2.260
Zo ziet der ruig uit je schema kuiten en benen.

Ik ga het eens van de week proberen.
Ben meestal hele maal gesloopt na een been training.
Vooral als ik dan nog hamstrings der bij train.

Ik train nu eigenlijk op gevoel...wissel af en toe wat oefeningen, dan eens een dropsetje er in etc. Zo heb ik gisteren een keer een totaal andere beentraining gedaan; 6 sets leg press als superset met 6 sets leg extension, zo'n 30 reps per set, was flink branden. Daarna staande en liggende leg curl, met bij beiden een dropset als laatste set. Was in 60 min. klaar met de training.

Terug
Naar boven