MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
lekkere trainingen hier, geen griepie? voel hem ook meestal wel aan komen in de vorm van rugpijn en spierpijn:)

Nee heeft gelukkig niet echt doorgezet! hopelijk blijf ik er nog lang van verlost, net zo lekker bezig. zometeen ff een shake met brinta er in en dan kuiten, borst en triceps ff aanpakken...

kijk lekker knalluh! succes!

Training van vandaag, beetje kuiten, borst en triceps:

Schuin drukken in Smith:

2 sets opwarmen 60 kg 20 reps

1e set: 15 x 80 kg
2e set: 11 x 100 kg
3e set: 6 x 110 kg, meteen dropset er achter aan;
9 x 90 kg
12 x 70 kg

Chestpress hammer strenghth:

1e set: 15 x 80 kg
2e set: 12 x 120 kg
3e set: 6 x 140 kg, meteen dropset er achter aan;
10 x 100 kg
10 x 80 kg

Schuine dumbbell fly:

1e set: 12 x 22 kg
2e set: 10 x 24 kg
3e set: 12 x 24 kg

Cable crossover hoog voor de borst:

3 sets, 15 reps.

Tricpes:

pushdowns icm met omgedraaide greep pushdowns:

ieder 3 sets, om en om, zwaar, licht.

Eenarmige pushdown, omgedraaide greep:

elke arm drie sets

Cable kickback:

iedere arm 1 set tot falen.

Heb GVD al ff last van mijn rechter elleboog bij triceps oefeningen, vandaar nu ff kabeloefeningen. Met tricepsstrekken met losse dumbbells had ik vorige week veel last, nu ging t redelijk...

lekker vol weer de borst, aardig wat kilotjes er door heen gejaagd!

aanhechtingen ofzo bij de elleboog?

lekker vol weer de borst, aardig wat kilotjes er door heen gejaagd!

aanhechtingen ofzo bij de elleboog?

Dank je! Ja ging lekker vandaag, borst is wel echt mijn zwakte spiergroep helaas...wordt ook overschaduwt door mijn schouders, die zijn juist makkelijk in de groei...

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Wat beteft de elleboog; ik weet t niet...denk van wel, het is iig geen ontsteking GELUKKIG! Want wordt niet dik of warm. Denk kapsel ofzo. Ooit gehad?

goeie gewichten

Gewicht is ook weer omhoog naar 105 kg, zit na mijn cut van de zomer, dus nog groei in...

zo lekker bezig hoor

lekkere training kerel keep it up!

Wat beteft de elleboog; ik weet t niet...denk van wel, het is iig geen ontsteking GELUKKIG! Want wordt niet dik of warm. Denk kapsel ofzo. Ooit gehad?

ja, zo'n kleine 2 jaar...wat mij zeer beperkte met armen trainen. nu ben ik een week of 2 met osteobolin-c bezig en het is weg.
prijzig is het wel, maar ik heb het er voorlopig wel voor over:)
zal is kijken of ik na dit potje op de helft van de voorgeschreven dosering kan draaien zonder pijn. dat scheelt alweer een duitje....

ja, zo'n kleine 2 jaar...wat mij zeer beperkte met armen trainen. nu ben ik een week of 2 met osteobolin-c bezig en het is weg.
prijzig is het wel, maar ik heb het er voorlopig wel voor over:)
zal is kijken of ik na dit potje op de helft van de voorgeschreven dosering kan draaien zonder pijn. dat scheelt alweer een duitje....

oke, klote is dat. Ik heb er in rust vrijwel geen last van (nog niet). Is voor mij wel een graadmeter; op het moment dat ik dat krijg train ik mijn triceps ff een paar weken niet appart. Had je veel last in rust?

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Training van vandaag benen en kuiten:

Squat in Smith:

Opwarmen 15 x 60 kg + 20 reps leg extension

1e set: 10 x 100 kg
2e set: 10 x 120 kg
3e set: 7 x 140 kg
4e set: 8 x 120 kg

Legpress 45 graden, iets hoger in herhaling om vol te pompen na squat:

20 x 200 kg
16 x 240 kg
15 x 240 kg
15 x 240 kg auw auw en volle poten..

Leg extension:

15 x 80 kg
15 x 80 kg
16 x 80 kg

Roemeense deadlift voor hams losse dumbbells:

15 x 32 kg dumbbells
15 x 32 kg
15 x 32 kg
16 x 32 kg

Seated Leg curl, volpompen;

18 x 65 kg
18 x 65 kg
15 x 65 kg
20 x 65 kg

Kuiten in legpressmachine

5 sets, 20-22 reps, 140-170 kg.

Ging heerlijk vandaag, scheten vlogen eruit van de druk hahaha

zo zware gewichten man!

oke, klote is dat. Ik heb er in rust vrijwel geen last van (nog niet). Is voor mij wel een graadmeter; op het moment dat ik dat krijg train ik mijn triceps ff een paar weken niet appart. Had je veel last in rust?

af en toe ook in rust ja, werd steeds erger...soms sloeg ik gewoon armen 1 of 2 weken over:)

nice training btw!

heavy legextensions, pfff 80 kilo....bij ons gaat ie maar tot 65, maar het zullen wel verschillende machines wezen hoop ik :D

af en toe ook in rust ja, werd steeds erger...soms sloeg ik gewoon armen 1 of 2 weken over:)

nice training btw!

heavy legextensions, pfff 80 kilo....bij ons gaat ie maar tot 65, maar het zullen wel verschillende machines wezen hoop ik :D

Thanks, ben benieuwd hoe het zich bij mij gaat ontwikkelen...
Leg extensions zijn heerlijk na 2 compounds hehe

Nice log. Ga deze maar eens volgen denk ik!:D

Dank je, leuk dat je het gaat volgen, probeer alles goed up to date te houden.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Pfff gisteren voor het eerst in 3.5 maand weer eens op stap geweest en flink gezopen etc...4.30 vanochtend thuis..tja ik kan geen maat houden. Het is iig weer voor een hele poos mooi geweest haha wat een ellende, net nog ff flink shoarma gegeten dus de junkdag zit er weer op voor even...

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

P.S. voel me alsof ik zwanger ben!

Terug
Naar boven