Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Water only neem ik aan...Drink je nu ook nog wel. Is een.lightje daan? Of is,dat ook slecht nu?
zoo dikke armen en benen man! ziet er echt goed uit, wat meten die armen dan?
je schouders zijn ook erg goed man! zijn super foto's
Drink je nu ook nog wel. Is een.lightje daan? Of is,dat ook slecht nu?
erg knap Daan, nog even doorzetten nu
de laatste loodjes, wel de zwaarste
hey daan, gaat goed hier zeg zo te zien! Je kent me wss niet van gezicht, maar ik loop ook bij renee met de flex challange. Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.
Ik zag dat je 2 x cardio deed.Ik wil dat ook gaan doen om de afgelopen weken ' enigzins ' wat bij te trekken. Je doet 2 x cardio op rustdagen neem ik aan? eerste sessie voor t onbijt, en de 2de deed je s avonds he? Wat eet je daarvoor en daarna dan bij die 2e sessie?
Gr Martijn

Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.
hey daan, gaat goed hier zeg zo te zien! Je kent me wss niet van gezicht, maar ik loop ook bij renee met de flex challange. Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.
Ik zag dat je 2 x cardio deed.Ik wil dat ook gaan doen om de afgelopen weken ' enigzins ' wat bij te trekken. Je doet 2 x cardio op rustdagen neem ik aan? eerste sessie voor t onbijt, en de 2de deed je s avonds he? Wat eet je daarvoor en daarna dan bij die 2e sessie?
Gr Martijn
+1
Dat was eigenlijk t.n.t. je mindere spiergroep qua definitie, maar nu de lijnen er in komen ziet het bruut uit![]()
hoe ga je het doen met je zout dan?
weet je al welke taning je neemt?
suc6 nog man