AndroidHealthClinic

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
2vlv153.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 18:35 ----------

thanks guys...

je schouders zijn ook erg goed man! zijn super foto's

Super:), lijnen op benen beginnen ook te komen.

Drink je nu ook nog wel. Is een.lightje daan? Of is,dat ook slecht nu?

erg knap Daan, nog even doorzetten nu
de laatste loodjes, wel de zwaarste

+1:d

Laatst bewerkt:
  • #1.948
zoo dikke armen en benen man! ziet er echt goed uit, wat meten die armen dan?

Dank je! zou het niet weten...meet nooit iets.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:32 ----------

je schouders zijn ook erg goed man! zijn super foto's

Dank je Hendrie.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:33 ----------

Super:), lijnen op benen beginnen ook te komen.

Ja en die had ik donderdag nog getraind voor het laatst...laten we nu 3 weken opdrogen!

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:33 ----------

Drink je nu ook nog wel. Is een.lightje daan? Of is,dat ook slecht nu?

Ja hoor...cola light/sprite zero/koffie en thee

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 13:34 ----------

erg knap Daan, nog even doorzetten nu
de laatste loodjes, wel de zwaarste

Dank je Tim! Niet te omschrijven hoe die laatste 6 weken voelen...laat ik zeggen dat het alles behalve een pretje is!

Laatst bewerkt:
mm zon lightje kan al weer effe lekker zijn dan he:D

hey daan, gaat goed hier zeg zo te zien! Je kent me wss niet van gezicht, maar ik loop ook bij renee met de flex challange. Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.

Ik zag dat je 2 x cardio deed.Ik wil dat ook gaan doen om de afgelopen weken ' enigzins ' wat bij te trekken. Je doet 2 x cardio op rustdagen neem ik aan? eerste sessie voor t onbijt, en de 2de deed je s avonds he? Wat eet je daarvoor en daarna dan bij die 2e sessie?

Gr Martijn

hoe ga je het doen met je zout dan?

weet je al welke taning je neemt?

suc6 nog man

hey daan, gaat goed hier zeg zo te zien! Je kent me wss niet van gezicht, maar ik loop ook bij renee met de flex challange. Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.

Ik zag dat je 2 x cardio deed.Ik wil dat ook gaan doen om de afgelopen weken ' enigzins ' wat bij te trekken. Je doet 2 x cardio op rustdagen neem ik aan? eerste sessie voor t onbijt, en de 2de deed je s avonds he? Wat eet je daarvoor en daarna dan bij die 2e sessie?

Gr Martijn

Gecondoleerd!!!! Knap dat je toch besloten hebt om mee te gaan doen, ondanks dat je de afgelopen dgn heel wat anders aan je hoofd hebt gehad. Zelf doe ik 7 ochtenden voor mijn ontbijt cardio en dan verder direct na mijn training nog een keer (muv benen dagen dan alleen in de ochtend).
Heel veel succes de aankomende paar wkn en tot de 11e.

hey bultrug, dankjewel kerel, waardeer ik!
Ik wil elke dag sowieso 30-40 minuten cardio doen, en op rustdagen het liefst 2 x 30-40 minuten. reden dat ik niet 2 x cardio wil gaan doen op een trainingsdag is omdat ik dan bang ben dat ik teveel ga verbranden en dus sneller spiermassa verlies, vandaar dat k me afvroeg wat daan at voor en na ze 2de sessie op de rustdag! Jij ook veel succes man, we zien elkaar wel backstage :)

Ik ga uitkomen in de D klasse junioren. Laatste paar weken zijn echt k*t gegaan kwa voorbereiding, me vader is plots overleden 2 weken terug, trof hem aan toen ik terugkwam van uitgaan. Na veel nadenken toch maar besloten om de wedstrijd alsnog te doen, ook al kom ik niet zo ripped als ik zou willen, toch ga k t doen, deels voor hem en deels voor de ervaring.

Ben echt sprakeloos.....

hey robbie! Jij bent goed bevriend met mascha toch? Ik lees hier en daar wel is mee haha. Ik ga waarschijnlijk een paar maandjes begeleiding meepakken vanaf januari, ik ga haar daar de 11e nog wat meer over spreken:)
De meeste mensen zeggen ik ben sprakeloos, of weet je t zeker, maar voor mij is t ook n manier om me te concentreren op andere dingen. Hoewel ik wel 2-3 weken ben verloren met me voorbereiding, hoop ik alsnog rond de 7-6 % uit te komen.

Robbie is wel goed 'bevriend' met mascha ja :D

Haha of ze zijn vrouw en man, dat weet ik allemaal niet haha:P

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.959

Gr Martijn

Jeetje mina!! Gecondoleerd man! Dat je dan die wedstrijd nog kunt doen pfff...heel veel sterkte iig!

Ik doen 1 sessie op nuchtere maag en 1 ergens op de avond net hoe het uitkomt, soms in het weekend doe ik er drie.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 22:05 ----------

+1

Dat was eigenlijk t.n.t. je mindere spiergroep qua definitie, maar nu de lijnen er in komen ziet het bruut uit :thumbs:

Benen zijn heel vochtgevoelig, kun je eigenlijk pas in de laatste week beoordelen. Laat ze nu t/m de wedstrijd met rust.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 22:07 ----------

hoe ga je het doen met je zout dan?

weet je al welke taning je neemt?

suc6 nog man

Als ik het goed heb begin ik 1.5 week voor de wedstrijd met het opvoeren van de zoutinname icm met het drinken van veel water. Vanaf dat ik ga laden stop ik met de zoutinname, drink ik nog 1 laaddag door en bouw het daarna af. Misschien mis ik een detail maar daarvoor heb ik menne maat Rene haha.

Ik heb Jan Tana ultra 1 als tanning.

ik heb zelfde bruining..
Pics zien er goed uit kerel.Hoe is het energie niveau onder het trainen?

Terug
Naar boven