MuscleMeat

Log Fanatic Daan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Blijf je foto's maken in de laatste paar wkn of is het straks voor het podium?

Las overigens dat het buffet tijdens de FC later op de avond over gaat van een 'gezond' buffet naar een lekker buffet. Iets van Pizza, ijs en meer van die vuiligheid :-)

hehe las het ook!! Zal het zaterdag tijdens de laatste bijeenkomst eens vragen...jij doet ook mee? Post je nooit een foto? Ik zal denk ik wel wat foto's blijven maken nog de komende 2.5 week.

Zaterdag na de training maken we wel wa foto's, maat.

hehe las het ook!! Zal het zaterdag tijdens de laatste bijeenkomst eens vragen...jij doet ook mee? Post je nooit een foto? Ik zal denk ik wel wat foto's blijven maken nog de komende 2.5 week.

Ik doe inderdaad ook mee. Ben niet zo fotogeniek vandaar geen foto's hahaha.... Heb ook geen log bijgehouden trouwens.

Heeft er meer mee te maken dat je lelijk bent :)

En dik!! Zou eigenlijk een foto moeten hebben zonder hoofd en met een geretoucheerde buik. Zou er altijd nog voor kunnen kiezen om straks de 30sec te kunnen gebruiken om voor te lezen uit het boek van Dikkie Dik (al is dat wel lastig omdat ik niet zo goed kan lezen).

@Daan. Vorige week woog ik 97, zal wel wat af zijn nu. Denk dat ik net boven de 90 zal eindigen. Doe gewoon mijn best. Is het boven 90 sta ik naast je, is het onder 90 sta ik naast iemand anders.

Op hoeveel denk je ongeveer uit te komen.

• #1.988
En dik!! Zou eigenlijk een foto moeten hebben zonder hoofd en met een geretoucheerde buik. Zou er altijd nog voor kunnen kiezen om straks de 30sec te kunnen gebruiken om voor te lezen uit het boek van Dikkie Dik (al is dat wel lastig omdat ik niet zo goed kan lezen).

@Daan. Vorige week woog ik 97, zal wel wat af zijn nu. Denk dat ik net boven de 90 zal eindigen. Doe gewoon mijn best. Is het boven 90 sta ik naast je, is het onder 90 sta ik naast iemand anders.

Op hoeveel denk je ongeveer uit te komen.

Ja dat is niet te zeggen...denk dat ik nog wel wat vocht ga kwijtraken...

Bedoelde je deze daan op mijn fb?

:trollface:

uploadfromtaptalk1322166104098.jpg

daan nog steeds 2x cardio per dag? hou je het nog vol?

Je benen en armen zijn echt ongekend goed man. Als mede lange bodybuilder weet ik hoe moeilijk het is om deze groot te doen ogen. :) Mooie lijnen, en flink droog. Moet goed komen!
Je borst is en blijft een lastig puntje, maar dat hoef ik je niet te vertellen. Een goede laadfase en wat oppompen vlak voor de wedstrijd kan dat misschien nog wel aardig compenseren? Ik neem aan dat je er van alles aan gaat doen om ook die spiergroep groot te doen ogen. :)

• #1.992
169gwg8.jpg

Voor de liefhebbers van aders op de onderbuik hehehe

Aaaah sweet train jij ook vaak buik mu?

Respect Voor je discipline

• #1.996

Bedankt! Doet me goed zo'n opmerking...veel zien enkel het resultaat en hebben werkelijk geen idee wat het kost om het te bereiken!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 13:40 ----------

Ben blij; sta vandaag op 5.5%...over 2 weken sta ik op onmeetbaar!!

Nu is het aftellen Daan, 2 weken.
Nog even man, maar wat weg heb je al gehad!
Kan je niks dan trots op zijn, en je resultaat is er ook naar!

• #1.998
Nu is het aftellen Daan, 2 weken.
Nog even man, maar wat weg heb je al gehad!
Kan je niks dan trots op zijn, en je resultaat is er ook naar!

Zo begin ik het na vandaag ook EINDELIJK te voelen!! 1 weekje werken, laatste week vrij, lekker vocht afdrijven en laden dan moet t er goed uit gaan zien!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 18:55 ----------

Pics van vandaag;

a3nu51.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 18:57 ----------

2isbnug.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 18:59 ----------

1zr1hnc.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 19:01 ----------

23w48q0.jpg

• #1.999
25ai3pj.jpg

Netjes! Je armen/schouders overheersen wel wat. Wat voor vet % sta je nu?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Terug
Naar boven