- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb zelfde bruining..
Pics zien er goed uit kerel.Hoe is het energie niveau onder het trainen?
Jo Daan. ziet er goed uit kerel.
Ben ook benieuwd naar de vraag van MoMass.
hey robbie! Jij bent goed bevriend met mascha toch? Ik lees hier en daar wel is mee haha. Ik ga waarschijnlijk een paar maandjes begeleiding meepakken vanaf januari, ik ga haar daar de 11e nog wat meer over spreken![]()
De meeste mensen zeggen ik ben sprakeloos, of weet je t zeker, maar voor mij is t ook n manier om me te concentreren op andere dingen. Hoewel ik wel 2-3 weken ben verloren met me voorbereiding, hoop ik alsnog rond de 7-6 % uit te komen.

op dagen dat ik niet train (bv zondag) heb ik het t zwaarst, dan denk ik echt constant aan eten...

Bijna gans de week dus ?Ja ik ken Mascha wel een beetje
Nou helemaal top als je dat zou doen man, vind het gewoon knap dat je zo door blijft zetten, dan ben je voor mij al een topper, en dat meen ik.
Als je 6% uitkomt is dat toch prima, gewoon lekker knallen nog effe, je hebt een extra motivatie die over je schouder meekijkt nu als je keihard aan het trainen bent!
---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 21:14 ----------
Ik weet hoe je je dan voelt Daan....ik heb dat ook heel ergt, maar heb het ook op zaterdag, naja vrijdag ook eigenlijk, en soms ook wel een beetje op maandag![]()

Psyhisch kan je gewoon denken dat je whey binnenspeelt, dan gaat je lichaam werkelijk denken hmm whey, fascinerend.Nou ja bijna wel he?Echt drama gewoon alleen ik geef gewoon toe aan mijn drang, wat moet dat moet vind ik, die bak en ijs en koekjes zijn er niet voor niks denk ik dan maar![]()
Psyhisch kan je gewoon denken dat je whey binnenspeelt, dan gaat je lichaam werkelijk denken hmm whey, fascinerend.
de een neemt chocomel en ik neem Ben en Jerry 
Jongens vanaf morgen nog 2 weekjes tot het laden!!!

Ben en jerry ijs op de schoot, en tom en jerry op de televisie.Kijk eindelijk iemand die me snapt waarom ik altijd ijs eet na me trainende een neemt chocomel en ik neem Ben en Jerry
![]()
Kijk eindelijk iemand die me snapt waarom ik altijd ijs eet na me trainende een neemt chocomel en ik neem Ben en Jerry
---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 21:29 ----------
Dat duurt nog best lang hoor?![]()
Dank je man! Energieniveau is op zich vrij goed...trainingen zijn nu ook op contractie, dus met lichte gewichten. Ben blij als ik wat kan doen, op dagen dat ik niet train (bv zondag) heb ik het t zwaarst, dan denk ik echt constant aan eten...
Heb het precies hetzelfd! moet gewoon wat doen,anders komt de honger..
Die vis vult ook voor geen meter en is niet echt een toppunt om naar uit te kijkenhet is voor een goed doel maar sommige momenten denk je **** it.
Zo voel ik me iig haha maar we zijn er bijna!
Ik niet Stuitertje