AndroidHealthClinic

Gestopt Log GFG

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat je wel een duidelijke versie hebt, want die je geplaats had was een beetje wazig.

Heb zeker een paar duidelijkere van die pose ja :). Die foto's zijn gemaakt met zo'n functie dat de camera in 1 sec een stuk of 10 (of zelfs nog meer) foto's schiet, kan je mooi de beste eruit pikken.

Sowieso komen er in het post je foto topic nog meerdere foto's. Voor de contest kan ik er maar 2 gebruiken omdat de foto's anders veel te klein worden. Dus check vanaf morgen ook maar in het post je foto gedeelte ;)
 
Laatst bewerkt:
Jeppe VS Gift from god...


Dat zou ik wel eens willen zien.. :D
 
Samen het podium op GFG ? ;)

Ik denk eerlijk gezegd dat we een totaal verschillende fysiek hebben ook al hebben we dezelfde lengte. Zal een beter idee hebben morgen denk ik... :) Ik zit nu op 105 kg met 8% ofzo, maar stats zeggen geen reet als je een totaal andere lichaamsbouw hebt denk ik.
 
Boeie hup wedstrijd jullie :D
 
ik met me broek op de knieen dit log in..Aangezien meneer foto's zou posten..Heeft hij ze verwijdert!!!Onbegrijpelijk!
 
Samen het podium op GFG ? ;)

Ik denk eerlijk gezegd dat we een totaal verschillende fysiek hebben ook al hebben we dezelfde lengte. Zal een beter idee hebben morgen denk ik... :) Ik zit nu op 105 kg met 8% ofzo, maar stats zeggen geen reet als je een totaal andere lichaamsbouw hebt denk ik.

Wie weet...misschien in de toekomst? ;)

We hebben zeker een heel ander fysiek...ook al hebben we idd zowat precies dezelfde stats. Ik wilde jou sowieso nog wat vragen stellen Jeppe. Ik stuur je even een PM.
 
Achman stel ze hier dan hebben we er zelf ook nog iets aan!

@iron devoted: gore pervert :D
 
Heel veel succes met de contest GFG! Hoop dat je de notering behaald die je wil.
Duimen dat het i-net in het hotel het doet, dan kan ik het een beetje volgen :)
 
Benieuwd naar de foto's monster!
 
damn en of ik benieuwd ben naar je foto's! je avatar ziet er veelbelovend uit!;)
maar in real life net zo'n beest! respect..
 
Thnx ;) Nog gaan trainen bij atilla ofniet??
 
nee nog niet, vanmorge bij il fiore geweest.. ligt eraan voor de rest van de week of er iemand meegaat smorges..anders train ik bij ilfiore.. jij nog rond 11.00 trainen deze week? of zaterdag eventueel?
 
nee moet werken tot 16.30 anders ging ik ook wel 's morgens...en zaterdag ben ik de hele dag bij mn vriendin.
 
Easy win voor je , Rob. Maar ik blijf je een mietje vinden. Jij bent veeels te onzeker om voorlopig nog op het podium te klimmen. Jij wil je lichaam echt perfect hebben. Daarom zullen we nooooooit full body foto's zien.. :( Ga je ook die lange broek onstage dragen? Wanneer kunnen we je poster bestellen? :D

Je breekt wel me hart, gast. Maar blijf grote fan en natuurlijk dikke 10 en op de eerste plek bij moi.
 
dikke winnaar ben je! die gasten, geen van hun komt bij jou fysiek in de buurt als je het mij vraagt..

en we trainen binnenkort wel eens samen! moeten we maar es afspreken alleen ben ik er vaak smorges vandaar.. maar komt goed!
 
Bob paris in the pocket, btw. :D
 
Easy win voor je , Rob. Maar ik blijf je een mietje vinden. Jij bent veeels te onzeker om voorlopig nog op het podium te klimmen. Jij wil je lichaam echt perfect hebben. Daarom zullen we nooooooit full body foto's zien.. :( Ga je ook die lange broek onstage dragen? Wanneer kunnen we je poster bestellen? :D

Je breekt wel me hart, gast. Maar blijf grote fan en natuurlijk dikke 10 en op de eerste plek bij moi.

Onzeker zou ik het zeker niet noemen Ryu...ik zou het liever perfectionisme oid noemen :D Ik wil idd mn lichaam perfect hebben (wie niet?)...ik ga pas het podium op als ik ervan overtuigd ben dat ik zelfs de -100kg klasse op het NK zou kunnen winnen.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Bob paris in the pocket, btw. :D

Nog niet...volgend jaar zomer ;)
Ga me vanaf nu echt puur richten op massa....voor januari 2010 wil ik 115kg zijn met een niet al te hoog vet%. Daarbij wil ik alles exact in verhouding krijgen...er zijn namelijk nog een paar aandachtspuntjes die tegen die tijd flink gegroeit moeten zijn.
 
en terecht, niemand wil toch als de loser naar huis gestuurd worden.
 
ey wat klote man zie nu dat mensen 1en gaan uitdelen en die shit! die mensen hebben allemaak rond de 10 posts.. zielig, waarschijnlijk leden die je toch ff naar beneden willen halen.. triest dat het niet eerlijk kan zoiets!! maar nog steeds 1e nu hoop voor je dat je het op deze manier toch volhoudt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven