AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
jammer.. Ik dacht miss kon t nog.. Mijn fout. Maken we een andere afspr.. En Thanks.. Heb je nog getraind?

• #2.843
jammer.. Ik dacht miss kon t nog.. Mijn fout. Maken we een andere afspr.. En Thanks.. Heb je nog getraind?
Nee, maar dat wist ik al, ik was al tevreden dat ik dinsdag kon. Ik heb een hele drukke tijd op school gehad. Ik had een projectweek die ik georganiseerd had. Dus qua spanning zat de verbrandig er goed in:(

okee druk zat dus.. Nou het begin is in elk geval gezet;). Word het nu wat rustiger of zit dat er nog niet in?

• #2.845
okee druk zat dus.. Nou het begin is in elk geval gezet;). Word het nu wat rustiger of zit dat er nog niet in?

Nou qua werk is het de laatste maanden wel druk:o. En ik krijg toch steeds weer rottigheid van mijn vader zijn zaak over me heen. Dus mijn doel is om te stabeliseren en kijken of ik mijn lichaam weer op orde kan krijgen. Op dit moment is mij lichaam te onstabiel om een goed schema te kunnen handhaven. dan weer veel vocht, dan weer aan de dunne, dan weer te moe, dan weer te dun. Dus ik ga gewoon voor ritme en regelmaat.

Ik ben wel vet jaloers op je, je hebt een heel mooi lichaam en daar doe je ook heel veel voor:)
maar mij lukt dat ( nog) niet.

Ik ben ook terug stuiter, nogmaals excuses over vorig uit de hand gelopen incident ;)!
Succes met je doel

Jou tijd komt wel weer Stuiter. Ben ik van overtuigt.

misschien heb je hier zelfs geen tijd voor, maar ik zou denk ik die 8/6/4 rep rotatie proberen in te bouwen in een super basic workout, warmup 3-4 sets

A 8/6/4
bench press
squat

B 4/8/6
military press
deadlift

bij een van de twee dagen pullups/chinups, of 2 als je tijd hebt. Als je maar een keer in de week kan doe je 1 workout, ga je volgende keer weer verder met de ander. Met zo'n schema pak je iig de basis. en kan je weer dingen toevoegen als je tijd hebt.

alles oke stuitertje

ik denk dat ze beetje druk is met andere dingen..jammmmeeerrrr hoor..:(

Zeg stuitertje waar ben je? Laat eens wat van je horen???

Stuiter!!?!:(:(

Terug
Naar boven