Fitness Seller

Turouise's log: Fitgirl #101

Bezoekers in dit topic

Hoe veel en wat eet je op een dag om een fitgirl te worden?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste weken heel slecht gelogd heb qua voeding. Nu ik ook weer redelijk snel naar het buitenland ga zal m’n voeding wel wat uit balans zijn straks, dus ik pak dat (in combinatie met nog steeds niet helemaal weer hersteld zijn van die verkoudheid) allemaal weer strak op nadat ik terug ben. Ik prep veel lunches zelf (gevulde salades) en verder houd ik wat dat betreft goed rekening met m’n intake met m’n maaltijden, maar wel wat op gevoel. Echt kcal tellen op dit moment even niet, met werk ook echt even niet mogelijk helaas.

En voor het antwoord op je tweede vraag: Ik heb niet een heel set image van ‘fitgirl’ zijn, meer dat ik zelf goed in m’n vel zit, in shape ben en decent progressie maak met m’n work-outs. Wellicht nog een beetje zoekende, maar als ik m’n huidige progressie vergelijk met 2 jaar geleden (toen ik echt, echt net begon) zit daar al heel veel verbetering in imo :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
Echt kcal tellen op dit moment even niet, met werk ook echt even niet mogelijk helaas.
Ik denk dat het altijd wel mogelijk is, afhankelijk van hoe je je prioriteiten stelt :)
Als ik een kort door de bocht advies mag geven: ga eten. Ga VEEL eten. Je hebt er m.i. Meer baat bij om massa te gaan pakken. Je zal ook zien dat de trainingen dan beter gaan en je je uiteindelijk ook fitter voelt.
 
Update: Ondertussen aan de andere kant van de wereld, eindelijk wat rust in Tokyo na de chaos van een gecancelde accomodatie, halsoverkop op straat staan en de halve stad weer door moeten voor een nieuwe plek (gelukkig wonen veel vrienden van mij hier, dus overal is een oplossing voor). In de week voordat ik weg ging is er medisch het een en ander gebeurt waardoor ik ineens in het ziekenhuis beland was en sporten even heel erg laag op de prioriteiten lijst stond.

13,5 uur vliegen verder: Gym is ondertussen gevonden, wat best een interessante ervaring is als een van de weinige vrouwen in het 'krachthok'. Verder heb ik gezond eten redelijk opgegeven voor de komende tijd (I've tried, maar hey, ik volg LM haar advies nu wel op) en houd ik het op de gigantische afstanden die ik lopend af leg en de gymsessies die ik ertussen kan proppen. Verder vooral rust, genieten en de tijd die ik heb met m'n vrienden spenderen.

またね!

r0FIAY.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_8469.jpg
    IMG_8469.jpg
    194,5 KB · Weergaven: 161
  • IMG_8427.jpg
    IMG_8427.jpg
    164,5 KB · Weergaven: 173
  • IMG_8422.jpg
    IMG_8422.jpg
    125,3 KB · Weergaven: 164
Gym is ondertussen gevonden, wat best een interessante ervaring is als een van de weinige vrouwen in het 'krachthok'.
Hehe told ya :roflol:
Hoe vaak ben je al vreemd aangestaard? En als je terug kijkt dat ze dan snel wegkijken.

(I've tried, maar hey, ik volg @Lm7790 haar advies nu wel op)

girl, ik ben trots. Het zal je mentaal wat moeite kosten, geloof ik.

geniet ervan!
 
Ondertussen gestart met 5x5 en meer aan het kijken naar wat een goede balans is voor m'n work-outs en waar ik heen wil. Shape-wise ben ik opzich wel content, maar ik zit nog een beetje tegen bulken/cutten aan te hikken omdat ik niet het idee heb dat ik daar nog voldoende kennis van heb (en niet 'vast' wil komen te zitten). Work-outs gaan recently wel redelijk steady, mooie opbouw qua gewicht en shape gaat ook steeds beter.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven