MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Ach, wat zal ik zeggen. Het gaat nog alles behalve goed. Ik ben wel af en toe aan het trainen. Conditie gaat nog redelijk, maar mijn massa gaat gewoon achteruit. Ik weeg 68 kilo en mijn massa word minder. Elke keer zeg ik, ik ga weer knallen, maar ik krijg geen structuur in mijn leven, tevens ben ik heel moe van de spanning wat ik mee maak. Dat is vet balen, want ik vind het wel heel leuk. Dus ik zeg nu niks meer. Ik ga niet meer klagen en af en toe even neuzen bij die en geen.

Take your time. Je kunt het niet forceren. Rustig adem halen en het komt vanzelf wel weer.
Zeuren en klagen mag af en toe wel even. Geeft ruimte in je hoofd ;)

Jammer voor je dat je nog steeds geen nieuwe balans in je leven hebt gevonden. Misschien helpt het als je voorlopig alleen traint ' voor de lol' en niet te veel en te graag teveel bodybuilding gerichte orde en regelmaat na te willen streven. Dan ga je namelijk steeds meer je tekortkomingen benadrukken.
De balans komt vanzelf weer terug dus probeer gewoon te genieten van de trainingen die je wel doet.
sterkte stuiter!

jammer stuiter, ik hoop echt dat je snel je weg weer gevonden heb. Is ook zonde om alles waar je zo hard voor gewerkt hebt weer kwijt raakt. Er zijn altijd belangrijke dingen natuurlijk maar trainen is ook een stuk ontspanning en volgens mij kan je dat wel gebruiken in je drukke leven...

Vervelend te lezen dat je niet zo lekker in je vel zit. Maakt alles wel lastiger om jezelf een push te geven om toch te trainen. Neem je tijd. En blijf hier af en toe posten, houdt het lijntje hier naartoe heel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.805
Take your time. Je kunt het niet forceren. Rustig adem halen en het komt vanzelf wel weer.
Zeuren en klagen mag af en toe wel even. Geeft ruimte in je hoofd ;)
Thanx, dat is het moeilijkste:( ruimte in je hoofd.

Jammer voor je dat je nog steeds geen nieuwe balans in je leven hebt gevonden. Misschien helpt het als je voorlopig alleen traint ' voor de lol' en niet te veel en te graag teveel bodybuilding gerichte orde en regelmaat na te willen streven. Dan ga je namelijk steeds meer je tekortkomingen benadrukken.
De balans komt vanzelf weer terug dus probeer gewoon te genieten van de trainingen die je wel doet.
sterkte stuiter!
Daar loop ik ook steeds tegenaan.Ik kan op een of andere manier niet lief zijn voor mezelf. ik wou dat ik soms schijt kon hebben als ik niet ga, maar ik loop steeds met een schuldgevoel rond.
Je weet wel wat je altijd moet zeggen, maar-ja dan nog voelen en doen:o

jammer stuiter, ik hoop echt dat je snel je weg weer gevonden heb. Is ook zonde om alles waar je zo hard voor gewerkt hebt weer kwijt raakt. Er zijn altijd belangrijke dingen natuurlijk maar trainen is ook een stuk ontspanning en volgens mij kan je dat wel gebruiken in je drukke leven...
Ik weet ook niet goed hoe ik dat moet doen:o

Vervelend te lezen dat je niet zo lekker in je vel zit. Maakt alles wel lastiger om jezelf een push te geven om toch te trainen. Neem je tijd. En blijf hier af en toe posten, houdt het lijntje hier naartoe heel.

Je hebt helemaal gelijk, het lijntje behouden:p

vandaag beentjes, ging wel oke:rolleyes:

take care , neem je tijd

komt wel weer goed hier zie ik!

Ik kan helaas niet in je hoofd kijken babe, maar hoop dat je gauw weer de fun terug vindt van deze sport.
Welke oefeningen heb je gebruikt voor je benentraining vandaag ?

Rustig aan meis. Het komt wel goed, maar het heeft tijd nodig. Ik moet zelf ook vreselijk veel geduld opbrengen de komende tijd.;):)

• #2.810
thanx kanjer

komt wel weer goed hier zie ik!
we gaan wel zien

Ik kan helaas niet in je hoofd kijken babe, maar hoop dat je gauw weer de fun terug vindt van deze sport.
Welke oefeningen heb je gebruikt voor je benentraining vandaag ?
Het lukt mij ook niet, anders ging ik het zootje wel even door elkaar schudden:o
Nee eigenlijk gaat het in mijn hoofd veel beter dan ik verwacht. Het is alleen extreem veel spanning wat een bedrijfje en geldzaken allemaal meebrengt (en dat nog geen eens voor de goed doel, de belasting en een vrouw:o) vroeger dacht ik alleen maar na of ik op vakantie kon gaan of had ik geld over om kleding te kopen deze maand:D (lijkt me weer heerlijk:D).

Vandaag= squat 55 kilo, legpress 90 kilo, leg curl 52 kilo, leg raise 45 kilo, calfjes 90 kilo en buikoefs
morgen hoop ik borst schouders

Rustig aan meis. Het komt wel goed, maar het heeft tijd nodig. Ik moet zelf ook vreselijk veel geduld opbrengen de komende tijd.;):)
helaas, helaas:o pphhhuuuuhhhaaah en ik maar klagen. het lijkt mij super eng:o

• #2.811
Netjes naar de gym geweest. Het ging redelijk. Borst,schouders, triceps gedaan.
Ik zit nu heerlijk in de tuin mijn kwark je weg te werken. Dat is toch wel een tijd geleden hoor in het zonnetje in de tuin:-)

Ik zit nu heerlijk in de tuin mijn kwark je weg te werken. Dat is toch wel een tijd geleden hoor in het zonnetje in de tuin:-)

Klinkt goed babe, lekker weer motiveert mij ook altijd ff extra (net 5K gerend)
Kijken wat de komende week gaat brengen, als het goed is nog meer goed weer :cool:

Je gaat lekker met dat oppakken van je training. Moet een zalig gevoel zijn toch. Chillen in de tuin met een bak kwark.

• #2.814
Klinkt goed babe, lekker weer motiveert mij ook altijd ff extra (net 5K gerend)
Kijken wat de komende week gaat brengen, als het goed is nog meer goed weer :cool:
Jij bent goed bezig:):) balen het wordt alleen maar slechter:o
Je gaat lekker met dat oppakken van je training. Moet een zalig gevoel zijn toch. Chillen in de tuin met een bak kwark.
Dat is nog te vroeg om te zeggen:o, maar mijn doel is dinsdagavond weer te gaan.
Dat is zeker een super relaxed gevoel:)

goed bezig geweest top!

wat is het leven toch mooi he - was een lekker dagje vandaag

Succes Stuiterbal en ik blijf je volgen, maar nu zichtbaar ;)

Succes Stuiter!

Het voelt ook nog best eng, maar ja lopen met de hartslagmeter brengt uitkomst. Ik hoor een piepje als ik over 150 ga. Dan moet ik stoppen.:)

Terug
Naar boven