Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training kan je mp en dp niet beter andersom doen.

Gaat goed! Flys zijn sterk.
Bevalt de S3? Vind het 't zelf niet waard om 50 euro/maand te betalen hoor![]()
bedoel je deze?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Biceps/CBCurl.html
en goed bezig geweest, sterke fly's en hammer curls
. Maar ik dacht juist dat me Fly's en hammer curls zwak waren haha. Bedankt!Beetje overkill voor me triceps lijkt me?
Verder geen slechte training alleen ik denk dat je cable station niet helemaal correct is ik doe namelijk met veel moeite 31 pushdown en ben wel wat sterker in borst en cgbp dan jou?
Hm beetje raar, maar ik doe die 31 best met gemal. In ieder geval ik geloof mijn cable station haha. En CGBP heb ik nu voor de 2 keer ooit gedaan. Is gewoon veen lekkere oefening voor mij. Ik voel dan niks aan me triceps. Vandaar dat ik wat meer oefeningen aan triceps heb gedaan.
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 21:02 ----------
Hahaha jong, de barbell's waren bezet en ik had niet alle tijd!
volgorde veranderen
lijkt me vrij k*t benchen in de smit
Ik voel t ook niet echt maarja ik weet niet of dat nou perse zegt dat je t traint t geeft natuurlijk wel lekker dr gevoel maar bijv als ik optrek voel ik t ook niet echt in me rug maar meer in me biceps dat heeft er dan niks mee te maken dat ik me rug niet train maar t gaat natuurlijk op uit wat jij lekker vind.
Over dat kabel ding ja daar heb je recht op maar ik doelde op dat ik niet zeker weet dat je bijv in andere sportschool ook zoveel kan.
Ligt waarschijnlijk aan de katrollen die er evt om de kabels zitten.
Ik deed vandaag ook cable pushdowns voor triceps en ik kon 12x54kg nog prima doen..
Nou ik zeg je eerlijk echt enorme beren bij ons doen 45kg moet moeite mss 50.
Maar ik denk dat het eerder aan de katrollen ligt bij die van ons dan bij die van jullie want bij vriend ze gym kon ik ook makkelijk veel meer