- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
train je nooit tot failure ? is ook wel fijn voor spierpijn te krijgen
ahh ik train er komende week ook misschien, gratis proefles dus ga met verschillende vrienden eens daar trainen voor de fun![]()

Ja wou ik je al zeggen haha, zijn gratisdagpassen. Ik wil net gaan met me vader ( heb ik hem eindelijk eens zover) is het natuurlijk gesloten..![]()
jaaa ik probeer ook altijd om mijn broer mee te krijgen, paar weken gelukt nu niet meeral heeft ie wel een vriend die echt een giant is van een BB. Misschien in de toekomst als ik wat groter ben
![]()
Wil je hem aansporen om kracht/bb gaan doen of gewoon beetje laten fietsen etc
lijkt me echt vet om met je vader te trainen

Lekkere training mooie incline vergelijken bij je normale bp man.
Dit is borst-triceps hè, waarom dan reverse pec deck is naar mijn weten meer voor rear delts/back... doe dan fly's![]()

Ik vind je dumbbell bent over row best bazig vergelijken bij de rest als ik er vanuit ga dat je per dumbbell is?
Lekkere training, maar een beetje overkill aan biceps... met 2x4x8 pak je het al ruim voldoende aan, ik zou hammer curls en iets van preacher curls doen. Of je armen apart trainen, kan je wel meer oefeningen doen en heb je ook meer kracht
En voor de forms is even youtube kijken echt een aanrader, heeft mij goed geholpen met de forms onder de knie krijgen. En jezelf filmen, je eigen form is vaak moeilijk te zien.
.