XXL Nutrition

LOG: Jespeeer

train je nooit tot failure ? is ook wel fijn voor spierpijn te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
train je nooit tot failure ? is ook wel fijn voor spierpijn te krijgen

Jawel, alleen deze training was me eerste benen training dus ik wist helemaal niet hoe zwaar ik alles kon pakken. Ik vind het echt een raar gevoel dat ik geen spierpijn heb. Maarja vanavond maar weer gaan, eens kijken wat me schouders er van vinden!

ahh ik train er komende week ook misschien, gratis proefles dus ga met verschillende vrienden eens daar trainen voor de fun :P

ahh ik train er komende week ook misschien, gratis proefles dus ga met verschillende vrienden eens daar trainen voor de fun :P

Ja wou ik je al zeggen haha, zijn gratisdagpassen. Ik wil net gaan met me vader ( heb ik hem eindelijk eens zover) is het natuurlijk gesloten.. :mad:

Zonde doet je pa ook bb of gewoon fitnesse?

Nee me vader heeft tig jaren gevoetbalt, totdat zijn knie kapot ging. Daarna werd hij echt flink en ik ben hem nu echt aan het sporen om mee te gaan. Maar helaas het was dicht..

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 22:28 ----------

Maar hij wilde dus mee om weer eens wat vetjes te verbranden haha

Wil je hem aansporen om kracht/bb gaan doen of gewoon beetje laten fietsen etc
lijkt me echt vet om met je vader te trainen

jaaa ik probeer ook altijd om mijn broer mee te krijgen, paar weken gelukt nu niet meer :roflol: al heeft ie wel een vriend die echt een giant is van een BB. Misschien in de toekomst als ik wat groter ben :D

jaaa ik probeer ook altijd om mijn broer mee te krijgen, paar weken gelukt nu niet meer :roflol: al heeft ie wel een vriend die echt een giant is van een BB. Misschien in de toekomst als ik wat groter ben :D

Haha ja dat komt wel, als de tijd rijp is!

Wil je hem aansporen om kracht/bb gaan doen of gewoon beetje laten fietsen etc
lijkt me echt vet om met je vader te trainen

Nou ik wil dat voor beide, wil eerst eens zien dat ie al minder een buikje krijgt en dit wil ik bereiken door hem ook bb te laten doen!

Vandaag: Schouders en Biceps

Schouders

Dumbbell Press

12*16
10*18
10*20
Die 22 kreeg ik gewoon niet vandaag

Side raises

12*7
12*8
10*9
10*10 lekkah!

Reversed peck deck machine

12*20
10*30
8*45

Biceps

Curlbar (excl. stanggewicht)

12*10
12*15
10*20
8*25
Helaas die 25 ging de laatste 2x niet lekker

Assisted Chin ups

12x
12x
10x
daarna tot fail

Hammer curls

12*10
12*12
10*14

Best redelijke training!

Vandaag (gisteren)
borst/triceps

Incline BP ( bankje schuin omhoog)
12*30
10*40
8*50

BP
12*40
10*50
8*60

weer BP maar dan met het bankje schuin omlaag (in smith)
12*30
10*40
8*50

reversed peck deck
12x
10x
8x gewichten weet ik niet meer..

triceps
cable pulldown
12*30
10*40
6*45

Oefening waarbij je de cable eraf haalt en alleen maar de haak vast pakt en naar onder duwt :p
12*13
10*18
7*23

tricep press
12x
10x
8x
gewichten weet ik niet meer

helaas vergeten mijn notitie op te slaan op me telefoon dus sommige gewichten wist ik niet meer..

Lekkere training mooie incline vergelijken bij je normale bp man.

Dit is borst-triceps hè, waarom dan reverse pec deck is naar mijn weten meer voor rear delts/back... doe dan fly's ;)

Dit is borst-triceps hè, waarom dan reverse pec deck is naar mijn weten meer voor rear delts/back... doe dan fly's ;)

Nee dat is mijn fout, het is gewoon peck deck. Dat zijn bij ons 2 stangen die je voor je hebt en als fly's naar elkaar duwt. Maar je kunt ook andersom zitten dan is het voor rear delts.

Hehe zonet Rug&Biceps gedaan.

Rug

Deadlift
12*30
10*40
8*50
daarna nog een paar reps van 50

Dumbbell bent over row
12*22
10*24
8*26

BOR

12*30
10*40
10*50
moet hem nog echt beter onder de knie krijgen

Assisted pull ups wide grip
12x
10x
daarna tot fail

Chin Ups,
12x
10x
daarna tot fail

Curlbar biceps (excl. stanggewicht)

12*10
10*15
8*20

Cable cross over
12*15
10*20
7*20

Hammer Curls
12*10
10*14
8*16

Concentration curls
12*8
10*10
10*12

Lekkere training, maar een beetje overkill aan biceps... met 2x4x8 pak je het al ruim voldoende aan, ik zou hammer curls en iets van preacher curls doen. Of je armen apart trainen, kan je wel meer oefeningen doen en heb je ook meer kracht :)

En voor de forms is even youtube kijken echt een aanrader, heeft mij goed geholpen met de forms onder de knie krijgen. En jezelf filmen, je eigen form is vaak moeilijk te zien.

Ik vind je dumbbell bent over row best bazig vergelijken bij de rest als ik er vanuit ga dat je per dumbbell is?

Ik vind je dumbbell bent over row best bazig vergelijken bij de rest als ik er vanuit ga dat je per dumbbell is?

Ja weet ik, deze lukt me altijd zo zwaar. En ja is per dumbbell. Is ook echt de enige oefening bij rug die ik lekker hoog kan pakken.

Lekkere training, maar een beetje overkill aan biceps... met 2x4x8 pak je het al ruim voldoende aan, ik zou hammer curls en iets van preacher curls doen. Of je armen apart trainen, kan je wel meer oefeningen doen en heb je ook meer kracht :)

En voor de forms is even youtube kijken echt een aanrader, heeft mij goed geholpen met de forms onder de knie krijgen. En jezelf filmen, je eigen form is vaak moeilijk te zien.

Ja heb je inderdaad gelijk in, ik moet echt eens kijken welke oefeningen aan biceps ik doe als ik ze niet apart train. Ja ik ben al genoeg filmpjes aan het kijken, zelfs tijdens het trainen :p.

Vandaag
Borst & Triceps

BP

12*30
10*55
8*60

Incline BP

10*30
10*50
8*55

Decline BP
10*30
10*50
10*55

Peck deck
12*30
10*40
8*60

Lat pulldown
10*22
10*36
8*45

Rope Pulldown
10*18
10*32
8*36

Matige training, had een vriend mee die ik alles moest uitleggen enzo

Goeie BP hoor, ik druk nog nieteens 60

Lat pulldown is btw voor Lats he, niet voor borst of triceps;)

Terug
Naar boven