XXL Nutrition

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deadlift 155/160/165/170/175/180 (2)
Military press 6x5 40/45/50/55/60/65
Pull ups 6x5
GHR op Roman Chair 8/6

Grip ging nu prima, maar rug ging bollen bij dl, dus gestopt.

Voel me nog niet 100%

Mooi hoor die MP, ben nu zelf weer aan het front presses doen(zittend mp zegmaar) en merk hoe zwaar dit is!
 
Dan is het geen mp meer. Mp is altijd staand en strict.

Gisteren een lege pallet hard tegen mn knie gekregen. Doet nogal pijn, kan moeilijk lopen. Dus denk dat ik komende dagen maar tijdens training me moet richten op ub.
Ja heb ik ook eventjes last van gehad.

Gwn ff UB doen.

Pijn was bij mij na 1 dag weg :D
 
Squat 6x5 105/110/115/120/125 (3)/ -

Voortijdig gestopt. Geen focus, geen kracht. Ik ben nu al 7 maanden non stop bezig. Ik denk dat het niet onverstandig is een week rust te nemen. Ik blijf wel gewoon doorgaan met periode 1. Wel ga ik in mn rustweek fietsen/lopen.
 
wat betekenen die getallen tussen haakjes?
 
Hoeveel reps ik gemaakt heb in de laatste set
 
Deadlift 3x5 175/185/190 (3)
Military press 3x5 50/60/70 (3)
Pull ups 1x5

netjes Kraftmans

Nog steeds wat last van mn knie en heb een slijmbeursontsteking bij me elleboog. Wou wel de compounds doen vandaag.

dat is klote met die elleboog - vergevorderd al of ......?
 
dat is klote met die elleboog - vergevorderd al of ......?

Nergens last meer van. Ik denk dat het overbelasting was en/of ergens aan gestoten.

Mijn vrije weekje is afgelopen (alhoewel eigenlijk alleen maar gewerkt :( ) dus vanavond weer aan de bak met vol. dl dag
 
Sterke MP en goede DL.

Wat doe jij voor je grip bij deadliften? Ik heb dat de stang bij me hand met overhandse grip niet kan houden, terwijl me rug door kan:(
 
Sterke MP en goede DL.

Wat doe jij voor je grip bij deadliften? Ik heb dat de stang bij me hand met overhandse grip niet kan houden, terwijl me rug door kan:(

Ik doe reguliere grip dus overhands.


Deadlift 6x5 140/145/150/155/160/165
Military press 6x5 35/40/45/50/55/60
Pull ups 6x5
GHR op Roman chair 3x5

Na mijn weekje rust weer aan de gang. Niet meteen volle bak, volgende keer weer.
 
Ik doe reguliere grip dus overhands.


Deadlift 6x5 140/145/150/155/160/165
Military press 6x5 35/40/45/50/55/60
Pull ups 6x5
GHR op Roman chair 3x5

Na mijn weekje rust weer aan de gang. Niet meteen volle bak, volgende keer weer.

Ok, maar ik begrijp hieruit dat je niks extra voor grip doet?
 
Grip zit wel goed dan. Ik ben zelf nooit zwaarder dan 140kg gegaan. Daarna moet ik mixed of hook grip hanteren.
 
Chalk only:D

Volgens mij een beste onderarm kraft!
 
Silentio keek van de week in de spiegel. Monsieur werd toen emo omdat hij inhammen zag. Het juffertje besloot een topic over zijn terruggetrokken haarlijn aan te maken.

Kraft gaf in dat topic aan Silentio karma met deze tekst: 'stel je niet aan'

De verwachte en voorspelbare reactie is dus deze:

brutale geaderde onderarm

Epic gayness

____________________________________________________________


Squat 3x5 105/115/125
Benchpress 3x5 90/100/110
Bor 3x5 70/80/90
K-Bell side bends 3x8 16
BB Roll outs 2x5

Zoals je kan zien deze week nog ff inkomen na de week rust.
 
Dat Silentio een minderwaardigheidscomplex (mooi scrabble woord) heeft is wel duidelijk.

Dat ik je grip wel goed vind wil niet zeggen dat de rest minder is.
 
ik zie hier weer lekker dubbele haat aka dubbele jaloezie, maar laten we dit logje niet verder vervuilen. Daar was het niet voor bedoeld.
 
Dat Silentio een minderwaardigheidscomplex (mooi scrabble woord) heeft is wel duidelijk.

Dat ik je grip wel goed vind wil niet zeggen dat de rest minder is.

Dat bedoelde ik ook niet dat jij dat vindt. Ook al gaat mn bench trouwens ook wel lekker.

ik zie hier weer lekker dubbele haat aka dubbele jaloezie, maar laten we dit logje niet verder vervuilen. Daar was het niet voor bedoeld.

Dan moet je niet teveel drinken als je weer eens dubbel ziet. Zullen we elkaar voortaan irriteren en opfokken via karma of pm en niet meer in de logsectie?

Verder als je het ontopic houdt, ben je gewoon welkom ;)
 
Deadlift 3x5 165/175/185 (4)
Military Press 3x5 45/55/65
Pull ups 3x5

Alleen compounds gedaan, bij-oefeningen komen volgende week wel weer
 
Squat 6x5 105/110/115/120/125 (3)/-
Benchpress 6x5 95/100/105/110/115 (2)/-
BOR 3x5 70/75/80

Te hoog ingeschat. Merk dat ik er na mn rustweek nog moet inkomen. Volgende keer wat verlagen
 
Back
Naar boven