MuscleMeat

Log Kraft

Bezoekers in dit topic

Deadlift 5x5 150/155/160/165/180
Military press 6x5 45/50/55/60/65/70 (2)
Pull ups 5x5 + 1x10
GHR op roman chair 3x5

Ging goed. Laatste 2 reps van 180 dl gingen moeizaam. En volgende keer wat verlagen met mp, toch wat te hoog ingeschat
 
Deadlift 5x5 150/155/160/165/180
Military press 6x5 45/50/55/60/65/70 (2)
Pull ups 5x5 + 1x10
GHR op roman chair 3x5

Ging goed. Laatste 2 reps van 180 dl gingen moeizaam. En volgende keer wat verlagen met mp, toch wat te hoog ingeschat

Goede deadlift. Is het niet weinig volume wat je draait?:)
 
Mooi MP zet je neer man !
 
Goede deadlift. Is het niet weinig volume wat je draait?:)

Op de dl? Eigenlijk moest ik 6x5 doen. Maar ik had een psychologische mind****: ik dacht dat ik niet nog twee sets aan kon dus dacht pak maar 1 setje maar dan wel met 10 kilo meer als ik eigenlijk zou moeten doen. En 5x5 is in pl methodes een hoog volume

Mooi MP zet je neer man !

yo
 
Squat 3x5 110/120/130 (4)
Benchpress 3x5 100/110/120 (3)
Bent over rows 3x5 90/100/110 (3)
Db side bends 3x8 18
bb rollouts (ove style) 1x5
 
Squat 3x5 110/120/130 (4)
Benchpress 3x5 100/110/120 (3)
Bent over rows 3x5 90/100/110 (3)
Db side bends 3x8 18
bb rollouts (ove style) 1x5

Squats gaan zwaarder, goed om te zien M!:)
 
nice training kraftmans
gefeliciteerd nog met de 2-1
kon ik wel mee leven - jij denk ik ook wel
stevig gewichten lees ik man
 
Squats gaan zwaarder, goed om te zien M!:)
yo
nice training kraftmans
gefeliciteerd nog met de 2-1
kon ik wel mee leven - jij denk ik ook wel
stevig gewichten lees ik man

Ja, Gert-Jan Verbeek heeft er een mooie ploeg van gemaakt. Ondanks dat AZ zeer heeft moeten snijden in de begroting sinds ome Dirk hen niet meer steunt.
 
Deadlift 3x5 175/185/195 (2)
Military press 3x5 50/60/70 (4)
Pull ups 3x5
Hangcleans 3x3 70
Upright row 3x8 50
BB curl 1x6 50

Ik was niet tevreden over de deadlift. Ik wou nog een set doen. Ik deadlift in de schuur en had de deur open. Ik kwam even op adem op t bankje en keek even naar rechts en op dat moment liep er een egel de schuur binnen onder een tafeltje waar ik altijd de gewichten op leg. Dus ik tegen dat beest van: 'weg, weg!' Maar bleef rustig zitten. Dus pakte ik een bezem en schoof het tafeltje weg en probeerde hem weg te duwen. Maar ja, egels als ze schrikken gaan ze zich oprollen. Dus heb hem na een aantal minuten maar naar buiten geveegd.

Daardoor was ik van mijn apropos en toen maar door gegaan met mp.
 
Hahaha ... bij mij kwam er een joekel van een spin over de muur gekropen. Dan ben je
ook wel even uit je concentratie :)

Die uprights gaan nog lekker na die hangcleans :thumbs:
 
Dus pakte ik een bezem en schoof het tafeltje weg en probeerde hem weg te duwen. Maar ja, egels als ze schrikken gaan ze zich oprollen. Dus heb hem na een aantal minuten maar naar buiten geveegd.

Daardoor was ik van mijn apropos en toen maar door gegaan met mp.

:D:D

Hahaha ... bij mij kwam er een joekel van een spin over de muur gekropen. Dan ben je
ook wel even uit je concentratie :)

Die uprights gaan nog lekker na die hangcleans :thumbs:

Die zat bij mij gisteravond op de muur net boven mijn nachtkastje.... ga ik naar beneden om een bakje met deskel te pakken om hem te vangen, kom ik terug boven, is mr. spin weg :o Ik dus heel me kamer doorzoeken waar hij gebleven is, maar kon hem niet meer vinden.... heb het eerst half uur geen oog dicht gedaan :D:D

PS: heb nog nooit van hangclean gehoord...

Goede trainingen Kraft! Wat is precies de achterliggende gedahcte van de 3x5 dagen en de andere trainingen 6x5? Pak je dan minder gewichten om meer volume te creeëren?
 
Hahaha ... bij mij kwam er een joekel van een spin over de muur gekropen. Dan ben je
ook wel even uit je concentratie :)

Die uprights gaan nog lekker na die hangcleans :thumbs:

Upright rows is wel lekkere oefening. Ik doe ze liever dan side raises

:D:D



Die zat bij mij gisteravond op de muur net boven mijn nachtkastje.... ga ik naar beneden om een bakje met deskel te pakken om hem te vangen, kom ik terug boven, is mr. spin weg :o Ik dus heel me kamer doorzoeken waar hij gebleven is, maar kon hem niet meer vinden.... heb het eerst half uur geen oog dicht gedaan :D:D

PS: heb nog nooit van hangclean gehoord...

Goede trainingen Kraft! Wat is precies de achterliggende gedahcte van de 3x5 dagen en de andere trainingen 6x5? Pak je dan minder gewichten om meer volume te creeëren?

Het is bij mij zowat een traditie dat ik minimaal 1 keer per najaar me half dood schrik omdat er een 'tarantula' ergens in mn huis zit. Ik ben hem dit jaar nog niet tegengekomen. Dus ik ben op mijn qui vive.

Hang clean is een oefening die zorgt voor explosiviteit en core strength. Ik denk dat de oefening wel nuttig is met squats en deadlifts. ( ik doe ze ook omdat ik het een leuke oefening vind)

De achterliggende gedachte van vol./int. is dat het een beproefde manier is om sterker te worden. Doordat je op volume dag meer op spiermassa traint dat weer gebruikt wordt voor de intensiteits (lees kracht) dag
 
Iest van spinnen eten in je slaap? :D
 
Squat 6x5 100/105/110/115/120/125 (3)
Benchpress 6x5 90/95/100/105/110/115 (1)

Vroeg me bed uit vanmorgen. 's middags niet ff kunnen bijslapen. Heb het vrij druk. Merkte dat ik nogal slapjes was. Daarmee ook mijn focus weg. Ik vond het weinig nut hebben om de rest nog te doen. Hopelijk morgen met vol. deadlift dag gaat het beter .
 
Squat 6x5 100/105/110/115/120/125 (3)
Benchpress 6x5 90/95/100/105/110/115 (1)

Vroeg me bed uit vanmorgen. 's middags niet ff kunnen bijslapen. Heb het vrij druk. Merkte dat ik nogal slapjes was. Daarmee ook mijn focus weg. Ik vond het weinig nut hebben om de rest nog te doen. Hopelijk morgen met vol. deadlift dag gaat het beter .

Misschien aan een pre-workout booster denken? Ik lees wel vaker dat je je niet echt sterk voelt en een beetje moe bent.
 
Misschien aan een pre-workout booster denken? Ik lees wel vaker dat je je niet echt sterk voelt en een beetje moe bent.

Ne, geen pre work-out boosters voor mij. Alleen koffie. Trainingen van mij gaan ook altijd het beste in het weekend, want dan kan ik in de namiddag even pitten. Doordeweeks heb ik het meestal nogal druk. Dus ben regelmatig moe 's avonds dat gaat ten koste van me trainingen.
 
Ne, geen pre work-out boosters voor mij. Alleen koffie. Trainingen van mij gaan ook altijd het beste in het weekend, want dan kan ik in de namiddag even pitten. Doordeweeks heb ik het meestal nogal druk. Dus ben regelmatig moe 's avonds dat gaat ten koste van me trainingen.

Hoezo geen pre workout booster, doe het zelf ook niet, maar op die dingen ga je hard (1 keer nox pump gehad).

Anders misschien cafeïne tablet, word je goed wakker en scherp van.
 
Hoezo geen pre workout booster, doe het zelf ook niet, maar op die dingen ga je hard (1 keer nox pump gehad).

Anders misschien cafeïne tablet, word je goed wakker en scherp van.
Omdat ik alleen 's avonds tijd heb om te trainen en altijd begin om 20.45 als ik dan dit shit neem lig ik nog tot 3 uur 's nachts te stuiteren in mn bed. En 's ochtends gaan mijn drie wekkers ook vroeg af. Dan ben ik dan ook nergens
 
Back
Naar boven