- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift 5x5 150/155/160/165/180
Military press 6x5 45/50/55/60/65/70 (2)
Pull ups 5x5 + 1x10
GHR op roman chair 3x5
Ging goed. Laatste 2 reps van 180 dl gingen moeizaam. En volgende keer wat verlagen met mp, toch wat te hoog ingeschat

Goede deadlift. Is het niet weinig volume wat je draait?![]()
Squat 3x5 110/120/130 (4)
Benchpress 3x5 100/110/120 (3)
Bent over rows 3x5 90/100/110 (3)
Db side bends 3x8 18
bb rollouts (ove style) 1x5

yo
nice training kraftmans
gefeliciteerd nog met de 2-1
kon ik wel mee leven - jij denk ik ook wel
stevig gewichten lees ik man
Dus pakte ik een bezem en schoof het tafeltje weg en probeerde hem weg te duwen. Maar ja, egels als ze schrikken gaan ze zich oprollen. Dus heb hem na een aantal minuten maar naar buiten geveegd.
Daardoor was ik van mijn apropos en toen maar door gegaan met mp.

Hahaha ... bij mij kwam er een joekel van een spin over de muur gekropen. Dan ben je
ook wel even uit je concentratie
Die uprights gaan nog lekker na die hangcleans![]()
Ik dus heel me kamer doorzoeken waar hij gebleven is, maar kon hem niet meer vinden.... heb het eerst half uur geen oog dicht gedaan 

Hahaha ... bij mij kwam er een joekel van een spin over de muur gekropen. Dan ben je
ook wel even uit je concentratie
Die uprights gaan nog lekker na die hangcleans![]()
Die zat bij mij gisteravond op de muur net boven mijn nachtkastje.... ga ik naar beneden om een bakje met deskel te pakken om hem te vangen, kom ik terug boven, is mr. spin wegIk dus heel me kamer doorzoeken waar hij gebleven is, maar kon hem niet meer vinden.... heb het eerst half uur geen oog dicht gedaan
PS: heb nog nooit van hangclean gehoord...
Goede trainingen Kraft! Wat is precies de achterliggende gedahcte van de 3x5 dagen en de andere trainingen 6x5? Pak je dan minder gewichten om meer volume te creeëren?
Men zegt dat je er wel wat eet in je leven, idd
Squat 6x5 100/105/110/115/120/125 (3)
Benchpress 6x5 90/95/100/105/110/115 (1)
Vroeg me bed uit vanmorgen. 's middags niet ff kunnen bijslapen. Heb het vrij druk. Merkte dat ik nogal slapjes was. Daarmee ook mijn focus weg. Ik vond het weinig nut hebben om de rest nog te doen. Hopelijk morgen met vol. deadlift dag gaat het beter .
Misschien aan een pre-workout booster denken? Ik lees wel vaker dat je je niet echt sterk voelt en een beetje moe bent.
Ne, geen pre work-out boosters voor mij. Alleen koffie. Trainingen van mij gaan ook altijd het beste in het weekend, want dan kan ik in de namiddag even pitten. Doordeweeks heb ik het meestal nogal druk. Dus ben regelmatig moe 's avonds dat gaat ten koste van me trainingen.
Omdat ik alleen 's avonds tijd heb om te trainen en altijd begin om 20.45 als ik dan dit shit neem lig ik nog tot 3 uur 's nachts te stuiteren in mn bed. En 's ochtends gaan mijn drie wekkers ook vroeg af. Dan ben ik dan ook nergensHoezo geen pre workout booster, doe het zelf ook niet, maar op die dingen ga je hard (1 keer nox pump gehad).
Anders misschien cafeïne tablet, word je goed wakker en scherp van.