Mascherano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Maaike,
Ik wilde nog reageren in je poll, maar die is al gesloten. Wat ga je doen?
Het maakt mij echt niet uit hoor, ook al heb je professionele begeleiding. Wou dat ik dat hadWil hier uiteindelijk ook wel mee verder als ik het redt
![]()
Jij redt het echt wel....je kan mijn voedingsschemaaanpassen naar jou lengte en gewicht. Trainingschema kan je zo overnemen.....
ze hebben bijna niets. Maar er zit verandering in te komen (lees m'n logje maar eens) En nu ga ik trainen, kijken of ik alles er ff uit kan gooien. Of ik kom dalijk super verrot terug van het harde trainen of geblesseerd haha.Ik ben gister bij mijn begeleider geweest en ben erg blij met mijn resultaat.
We gaan voor de eerste wedstrijd de WBC op 27 september. Ik ga zaterdag voor mn kleding weg, heb er echt super veel zin in![]()

Ik moet mij ook maar eens ECHT gaan verdiepen in een goed voedingsschema. Hum maar even opzoek naar dat schema van jouhoeveel pagina's moet ik terug?
![]()

Je gaat trouwens wel even je nieuwe mini bikini voor ons showen toch?![]()
Ja hoor dames......alleen voor mn vriendinnetjes

Gelijk heb jeJa hoor dames......alleen voor mn vriendinnetjes
Keep my album private![]()

Succes, en gaan met die banaan voor de wedstrijd.. Je hebt super begeleiding!! En jaren training achtergrond wat de basis is..
Voor poseerlessen zou je contact op kunnen nemen met Debbie Keskin ([Link niet meer beschikbaar]) Is een hele goede..
Ja hoor dames......alleen voor mn vriendinnetjes
Keep my album private![]()

Hoi vriend

Wat voor wedstrijd is het eigenlijk? En waar is het? Misschien dat ik dan wel kom kijken, kan ik je aanmoedigen![]()

's hahahhaha )Ik ben gister bij mijn begeleider geweest en ben erg blij met mijn resultaat.
We gaan voor de eerste wedstrijd de WBC op 27 september. Ik ga zaterdag voor mn kleding weg, heb er echt super veel zin in![]()