MuscleMeat

Contest Log (v) Log Maaike 1976

• Topic Starter Topic Starter
Niemand zal om mooie wedstrijd foto's gaan rellen.

Zou gewoon een beetje uitkijken met andere foto's die op het net worden geplaatst.

Suc6 verder en ook met de WTF. ;)

Ik wil niet in de verdediging schieten, maar de rel is begonnen met mn progressie foto's???

Ik wil niet in de verdediging schieten, maar de rel is begonnen met mn progressie foto's???
Dat kan kloppen, maar je zat ook in een topic waarvan je een beetje kon aanvoelen dat er zulke reacties konden komen. Niet dat ik ze goedkeur, maar dat is nou eenmaal zo bij dbb. In je eigen topic zal zoiets nooit gebeuren.

Gewoon boven staan. Jij weet waar je het voor doet en bent er hoop ik trots op. Veel proberen gewoon wat te rellen en als je erop ingaat dan hebben ze lol.

Achh ja dat is gebeurt, nogmaals gewoon boven staan en lekker je ding doen.

Dat kan kloppen, maar je zat ook in een topic waarvan je een beetje kon aanvoelen dat er zulke reacties konden komen. Niet dat ik ze goedkeur, maar dat is nou eenmaal zo bij dbb. In je eigen topic zal zoiets nooit gebeuren.

Gewoon boven staan. Jij weet waar je het voor doet en bent er hoop ik trots op. Veel proberen gewoon wat te rellen en als je erop ingaat dan hebben ze lol.

Achh ja dat is gebeurt, nogmaals gewoon boven staan en lekker je ding doen.
:( Ik had mn foto niet geplaatst...... Maar we gaan vrolijk verder

Om aas bedoel je... mensen moeten niet zeuren...
Wie wat of wanneer gebruikt moet iedereen zelf weten.
Die discussies zullen er altijd blijven maar kan mij in jouw geval wel voorstellen dat dat frustie is zeker als je er hard voor hebt gewerkt het naturel zo te krijgen > respect!.

Gewoon lekker posten zou ik zeggen, genoeg mensen die je dan wel steunen !!!!

om aas bedoel je... Mensen moeten niet zeuren...
Wie wat of wanneer gebruikt moet iedereen zelf weten.
Die discussies zullen er altijd blijven maar kan mij in jouw geval wel voorstellen dat dat frustie is zeker als je er hard voor hebt gewerkt het naturel zo te krijgen > respect!.

Gewoon lekker posten zou ik zeggen, genoeg mensen die je dan wel steunen !!!!
+1

Moet je eerst mn vriendje worden :rolleyes:

@ romina 4) WBC (NBBF) | 27 September 2009

Mijdrecht
Voor meer info, zie ifbb.nl

Misschien ook iets voor jou om mee te doen?;)

Denk dat het eerst nog aanmoedigen wordt ;) maar ik ga vannacht ff kijken op internet, moet nu snel naar m'n werk en eerst nog ff boodschappen doen voor m'n eten van vandaag ;)
Fijne dag nog!

eh de rel is begonnen met de partyflock foto's :cool:
Duh Marc....ben je op dieet...want je bent wel erg vergeetachtig. Ze hebben mijn foto geplaatst en toen is er dus iemandgeweest die met de AS is begonnen...wie was dat ook alweer:rolleyes:. Toen heb ik een foto van PF geplaatst, iemand heeft mn vriendin herkent en die is gaan spitten in haar hyves.....jajajaj. Maar geeft niet.....it alright;)

Duh Marc....ben je op dieet...want je bent wel erg vergeetachtig. Ze hebben mijn foto geplaatst en toen is er dus iemandgeweest die met de AS is begonnen...wie was dat ook alweer:rolleyes:. Toen heb ik een foto van PF geplaatst, iemand heeft mn vriendin herkent en die is gaan spitten in haar hyves.....jajajaj. Maar geeft niet.....it alright;)

as a mather of fact jah ik ben op dieet :p:p
maar ik heb de AS actie nooit naar het playboy forum gebracht, alleen hier geplaatst lieve schat.. dus uiteindelijk.......

maar who gives a **** anyway.. bad publicity is publicity still!!!

btw train jij waar Xtra ook traint??

as a mather of fact jah ik ben op dieet :p:p
maar ik heb de AS actie nooit naar het playboy forum gebracht, alleen hier geplaatst lieve schat.. dus uiteindelijk.......

maar who gives a **** anyway.. bad publicity is publicity still!!!

btw train jij waar Xtra ook traint??

No...ik train hiero...in leeuwarden "Bodyshape".... Als ikooit een campagne wil starten kom ik echt bij jou:D. Zoek je nog werk?:p

No...ik train hiero...in leeuwarden "Bodyshape".... Als ikooit een campagne wil starten kom ik echt bij jou:D. Zoek je nog werk?:p

HAHAHA

lol, ik dacht dat je bij Xtra trainde... ga 1x langs bij hem in de zomer... dacht.. kun je direct je ongelijk bewijzen in real life..... :cool:

HAHAHA

lol, ik dacht dat je bij Xtra trainde... ga 1x langs bij hem in de zomer... dacht.. kun je direct je ongelijk bewijzen in real life..... :cool:

ill be there :cool: Maar eh je kan mij ook ff aan komen moedigen op de WBC:D
Kan wel een fan gebruiken;)

Haha, het lijkt tijd te worden dat je een officiële fanclub krijgt! :D

Terug
Naar boven