XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag, geen dropset gewoon 4 x 8 max gewicht. Ben een beetje moe van de dropsetjes en wacht tot woensdag. Heb dan een afspraak bij mn begeleider;)

Schouders
Side raises 4x8x8
dumbbell press 4x8x10
upside rowing 4x8x30

Biceps
Preacher curl 4x8x10
concentration curl 3x8x15 1x8x20
Barbel curl 4x8x25

Morgen ga ik mij ff leeg laten lopen met cardio en hopelijk begin ik vanaf donderdag met een nieuw schema :D

Training van vandaag, geen dropset gewoon 4 x 8 max gewicht. Ben een beetje moe van de dropsetjes en wacht tot woensdag. Heb dan een afspraak bij mn begeleider;)

Schouders
Side raises 4x8x8
dumbbell press 4x8x10
upside rowing 4x8x30

Biceps
Preacher curl 4x8x10
concentration curl 3x8x15 1x8x20
Barbel curl 4x8x25

Morgen ga ik mij ff leeg laten lopen met cardio en hopelijk begin ik vanaf donderdag met een nieuw schema :D

Lekkere training meid!
Ben benieuwd hoe je nieuwe schema eruit zal zien :D

Ik heb by the way gister wat uitgeprobeerd voor de training....CRACK :eek:heet t.
De naam zeg het al, ik moet je zeggen het is goed spul. Ideaal voor als je ff last hebt van lage energie levels:D

Laatst bewerkt:
Crack? Zie je Marc had toch gelijk je zit wel aan de dope:D
Ik had het ook laatst geprobeerd voelde op zich wel goed kreeg er een behoorlijke rush van.

Nieuw schema--> eindelijk topper je hebt er recht op. Wat een hel zijn die dropsets. Jij hebt het nog langer volgehouden dan ik heb gedaan respect:bow: Waarschijnlijk ga je ook op het 1,5 repsysteem? Gaat ook weer pijn lijden worden ben ik bang. Het wordt alleen maar zwaarder en zwaarder de trainingen van Rinus. This is just the beginning........;)

s6 topper en doe Rinus de groeten.

Laatst bewerkt:
hey alles goed? lekker cardio-en vandaag!

:eek:Crack
Je kan ook coke nemen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ik heb by the way gister wat uitgeprobeerd voor de training....CRACK :eek:heet t.
De naam zeg het al, ik moet je zeggen het is goed spul. Ideaal voor als je ff last hebt van lage energie levels:D

schijnt wel een extreem iets te zijn ja.. superpump/no explode to the 10th degree of iets dergelijks...... :p

Zijn dat pillen of neem je zoiets in als een shake?
Idd de naam alleen al ghehehe kon je wel slapen?

Ik heb eigenlijk geslapen als een oss.....maar zoals ik al eerder aangaf, was ik gewoon heel erg moe. Dit komt vooral door het extreme eten, 500 cal meer als voorheen dat moet je lichaam ook verwerken. Ik vindt het een goede sup, je wordt er ook niet raar van:D Ik heb in het begin van uitkomst nox gehad...men:eek: dit was voor mij niet geschikt....Liep te shaken en heb de training niet af kunnen maken....CRACK is goed. :p.. Oeps marc ik ben betrapt:D

Laatst bewerkt:
Crack? Zie je Marc had toch gelijk je zit wel aan de dope:D
Ik had het ook laatst geprobeerd voelde op zich wel goed kreeg er een behoorlijke rush van.

Nieuw schema--> eindelijk topper je hebt er recht op. Wat een hel zijn die dropsets. Jij hebt het nog langer volgehouden dan ik heb gedaan respect:bow: Waarschijnlijk ga je ook op het 1,5 repsysteem? Gaat ook weer pijn lijden worden ben ik bang. Het wordt alleen maar zwaarder en zwaarder de trainingen van Rinus. This is just the beginning........;)

s6 topper en doe Rinus de groeten.

Ik zal rinus de groeten doen ;)

Ik heb eigenlijk geslapen als een oss.....maar zoals ik al eerder aangaf, was ik gewoon heel erg moe. Dit komt vooral door het extreme eten, 500 cal meer als voorheen dat moet je lichaam ook verwerken. Ik vindt het een goede sup, je wordt er ook niet raar van:D Ik heb in het begin van uitkomst nox gehad...men:eek: dit was voor mij niet geschikt....Liep te shaken en heb de training niet af kunnen maken....CRACK is goed. :p.. Oeps marc ik ben betrapt:D

LOL..... pas maar op hoor... combinatie crack + vrouw leidt niet altijd tot de meest mooie opmerkingen ;) no way dat ik hier dus ga typen wat ik in gedachte heb

ik blijf zweren op superpump 250...

Laatst bewerkt:
:p Dat is je geraden ook:D

???CRACK???

Als jjij je er maar goed bij voelt dan zal het wel in orde zijn toch?

Volgens mij heb ik daar ook 2 sample zakjes van in de kast liggen.
Misschien toch eens uitproberen dan, op een extra slome dag :)

Terug
Naar boven