Fitness Seller

Contest Log (v) Log Maaike 1976

wtf, 60kg reppen...., insane! :eek:

netjes!! veel plezier met trainen..

• Topic Starter Topic Starter
BENEN.
Squat 12x 45, 12x 65, 6x 85, 6x 105
De laatste was 90 graden, de rest kont op de grond

leg extentions
Leg curl liggend

Rest van de gewichten heb ik niet echt bijgehouden, we waren niet echt serieus. We gaan altijd 1x in de week dollen, tenminste dat houd in dat ik niet volgens schema train maar gewoon even doe waar ik zin in heb. Het kan nu nog, vanaf maandag moet ik vol aan de bak
Met de squat had ik meer last van mn schouders dan van mn benen, daarom durfde ik ook niet verder naar beneden. Volgende x misschien toch in de smit :p

Oke dit was de training van vandaag, zal straks ff gaan eten.. Zal vanavond ff bijlezen.....:D

BENEN.
Squat 12x 45, 12x 65, 6x 85, 6x 105
De laatste was 90 graden, de rest kont op de grond

leg extentions
Leg curl liggend

Rest van de gewichten heb ik niet echt bijgehouden, we waren niet echt serieus. We gaan altijd 1x in de week dollen, tenminste dat houd in dat ik niet volgens schema train maar gewoon even doe waar ik zin in heb. Het kan nu nog, vanaf maandag moet ik vol aan de bak
Met de squat had ik meer last van mn schouders dan van mn benen, daarom durfde ik ook niet verder naar beneden. Volgende x misschien toch in de smit :p

Oke dit was de training van vandaag, zal straks ff gaan eten.. Zal vanavond ff bijlezen.....:D

Nice squat!

Zo erg sterk, zelfs sterker dan sommige mannen hier.

Zware squat zeg, kan eigenlijk ook niet anders met zulke benen!

Weh :treuren: mag al blij zijn als ik vanavond uberhaupt de lege stang kan squatten.

Echt goeie squat zeg, 105 kg :eek: :thumbs:

Heavy :eek:

ik moet ook maar eens aan die crack shit gaan beginne hiero..... wel beetje extreem niet.. je drukt de helft van me gym eruit joh

Laatst bewerkt:
Strong lady :D goodmorning!

• Topic Starter Topic Starter
En omdat iedereen hier overal zo met taartjes en M&M's loopt te smijten, las ik natuurlijk weer ... 60 kg repen ???

Ik ben van ellende gister het huis uit gevlucht.....pizza,taartjes ???
@Marc goeie shit hédie crack:D

Volgende x post ik een filmpje voor je;)

Wat voor schouderklacht heb je bij het squatten? Doe je ook frontsquats? 105 kg .. sterk!

Terug
Naar boven