Fitness Seller

Contest Log (v) Log Maaike 1976

:roflol:

Zullen we vast een kamertje apart regelen? Vast wel een van de Mods die zoiets op kan zetten :D

Tja dat klinkt wel erg verleidelijk hoor maarrrrrrrr
Dan kunnen ze dan ook gelijk mijn scheidingspapieren regelen:(
Denk niet dat Cecile dat op haar geweten wil hebben ;)

Dat was idd niet helemaal de bedoeling, maar ja, 'k let er ook niet zo op wie er op DBB getrouwd zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Schema 1 1/2 rep
BENEN.
Squat 3x10x50
Leg press (one leg) 3x10x25 kg schijf
One leg leg extentions 3x10x27
Leg curl liggend 2x10x25 vol:mad:
Leg curl staand 3x10x12

KUITEN. Neem ik morgen mee,mn benen waren vol geschoten
Leg press machine kuiten
Zittende kuitmachine

Schema 1 1/2 rep
BENEN.
Squat 3x10x50
Leg curl staand 3x10x12

Leg press machine kuiten
Zittende kuitmachine

Hey sterke meid!! goed getraind!!:)

Schema 1 1/2 rep
BENEN.
Squat 3x10x50
Leg curl staand 3x10x12

Leg press machine kuiten
Zittende kuitmachine

Wat bedoel je daarmee benen waren vol geschoten? ik train altijd de kuiten erachteraan, alleen 2e keer in de week niet. squat je 1 of 2 keer pw?

Wat bedoel je daarmee benen waren vol geschoten? ik train altijd de kuiten erachteraan, alleen 2e keer in de week niet. squat je 1 of 2 keer pw?
Ik train 2 dagen op 1 dag af. En het volschieten, dat houd in dat je een zware pomp hebt. Dit is voor mij in dit stadium heel normaal. Nooit meegemaakt? Als mijn quadriceps zo vol zitten dat ik niet meer normaal kan lopen, dan laat ik de kuiten training omdat ik em dan niet optimaal kan uitvoeren, dit zie ik als een gemiste kans en zo spaar ik mn energie liever en doe ze de volgende trainingsdag.

Ik train 2 dagen op 1 dag af. En het volschieten, dat houd in dat je een zware pomp hebt. Dit is voor mij in dit stadium heel normaal. Nooit meegemaakt? Als mijn quadriceps zo vol zitten dat ik niet meer normaal kan lopen, dan laat ik de kuiten training omdat ik em dan niet optimaal kan uitvoeren, dit zie ik als een gemiste kans en zo spaar ik mn energie liever en doe ze de volgende trainingsdag.

Ik kan soms ook niet daarna kuiten trainen.
ja kan je misschien 1 kuit setje doen:rolleyes:.. dus inderdaad beter Maaike!

Ja klopt de ene keer train ik zwaarder, training is dan korter en sla ik wel wat over.

zo, maar je deed dan ook one leg!!! Denk dat ik daarom ook benen over 2 dagen spreid, en dan nog een spiergroep bovenkant meepak, anders zou ik het ook niet trekken. Soms zo erg, dat ik dan bv schouders sta te doen met flabberbenen. Voel je wel dat je je zelf goed hebt aangepakt! :p

zo, maar je deed dan ook one leg!!! Denk dat ik daarom ook benen over 2 dagen spreid, en dan nog een spiergroep bovenkant meepak, anders zou ik het ook niet trekken. Soms zo erg, dat ik dan bv schouders sta te doen met flabberbenen. Voel je wel dat je je zelf goed hebt aangepakt! :p

Voelen doe ik het zeker wel : Vandaag kreeg ik mn jeans niet over mn benen heen.....Maar goed ik heb het er voor over een teken dat mn spieren groeien.

Vanavond weer trainen, gaan er het weekend lekker tussen uit :D heb er zin in ;)

Voelen doe ik het zeker wel : Vandaag kreeg ik mn jeans niet over mn benen heen.....Maar goed ik heb het er voor over een teken dat mn spieren groeien.

Vanavond weer trainen, gaan er het weekend lekker tussen uit :D heb er zin in ;)

Enjoy your weekend! (stedentripje/zon aanbidden?:D)

Lekker die afgeklemde benen in je spijkerbroek en die taille die van je kont afzakt, hè...

Veel plezier bij je training!

Hoe is het met de beentjes? Kejjer joh, dat je benen zo groeien!

Maaike, heb jij misschien wat info over die wedstrijd die je gaat doen? Kan er echt niks over online vinden. :(

OOh maar dan moeten we dus gaan shoppen voor een nieuwe jeans ;)

Goedemorgen :)
Dat is dan zeker goed nieuws, maar had ook niet anders van je verwacht. Je weet goed wat je lichaam nodig heeft om te bereiken wat JIJ wilt ;).

Lekker joh, weekendje weg...waarheen?

OOh maar dan moeten we dus gaan shoppen voor een nieuwe jeans ;)

Dat is een goed idee.....
Goedemorgen :)
Dat is dan zeker goed nieuws, maar had ook niet anders van je verwacht. Je weet goed wat je lichaam nodig heeft om te bereiken wat JIJ wilt ;).

Lekker joh, weekendje weg...waarheen?
idd ;)

Lekker die afgeklemde benen in je spijkerbroek en die taille die van je kont afzakt, hè...

Veel plezier bij je training!
Het blijft nu ook langer...normaal zakt het na mx 1 dag af.......:D

Het weekend naar Duinrell, morgen bikini en badpak inslaan....:D

Terug
Naar boven