XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

oja... de 27e! Gaan we in de agenda zetten :p
Lekker weekend? Hoest verder?
Je kan gewoon ruim anderhalf keer jezelf squatten! Whoehoe!

wat'n klasse! :eek:

succes :)

• Topic Starter Topic Starter
@ Gre...veel oefenen, gaat het vanzelf goed ;)

@ Mel, ik was zo in de wolken dat ik gewoon vergeten was dat ik al afspraken had lopen. Dus we gaan deze zaterdag een dagje naar den Haag :D

@ Sparky thnks

Zo hier weer ff een trainings update. Training schema 1 1/2 reps

BORST.
Incline Bench press 3x10x45
Strenght wide chest press 1x10x35 2x10x30
Flying motion 3x10x16

RUG.
Chinning (opwarmen) 3x8
Strenght machine HIGH-row 3x10x30
One arm pulldown 3x10x25 per arm
Cable machine rowing vergeten
Pullover 3x10x30

Het was in principe wel een lekkere training, ik had wat langer rust nodig tussen sommige sets omdat ik snel vol schoot.

Goedemorgen:hello: :D
Lekkere training toch nog, ach ja..soms voel je je gewoon ff wat minder.. misschien ook dat onze vrouwelijke "periode" eraan komt ;), dan heb ik zelf altijd last van vermoeidheid. Al met al nette training!

Suc6 vandaag :)

och ja de vrouwelijke periode daar heb ik ook wel eens last van :)
Daar kan je als man ook moe van worden.
Maar er word hier wel hard getraint bij de dames
top hoor

och ja de vrouwelijke periode daar heb ik ook wel eens last van :)
Daar kan je als man ook moe van worden.
Maar er word hier wel hard getraint bij de dames
top hoor

Jee Grosje, je wordt steeds vrouwelijker tijdens deze contest;) maar dat is een goed teken :D

Geen last van periodes hier hoor..als jullie goed lezen dan heb ik het over mn pomp. :rolleyes:

hoi hoi, hoe is het hier? Ben eigenlijk te lui om ff terug te lezen. Hoop dat alles goed is!
Heb bij de sportschool 2 proefzakjes crack??? losgepeutert, als ik het wat vind tijdens de trainingen dan ga ik er denk ik een pot van aanschaffen, als het hetzelfde effect bij moj heeft als bij jou dan denk ik dat de rest van de sportschool leegloopt ;)

Sterke incline bench press! :thumbs:

hoi hoi, hoe is het hier? Ben eigenlijk te lui om ff terug te lezen. Hoop dat alles goed is!
Heb bij de sportschool 2 proefzakjes crack??? losgepeutert, als ik het wat vind tijdens de trainingen dan ga ik er denk ik een pot van aanschaffen, als het hetzelfde effect bij moj heeft als bij jou dan denk ik dat de rest van de sportschool leegloopt ;)

Pas maar op...volgens mij zitten er al heel veel van het DBB forum aan..er is zelf een topic over geopend;) Bij ons op de gym zitten er ook al heel veel aan:D Verder gaat het hier heel erg goed...wel ontzettende spierpijn gehad het weekend:p

O is dat positief dan?
Ik bedoelde dat ik last heb van die periode van de vrouwen (heb het zelf niet natuurlijk) :)

dat is positief of had je liever een macho willen zijn ???
snap dat je er zelf geen last van hebt en je uiterlijk is ook nog steeds mannelijk:D:p

Heej bikkel, lekkere training hoor!

Zeg tortelduifjes...wordt hier nog gedate???? Of zullen wij dat maar voor jullie organiseren.....:D

Terug
Naar boven