XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Hoe gaat het eigenlijk met je Maaike uit friesland?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook kijken ghehe ben best wel benieuwd geworden :D
Hoest met jou meid alweer ietsje opgeknapt?
Met dit benauwde weer valt het ook niet mee, heb zelf telkens zo'n drukkende koppijn, bah:mad:

Ik voel mij nog steeds niet echt fit...wel getrained..post morgen wel mn training. Voel mij steeds beroerd..komt echt van het weer denk ik :(

Jakkes hoofdpijn...oef met dit weer dat lijkt mij echt verschrikkelijk...

jij ook beterschap ;)

Beterschap dames er is nog werk aan de winkel ;)

dus niet.............:(:(:(:(
door noodweer in limburg lagen de straten blank bij ons en stond de complete gym onder water hoorde ik vandaag.. dus die foto's laten nog even op zich wachten... gvd :mad::mad::mad:

Heb je thuis geen camera dan, bedoel een foto is zo gemaakt..

Ik voel mij nog steeds niet echt fit...wel getrained..post morgen wel mn training. Voel mij steeds beroerd..komt echt van het weer denk ik :(

Of van het zware dieet, weken/maanden dieten kost energie/fitheid etc, bij mij althans.., misschien weekendje volledig rust en je kan er weer vol tegenaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je thuis geen camera dan, bedoel een foto is zo gemaakt..

jawel joh maar de belichting daar is gewoon perfect... en dat heb je alleen in die zaal e in die zaal kun je niet ZOMAAR foto;s maken als de rest aan het trainen is, daarom baal ik als een stekker.. maarja.. **** it

Peptalk genoeg voor je bikkeltje, maar dat weer hakt er ook in hoor. En jij kan best een paar dagen trainen missen, valt niet op.;)

Terug
Naar boven