- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm...ben nog lichtelijk getraumatiseerd door jou....ik wacht jou foto af![]()

jij krijgt je kans zondag weer en vanaf die dag kansen genoeg als ik wer een log open, de superpump is alweer binnenHoe gaat het eigenlijk met je Maaike uit friesland?
beetje min.....maar goedi am counting dearHAHAHA ja dat dacht ik al.....jij krijgt je kans zondag weer en vanaf die dag kansen genoeg als ik wer een log open, de superpump is alweer binnen
Ik ga ook kijken ghehe ben best wel benieuwd geworden

Ik ga ook kijken ghehe ben best wel benieuwd geworden
Hoest met jou meid alweer ietsje opgeknapt?
Met dit benauwde weer valt het ook niet mee, heb zelf telkens zo'n drukkende koppijn, bah![]()

Ik voel mij nog steeds niet echt fit...wel getrained..post morgen wel mn training. Voel mij steeds beroerd..komt echt van het weer denk ik![]()
Ik voel mij nog steeds niet echt fit...wel getrained..post morgen wel mn training. Voel mij steeds beroerd..komt echt van het weer denk ik![]()
dus niet.............
door noodweer in limburg lagen de straten blank bij ons en stond de complete gym onder water hoorde ik vandaag.. dus die foto's laten nog even op zich wachten... gvd![]()

Of van het zware dieet, weken/maanden dieten kost energie/fitheid etc, bij mij althans.., misschien weekendje volledig rust en je kan er weer vol tegenaan![]()
Heb je thuis geen camera dan, bedoel een foto is zo gemaakt..
Dat zei mn man ook al...ben nu 5 maanden bezig..pff gaat echt snel

Peptalk genoeg voor je bikkeltje, maar dat weer hakt er ook in hoor. En jij kan best een paar dagen trainen missen, valt niet op.![]()