Fitness Seller

Contest Log (v) Log Maaike 1976

• Topic Starter Topic Starter
Weer even bijgelezen :) Denk dat ik mij rotschrik bij die laatste foto van jou straks.
Die bikini staat je vast super, kleur steekt mooi af op je bruine velletje ;)
wanneer was ie maar weer klaar?

Heb gister een nieuwe rug foto gemaakt ( staat in mn album ;))

Bikini kan ik over 3 weken ofzo passen... Maar deze is zwart met swarofski, mn badpak ik paars met steentje... Twijfel nog wel om de bikini ook paars te doen ???

Netjes :thumbs:, wat is je bench eigenlijk bij 5/8 hh? Of start je telkens met incline..?

Mn bench is 6x60 en 2 x 80...zal overigens deze weken in de voorbereiding geen toppers meer maken. Dit omdat ik anders teveel spiervolume krijg....helaas want dit vindt ik aan het eind van mn trainingweek altijd het lekkerst.

Vooral de squat ga ik missen :(
@ Jerney.....nieuw in de winkel...Magnum gegrilde kipfilet...Damn ik heb echt zin in een ijsje. Maar goed gister stond ik op 17.4...toch maar ff niet ....

Goede rug hoor en ook lekkere stevige binten er onder ;)

Mn bench is 6x60 en 2 x 80...zal overigens deze weken in de voorbereiding geen toppers meer maken. Dit omdat ik anders teveel spiervolume krijg....helaas want dit vindt ik aan het eind van mn trainingweek altijd het lekkerst.

@ Jerney.....nieuw in de winkel...Magnum gegrilde kipfilet...Damn ik heb echt zin in een ijsje. Maar goed gister stond ik op 17.4...toch maar ff niet ....

Een volle set met 60KG is heel netjes, zeker voor een vrouw :thumbs:

:lol: Magnum met gegrilde kipfilet smaak?

Mooie foto zeg! Plus een top vetpercentage, helemaal goed :thumbs:

Wat kan jij veel banken zeg, jeetje ben er stil van...

Ben ook benieuwd naar de fotos :o

He ben benieuwd naar je rugfoto, zou zo niet weten waar je album is???
Anyway ben erg benieuwd naar je progressie, je ziet er echt al top uit en is je vet% 17,4:O? Echt wel netjes, maar hoe laag wil je zitten?

Is het zo dat als je steeds met zwaardere gewichten je traint je alles meer oppompt als ware, dus blijft groeien. Hebben wij (vooral vrouwen) geen groeistop om dat we niet zoveel testosteron hebben? En om het te onderhouden gewoon met lagere gerichten trainen?

Anyway ben erg benieuwd naar je progressie, je ziet er echt al top uit en is je vet% 17,4:O? Echt wel netjes, maar hoe laag wil je zitten?

Is het zo dat als je steeds met zwaardere gewichten je traint je alles meer oppompt als ware, dus blijft groeien. Hebben wij (vooral vrouwen) geen groeistop om dat we niet zoveel testosteron hebben? En om het te onderhouden gewoon met lagere gerichten trainen?

+1 Denk dat je eerst vriendjes moet worden :p

Ik heb eigenlijk geen idee, maar mij werd geadviseerd om tijdens mijn dieet fase niet meer de pil te slikken, dit omdat het mn groei zou kunnen belemmeren. Ik denk dat het vooral de training in combinatie met voeding is. Op het moment dat ik stil sta met mn schema, verander ik weer van schema. Ik merk ook dat het poseren een grote rolspeelt in het tonen van je spierdefinitie....Volgens mij heb ik de meeste spierpijn daarvan :D...elke dat 30 min...maar eh foto staat in mn album....voeg je wel ff toe als vriendje;)

Wow Maaike, wat een rug! Komt wel goed met jou met de wedstrijden..;) je bent een mooie meid en een leuk hoofd op een mooi lichaam maakt het plaatje altijd af ;)

Zou best kunnen dat de pil je groei zou belemmeren, zelf geen last van. Slik helemaal geen anticonceptie...kan niet goed tegen die extra hormonen.

Denk ook dat het wel de combinatie is, maar soms vind ik het nog lastig te zeggen. Ben nu sinds half mei zelf serieus aan het trainen en merk nu ook al goed verandering omdat ik actiever train daar voorheen. Wil graag wat meer spierdefinitie, maar not to much. Maar ja.. wanneer hou je op ??? ;). Vind het trainen zelf zo leuk en dat je gewoon steeds sterker word is kicken.

Heb gister een nieuwe rug foto gemaakt ( staat in mn album ;))

Bikini kan ik over 3 weken ofzo passen... Maar deze is zwart met swarofski, mn badpak ik paars met steentje... Twijfel nog wel om de bikini ook paars te doen ???

Echt een hele mooie rug heb je Maaike! Ik denk dat jij strakkies op je eerste wedstrijd het heel goed gaat doen!:yes:

Echt een hele mooie rug heb je Maaike! Ik denk dat jij strakkies op je eerste wedstrijd het heel goed gaat doen!:yes:

Ik hoop het..doe in ieder geval mn best...stond ook eigenlijk best wel versteld van mn rug. Bij mn benen zie je het vocht nog zitten...

Geweldig die rug, weer een mooi voorbeeld voor mij :p
JAmmer he dat je dan even moet passen op je gewichten, had het een paar maanden geleden dat er zelfs mannen naar me toe kwamen om te zeggen dat ik niet zo zwaar moets trainen, want ik werd zo breed (nouja, zat ook behoorlijk wat meer vetjes om heen en die combi oogt al snel te vol en breed). HOest verder?

Geweldig die rug, weer een mooi voorbeeld voor mij :p
JAmmer he dat je dan even moet passen op je gewichten, had het een paar maanden geleden dat er zelfs mannen naar me toe kwamen om te zeggen dat ik niet zo zwaar moets trainen, want ik werd zo breed (nouja, zat ook behoorlijk wat meer vetjes om heen en die combi oogt al snel te vol en breed). HOest verder?
Ja precies, dat is hier dus ook het geval. Als je droger wordt komen je spieren ook beter uit....Gaat hier best wel goed....Na het weekend weer met de beentjes op de grond. Heel veel spierpijn en door het weer zin in ijs :(
Normaal ben ik geen ijs eten:p Hoe gaat het met jou?

Terug
Naar boven