AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Hmmmm foto's zien er goed uit.;)

can't see shit :S

• Topic Starter Topic Starter
Wat je niet gezien hebt kan je ook niet missen:D

:DPrecies;)

Gister benen getraind, voor het eerst met lichte gewichten..was wel ff wennen:rolleyes: Heel apart gevoel:cool:

Nog steeds de 1 1/2 reps

Squat 3x10x40
leg extensions one leg 3x10x19
Sissy squat zonder gewicht laten branden

Hamstrings

Staand 3x10x5 ???
liggend 3x10x15

Kuiten hoge reps

Kon gewoon mijn training vol maken, geen last van een overbodige pomp :D
En ik voelde het wel in mn benen vanochtend..:D

Ik hoop het..doe in ieder geval mn best...stond ook eigenlijk best wel versteld van mn rug. Bij mn benen zie je het vocht nog zitten...

Meer als je best ken je niet doen..;)

Ik vind je heel droog staan hoor..benen/billen is nu eenmaal het moeilijkste en als laatste ..Aanhouder wint Maaike!;)

Wow Maaike, wat een rug! Komt wel goed met jou met de wedstrijden..;) je bent een mooie meid en een leuk hoofd op een mooi lichaam maakt het plaatje altijd af ;)

Zou best kunnen dat de pil je groei zou belemmeren, zelf geen last van. Slik helemaal geen anticonceptie...kan niet goed tegen die extra hormonen.

Denk ook dat het wel de combinatie is, maar soms vind ik het nog lastig te zeggen. Ben nu sinds half mei zelf serieus aan het trainen en merk nu ook al goed verandering omdat ik actiever train daar voorheen. Wil graag wat meer spierdefinitie, maar not to much. Maar ja.. wanneer hou je op ??? ;). Vind het trainen zelf zo leuk en dat je gewoon steeds sterker word is kicken.

Meeste anticonceptie pillen blokkeren voor een groot gedeelte het testosteron ofzoiets.:o

No way :cool:

Nou nou Marc..
Aangezien jij degene bent die iets wilt mag je best wat aan je attitude doen. ;)

Nou nou Marc..
Aangezien jij degene bent die iets wilt mag je best wat aan je attitude doen. ;)

Gewoon wachten tot de wedstrijd is ;)
alleen vrouwen kunnen ook serieus reageren op zo'n berichtje he :p:p:p:p
hook... line and stinker.... ;)

ik wacht wel rustig af... maar omdat iedereen hier ineens zegt mooie rug etc etc en dit en dat en ik gewoon geen reet kan zien ?????? nouja.. dan niet

alleen vrouwen kunnen ook serieus reageren op zo'n berichtje he :p:p:p:p
hook... line and stinker.... ;)

ik wacht wel rustig af... maar omdat iedereen hier ineens zegt mooie rug etc etc en dit en dat en ik gewoon geen reet kan zien ?????? nouja.. dan niet
Nou geef je wel weer heel makkelijk op, dat had ik niet verwacht:D

Nou geef je wel weer heel makkelijk op, dat had ik niet verwacht:D

HAHAHA... ja i know.. als ik haar een vriendschapsdeal aanbied dan kan ik ze wel zien maar dan mag ik natuurlijk geen pikante vragen meer stellen :o:o dus ik wacht het wel af

ik post me eigen foto's zondag gewoon wel in een log :p:p:p

HAHAHA... ja i know.. als ik haar een vriendschapsdeal aanbied dan kan ik ze wel zien maar dan mag ik natuurlijk geen pikante vragen meer stellen :o:o dus ik wacht het wel af

ik post me eigen foto's zondag gewoon wel in een log :p:p:p

Hmmm...ben nog lichtelijk getraumatiseerd door jou....ik wacht jou foto af :p:rolleyes:

Nou ik ga nog een keertje kijken hoor kan er niet genoeg van krijgen. Marc wees maar blij dat je het niet kan zien anders had je ook 4x per dag moeten kijken hehe.:cool:

:roflol:...............

Terug
Naar boven