- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah is niks voor jou man

Wat je niet gezien hebt kan je ook niet missen

Precies
Heel apart gevoel

Ik hoop het..doe in ieder geval mn best...stond ook eigenlijk best wel versteld van mn rug. Bij mn benen zie je het vocht nog zitten...

Wow Maaike, wat een rug! Komt wel goed met jou met de wedstrijden..je bent een mooie meid en een leuk hoofd op een mooi lichaam maakt het plaatje altijd af
Zou best kunnen dat de pil je groei zou belemmeren, zelf geen last van. Slik helemaal geen anticonceptie...kan niet goed tegen die extra hormonen.
Denk ook dat het wel de combinatie is, maar soms vind ik het nog lastig te zeggen. Ben nu sinds half mei zelf serieus aan het trainen en merk nu ook al goed verandering omdat ik actiever train daar voorheen. Wil graag wat meer spierdefinitie, maar not to much. Maar ja.. wanneer hou je op![]()
. Vind het trainen zelf zo leuk en dat je gewoon steeds sterker word is kicken.

Meer als je best ken je niet doen..
Ik vind je heel droog staan hoor..benen/billen is nu eenmaal het moeilijkste en als laatste ..Aanhouder wint Maaike!![]()

ok thats it, posten met die foto's in DIT log... hop hop...![]()

ok thats it, posten met die foto's in DIT log... hop hop...![]()

Nou nou Marc..
Aangezien jij degene bent die iets wilt mag je best wat aan je attitude doen.![]()
alleen vrouwen kunnen ook serieus reageren op zo'n berichtje he

nouja.. dan nietNou geef je wel weer heel makkelijk op, dat had ik niet verwachtalleen vrouwen kunnen ook serieus reageren op zo'n berichtje he
hook... line and stinker....
ik wacht wel rustig af... maar omdat iedereen hier ineens zegt mooie rug etc etc en dit en dat en ik gewoon geen reet kan ziennouja.. dan niet

Nou geef je wel weer heel makkelijk op, dat had ik niet verwacht![]()

dus ik wacht het wel af 

HAHAHA... ja i know.. als ik haar een vriendschapsdeal aanbied dan kan ik ze wel zien maar dan mag ik natuurlijk geen pikante vragen meer stellendus ik wacht het wel af
ik post me eigen foto's zondag gewoon wel in een log![]()