Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
LB2

rdl
12x80
12x90
12x80

leg press (PL)
12x100
12x110
12x120
Had verkeerde plates, was too easy.

lying leg curl
10x45+3x3

db split squats
12x3x16

seated calf press (bij de legpress)
12x60
12x70
12x90

Note
Rdl iets lichter derde set, wat last van onderrug gekregen. Split squats zijn klote met me rechterbeen, instabiliteit ftw!
 
Ben je nu al begonnen met je nieuw dieet?
 
Ben je nu al begonnen met je nieuw dieet?

Nee, ik twijfelde eerst maar na wat advies van wazzup toch besloten om het te proberen. Het ziet er naar uit dat blessure voor 70-80% genezen is. Dus i.p.v. over 2-3 weken begin ik aankomende zaterdag. Ik zal elke dag dan een verslag uitbrengen, zal waarschijnlijk 7-10 dagen duren. Echt sick wordt t!
 
Ben benieuwd wat het je gaat brengen, ik lees het wel als ik terug ben van vakantie :p
 
:roflol: Tis dat je zo hard gewerkt hebt Vortexx haha.

UB2

db press
8x28
6x30
8x30
8x22

db row
2x8x34
8x36

cgbp
6x68
6x60
8x50

chin ups
10xBW+3x3

db seated side raises
12x7
2x12x8

db seated rear delt
3x12x8

db curl
14x12+5+2x3

Note
Last van joints (elleboog) dus skullcrushers weggelaten. Tevens ez-curl, omdat een oudere blessure bij me pols weer begint op te spelen. Bij myo reps, moet ik me draai nog vinden.
 
Nice pics :trollfacex:

Bij CGBP ging je paar reps beetje scheef, komt door je blessure nog denk ik?
 
:roflol: waren slechte kwaliteit helaas toch bedankt bro!
Ik denk het ook. Bij mijn biceppees/oksel geen last meer, bij het pressen voel ik alleen nog in voorkantschouder, linkerkant. Maar de eerste 2 sets waren ook aardig zwaar en bankje is scheef. Ik had laatst met zo'n gast ook over, die gleed er ook bijna af. Achja zolang ik maar niet scheef groei :roflol:

Even meal gemaakt voor in de trein

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat dere carbs, ga het missen voor een week
 
Ik snap die db press niet zo, eerst 6x30 en daarna 8x30.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Ik snap die db press niet zo, eerst 6x30 en daarna 8x30.

Voordat ik blessure had ging ik elke set tot failure. Nu wou ik nog een rep of 1-2 bewaren voor de laatste set en daar dicht/tot failure gaan. Dus i.v.m. blessuregevoeligheid wil ik niet alles geven.
 
Voordat ik blessure had ging ik elke set tot failure. Nu wou ik nog een rep of 1-2 bewaren voor de laatste set en daar dicht/tot failure gaan. Dus i.v.m. blessuregevoeligheid wil ik niet alles geven.

Dan kan je toch beter je eerste set dicht/tot faillure gaan en de sets daarna minderen.
 
Dan kan je toch beter je eerste set dicht/tot faillure gaan en de sets daarna minderen.

RPT bedoel je zekers? Ja, dit was ook de voornaamste reden hoe ik de blessure heb opgelopen. Ik zat te laag in reps en warming-up was hoogstwaarschijnlijk ook niet goed genoeg. Maar ik wil het wel weer proberen als ik me verzekerd voel dat alles 100% is weer.

Laatste fat + carbs meal gehad, morgen ga ik even mijn dieet op papier zetten.

 
PSMF/RPL Dieet

Aangezien het dieet 7 tot 10 dagen duurt wil ik het uitgebreid loggen zodat ik later makkelijk kan inzien waar het fout ging of beter kon.

Opzet
- Per dag mikken op 225-300gr eiwitten (1,5-2,0 lbs per LBM)
- 6x1gr visolie
- Geen vetten en carbs (uitgezonderd de essentiële vetten)
- Houd IF aan
- 2x multivit (OptiMen)
- Elke dag 200mg caffeine/halve tab dexaprine bij opstaan
- 4-5 liter water per dag in verband met acne. Ben erg gevoelig voor op me rug.
- Biergist van 9 naar 12 tabs (om dezelfde reden) en ook vanwege vitB deficiënte uit voeding.
- Voor het trainen een carb drink van 5-8gr vanwege bloedsuikerspiegel.
- Aan het eind van het dieet ga ik 2 dagen refeeden/carb loaden zoals bij UD2.0 dus 12-16gr carbs per LBM.

Hoe trainen?
Maandag wordt een depletion training om vetverbranding soepeler te laten verlopen vervolgens woensdag en vrijdag een fullbody training.

Depletion training:
Leg press: 3X15
Leg curl: 3X15
Chest press: 3X15
Row: 3X15
Lateral raise: 2-3X15
Calf raise: 3X15
Biceps curl: 2X15
Skullcrushers: 2X15

Overige dagen:
Deadlift: 1x5
Leg press: 3x8-10
Leg curl: 2-3x10-12
Incline chest press: 2-3x6-8
Row: 2-3x6-8
Calf raise: 3X8-10 (alleen vr)
Biceps curl: 2X10-12 (alleen vr)
Dips: 2x8-10

Stack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stats
74kg, 1.74, 13-15%

Pics
Dit is denk ik van rond april waar ik het best bij stond na 1,25 jaar trainen woog toen een kilo of 2 meer. Daarna druk gehad met tentamens en een blessure gekregen waarbij ik toch meer kracht en massa heb verloren dan ik had verwacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van gisteren, thanks to Vito. Was na de training door pomp was lastig te posen en definitie was ook weg door lichtinval zoals te zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom van dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat eten?
Ik ben vrij beperkt wat ik kan eten, omdat veel eiwitbronnen wel wat carbs en fat bevatten. Tevens peulvruchten.
Ik zal het dan moeten doen met kipfilet, kogelbiefstuk, whey/casseine en vetarme vissoorten als tonijn en pangasiusfilet.
Even zoeken naar cottage cheese met 1% vet voor de eiwitten en calcium.
Groenten als spinazie, brocolli, sla, champignons etc. moeten me door de week helpen.

Als iemand nog wat weet hoor ik het graag!

Wat ik verwacht is dat de depletion training heel zwaar gaat worden en dat ik erg weinig energie zal hebben. Ik kan heel goed zonder carbs, maar niet zonder vet. Mijn libido zal ook naar de grond gaan en verder hoop ik het eenzijdig dieet niet beu te worden. Maar als het suckt weet ik dat ik het nooit meer zal doen.
 
Cottage cheese bevat ook carbs he.
Ben benieuwd, ga het volgen.
 
Cottage cheese bevat ook carbs he.
Ben benieuwd, ga het volgen.

Welkom! Klopt inderdaad, bedoelde de huttenkase. Alleen hier bevat die al 4% per 100gr, het aantal eiwitten erin is te laag. ADH van calcium is 1-2gr. Uit multivit haal ik ~150gr, dus laat ik de cheese achterwege.

De eerste meal van de dag rond de 100gr eiwitten, komt nog caseine shake van 30gr bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tilapia en scholfilet bevatten ook weinig carbs/fats - scholfilet heb ik 2-3x gegeten tijdens m'n cut, erg lekker moet ik zeggen bro!
En als je vragen hebt weet je me te berreiken
 
Nu je het zegt. Ik dacht dat panga vrij vetloos was integendeel. Ik heb vandaag nog een andere vissoort gekocht heb alleen naar de macros gekeken weet niet meer welke het was haha. Daarnaast garnalen voor in de middag.
 
Aparte keuze van trainen en voeding nu ineens, wel interessant hoor daar niet van maar waarom ga je hiervoor en wat is het doel dat je voor ogen heb na die 10 dagen? Ei eiwitten kan je ook nog eten, het is wel een heel rigoureus dieet zo zelfs zonder vet ik ben benieuwd hoe je lichaam erop gaat reageren. Je back lijkt niet echt geleden te hebben onder je blessure gelukkig.
 
Aparte keuze van trainen en voeding nu ineens, wel interessant hoor daar niet van maar waarom ga je hiervoor en wat is het doel dat je voor ogen heb na die 10 dagen? Ei eiwitten kan je ook nog eten, het is wel een heel rigoureus dieet zo zelfs zonder vet ik ben benieuwd hoe je lichaam erop gaat reageren. Je back lijkt niet echt geleden te hebben onder je blessure gelukkig.

Ik ben hierin geïnteresseerd geraakt door een artikel van Victor Mooren. Na het lezen van het boek van Lyle over het dieet was ik gaan twijfelen alleen er waren wat cons waar ik mee zat, zoals het eenzijdig dieet, een erg groot calorietekort, gezondheid lichaam etc. Uiteindelijk toch besloten te doen na wat advies van wazzup.

Ik streef erna om in korte tijd, naturel, mijn vp te verlagen zonder of nauwelijks vvm te verliezen. Het eenzijdige dieet neem ik dan wel voor lief. Ik verwacht binnen die week wel minimaal een kilo vet te verliezen en zo'n -2% te zakken. Hoe ik er dan voor sta qua bodyfat en fysiek weet ik niet. Mijn grote voordeel is wel dat ik altijd al een slechte eetlust heb gehad (ecto ofzo), dus met zo weinig calorieën kan ik prima leven. Bovenal leer ik hierdoor meer over mijn lichaam en heb ik dit dieet ook geprobeerd. Wil later ook keer UD2.0 proberen, maar dat terzijde.

Ei-eiwitten heb ik over nagedacht, voor 30gr eiwitten moet ik wel liefst 8 eieren pellen. Af en toe kan dat wel, maar ik vind het vrij sneu voor het eigeel.

Ja back qua dikte is nog steady gebleven gek genoeg is wijdte wel minder geworden alhoewel dat in directe lijn staat met massa. Maar heb meeste ook verloren van front hoor: schouders, borst en armen. Laatste keer dat ik shoulder press deed was paar maanden geleden. Met borst ben ik weer begonnen met opbouwen van kracht.

Garnalen met champignon groente pakket, cayenne pepper en peterselie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hierna nog casseine shake van 30gr, dus totaal 60-70gr eiwitten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven