Bedankt man, jij ook!
Awww yeaaaahh, thx man
Meer aan je rug werken. matti
prima dips, de riem bevalt dus![]()
Haha, komt goed man thx!

Thx bro ! Ik zal ook regelmatig bij jou log een kijkje nemen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer aan je rug werken. matti
prima dips, de riem bevalt dus![]()

Dipbelt al binnen dus, aardig wat VPR's erbij weer. Ga je dit weekend ook nog trainen of?
goeie voedingl, vrij indentiek aan de mijne
i'm a sick c*nt!! JBW 4 president

Lekkere pr's erbij!
Hoe hou jij je evenwicht bij RDL's eigenlijk? Merkte vandaag dat bij de laaste rep van de laatste 2 sets ik bijna me evenwicht verloor en bijna naar voren viel![]()
kippenbouten met bulgur....nomnomnom
Neem daarbij nog een verse ui, niet snijden he, gewoon op de turkse manier.
Met je vuist er op slaan en doormidden breken en smullen maar![]()

Je kan kleine kippenboutjes eerst in de pan licht opbakken, daarna 1 kleine tomaat en 1 kleine aardappel in stukjes er bij snijden, vervolgens voeg je de bulgur toe en bereid je alles in 1 grote koekepan.
Heerlijk om je vingers bij af te likken.
En af afsluiter natuurlijk 3 stukjes baklava met lekkere ben en jerry's.![]()

maar wel waard gelukkig.Toevallig een licht bruin t-shirt aan + zwarte zonnebril en een bak voorop je fiets?
Als je sterker wil worden op die pullups moet je stoppen met die assisted reps man, gewoon zo veel mogelijk sets BW-pullups tot je singles doet en evt. afsluiten met wat negatives. Ga je ook automatisch wat meer low-rep zitten. Just my opinion, did the job for me tho![]()
Ziet er goed uit!
Ey Machete, heb jij ooit Beta Alanine geprobeerd?
). 
Thx bro. Ik heb het ooit geprobeerd, alleen echt effect had het niet bij mij (alleen dat irritante gejeuk de hele tijd).
Wat is je doel uithoudingsvermogen? Herstel? Spiermassa/kracht?
Bij mij werkt kre-alkalyn heel goed (gebufferde creatine in capsule vorm).![]()

)