XXL Nutrition

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga vanaf nu alles volgen, heb even je pics voeding bekeken lekker clean food wat ik zie!
rug training ziet er ook goed uit ben benieuwd kerel, hoe lang train je nu?

Leuk man! Ik train sinds januari, rond mei een korte break gehad vanwege maagproblemen, maar wel blijven doorzetten. Dus nu ongeveer 8 maanden, yeah buddy!

Even een rug foto geschoten, slechte belichting en camera (k*tweer). Hierdoor is definitie wel ver te zoeken.

Ik kan trouwens ook een tan gebruiken zie ik zo, lol.

 
damn das een grote foto kerel:) maar gaat de goeie kant op!
 
Vanaf 5 sept ben ik ook weer te vinden in de ACLO!
hopelijk zien we elkaar nog :)
 
Vanaf 5 sept ben ik ook weer te vinden in de ACLO!
hopelijk zien we elkaar nog :)

Ja idd zou wel leuk zijn!

Alleen zit te twijfelen om bij harimau te gaan, vanwege:

1. Betere apparatuur, alleen die dumbbells hebben daar geen gewichtsaanduiding :( ACLO gaat maar tot 32kg..
Wel hebben ze geen powerrack en ik kom net te kort bij hun panatta squat rack LOL (ben 1.75)
2. Super dichtbij.
3. Begeleiding indien je wenst, veel fitness goeroes lopen daar rond.
4. Alleen de prijs is een vieze tegenvaller, 2 keer zo duur (240euro).

Dus wordt afwegen..

Weet jij mss er meer over?
 
Ja idd zou wel leuk zijn!

Alleen zit te twijfelen om bij harimau te gaan, vanwege:

1. Betere apparatuur, alleen die dumbbells hebben daar geen gewichtsaanduiding :( ACLO gaat maar tot 32kg..
Wel hebben ze geen powerrack en ik kom net te kort bij hun panatta squat rack LOL (ben 1.75)
2. Super dichtbij.
3. Begeleiding indien je wenst, veel fitness goeroes lopen daar rond.
4. Alleen de prijs is een vieze tegenvaller, 2 keer zo duur (240euro).

Dus wordt afwegen..

Weet jij mss er meer over?

Hmm nee ik weet niks over gyms in groningen, kom zelf uit emmen.
Kelderwerk schijnt ook wel een goede te zijn.

Aclo is voor mij 5 min fietsen en ik weet nie waar andere gyms zitten :P
+ goedkoop.

Miss idee om proefles te doen (gratis?)
ga ik wel mee :D
 
Hmm nee ik weet niks over gyms in groningen, kom zelf uit emmen.
Kelderwerk schijnt ook wel een goede te zijn.

Aclo is voor mij 5 min fietsen en ik weet nie waar andere gyms zitten :P
+ goedkoop.

Miss idee om proefles te doen (gratis?)
ga ik wel mee :D


Hehe, dat is zeker dichtbij! Voor mij 10 ongeveer.
Deze is dichtbij de JUMBO in beren (noorderplantsoen).
Ik heb al een proefles gehad, maar kan altijd nog keer vragen XD
Kost normaal 7,50 maar mocht gratis :cool:

Ik ga denk ik maandag nog een proefles doen, dan ga ik alles nauwkeurig bekijken en kijken hoe ik dat met die squatrack doe.
Aangezien studie begint en ik 5 september ook in groningen ben en die dag ook moet trainen.
Anders kunnen we dan even checken, heb je belangstelling dan?
 
Laatst bewerkt:
Hey Machete, interessante log heb je hier!
ik ga hem volgen! :)
 
Interessant.
Succes met cutten ik vind echt klote om te doen.
 
Vandaag nog getraind?
 
YOOOOOOOOOOOOO, eindelijk je eigen logje!!! Je begon echt ecto ecto maar gaat de goede kant op!

Ik volg uiteraard ;)
 
Interessant.
Succes met cutten ik vind echt klote om te doen.

Thx men! Hoe gaat het bij jou? Je deed toch aan IF?

YOOOOOOOOOOOOO, eindelijk je eigen logje!!! Je begon echt ecto ecto maar gaat de goede kant op!

Ik volg uiteraard ;)

Welkom bro!:D

Haha, klopt Jaap ja had me gemotiveerd om een log te starten.
Het komt ook mooi uit nu ik tegelijkertijd met een kort cut ben begonnen.

Vandaag nog getraind?

Nee, vandaag had ik een rustdag en met voeding niet echt low-carb (130gr).
Voor de rest gewoon wat cardio gedaan op de cross, daarnaast veel huishouden gedaan extra fatburn, yeah buddy :cool:

Volgens het plan van M&F moet ik pas in week 4 ochtencardio of HIIT doen om zodoende de vetverbranding een extra kick te geven.
Daar zit wel wat achter natuurlijk, maar ik heb de neiging om alles uit de kast te halen om de verbranding te versnellen.

Jij doet toch ook ochtendcardio op nuchtere maag? Hoe bevalt dat?

Meals tot nu toe gehad:
Meal 1: 75gr Havermout + 36gr Whey
Meal 2: 70gr volkoren brood + 50gr kalkoenfilet

-------- Cardio (hierna 18gr whey) ----------

Meal 3: 35gr volkoren brood + 4 eieren
Meal 4: 270gr rundertartaar + 50gr Jasmijn rijst
Meal 5: 1/2 blik tonijn op waterbasis.

Zo nog:
Meal 6: 300gr kipfilet met veel brocolli.
Meal 7: 60gr walnoten + casseine shake.

Veel varieert mijn voeding niet.
Ik ben van plan om morgen een refeed te doen, rond de 300-350gr carbs (ligt ook aan de intensiteit van mijn benentraining) en lekker kippenpoten te eten heb het gemist :D
 
Nee, vandaag had ik een rustdag en met voeding niet echt low-carb (130gr).

Ga je normaal wel veel lager dan in carbs? Ik zit eigenlijk altijd rond de 130-150gr carbs, alleen op refeed dagen niet. Dan ook rond de 400.
 
Ga je normaal wel veel lager dan in carbs? Ik zit eigenlijk altijd rond de 130-150gr carbs, alleen op refeed dagen niet. Dan ook rond de 400.

Ik probeer wel op of onder de 100gr te zitten, want anders vind ik dat niet laag genoeg :rolleyes:

Zat in de bulk makkelijk op 350-400gr op rustdagen, dus dat wordt idd gewoon een refeed.
 
Ik probeer wel op of onder de 100gr te zitten, want anders vind ik dat niet laag genoeg :rolleyes:

Zat in de bulk makkelijk op 350-400gr op rustdagen, dus dat wordt idd gewoon een refeed.

Ahh okay! Als ik een plateau bereik ga ik ook misschien op alle dagen proberen onder de 100gr te zitten.. Maar nu gaat het tot nu toe ook wel redelijk met het cutten.. :)

Succes nog ermee!
 
Ahh okay! Als ik een plateau bereik ga ik ook misschien op alle dagen proberen onder de 100gr te zitten.. Maar nu gaat het tot nu toe ook wel redelijk met het cutten.. :)

Succes nog ermee!

Dat is inderdaad een mooi gedachtegang! Pas alles in zetten als je op een plateau geraakt.

Alleen ik kort al zo cut, wil dus ook een groot wekelijks kcal tekort creëren zonder dat het mijn trainingen hindert vandaar ook carb cycle.

Jij ook succes ;) !
 
Heb vandaag voor het eerst getraind @ Harimau/Go4fitness, ben erg tevreden met m'n nieuwe gym, in tegenstelling tot de vorige gym wel beperkter apparatuur maar er hangt gewoon een lekker (hardcore) sfeertje en ook aardige kerels met aardig wat ervaring en know how rond, zeker een aanrader (het is ook maar 2 minuutjes lopen vanaf mijn nieuwe spot btw)
 
Heb vandaag voor het eerst getraind @ Harimau/Go4fitness, ben erg tevreden met m'n nieuwe gym, in tegenstelling tot de vorige gym wel beperkter apparatuur maar er hangt gewoon een lekker (hardcore) sfeertje en ook aardige kerels met aardig wat ervaring en know how rond, zeker een aanrader (het is ook maar 2 minuutjes lopen vanaf mijn nieuwe spot btw)

Hm nice!
Het is ook aardig klein vind je niet? Maar dat zorgt dan weer voor de sfeer.
Beetje stom van me dat ik niet erop gelet heb, maar had je daar ook een (seated) calf raise?

Ik vond trouwens die apparaat naast de cable station erg belabberd, kon geen fatsoenlijke face pulls doen en jammer dat er geen gewichtsaanduidingen zijn !

Maandag, maar even langs bouncen.
 
Beenapparaten nog niet goed naar gekeken, maar denk van wel, heb alleen schouders+biceps gedaan, maar het klopt. Zijn erg veel oudere crappy apparaten, Heb reverse peck deck gedaan ipv face pulls, maar dat is zon ding waar je ook fly's op kan doen dus moet je even afstellen.

Dumbbells zijn ook erg slordig, geen gewichtsaanduidingen alles ligt door mekaar en dergelijke, maargoed ik denk dat je er gewoon een beetje handigheid in moet krijgen, heb gewoon geen zin om steeds naar de ACLO te fietsen terwijl dit om de hoek is, daarnaast wil ik misschien ook nog wel gaan kickboxen.

Wel goede muziek ook vandaag(progressive/trance fuaaaark)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven