Fitness Seller

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere trainingen weer hoor 80kg strikte rows zijn ook zeker niet mis.

@pics, rug en armen komen echt al lekker door maar je borst vind ik persoonlijk nog wat minder. Ga zo door man;).

• Topic Starter Topic Starter
Vind de dips anders toch strong hoor!

Bedankt, moet denk ik maar dips blijven aanhouden als ik ene week cgbp doe dan neemt kracht bij dips de volgende week af.

lekker getraind bro! pr er weer bij.

Ben benieuwd hoe het met je deadlifts gaat de komende weken!

Hier ook een nieuwsgierige, succes komende 8 weken. 1 training is al weer een mooie!

Thanx boyz, ben vooral nieuwsgierig naar grip want de kracht heb ik wel makkelijk heb ik gemerkt alleen grip is iets minder.

Nice PR on the BOR en sterke dips man, ik probeer eerst nog 4 x10 BW te halen :o

Thx bro, haha jij weegt ook 20kilo meer he :P

Pittig was het zeker, alhoewel ik BB row niet zo lekker voel misschien binnenkort vervangen.

Waar zit de zwakte precies in je DL?

Ik zat vast op 3x130 zonder straps. Hopen dat daar nu verandering in komt.

Lekkere trainingen weer hoor 80kg strikte rows zijn ook zeker niet mis.

@pics, rug en armen komen echt al lekker door maar je borst vind ik persoonlijk nog wat minder. Ga zo door man;).

Thank u. Haha, armen vind ik juist slecht bij mij.
Borst en rug zijn mijn sterkste punten, maar het kan altijd beter natuurlijk :)

Even nu de abbo's doorkijken, had een druk weekend dus kom er nu pas aan toe. Excuses heh!

Hoe bevallen de 3x5 sets met 110kg? Al het gevoel dat het 'zwaar' is of viel het nog mee?

Succes iig!

Hoe bevallen de 3x5 sets met 110kg? Al het gevoel dat het 'zwaar' is of viel het nog mee?

Succes iig!

Als ik spierpijn zou hebben in me benen zou ik er meer moeite mee hebben.
Dat schat ik dat het volgende week wordt, aangezien ik vorige week geen benen heb getraind.

Het was niet echt zwaar, niet echt buiten adem of iets dergelijks.
Probleem was grip, laatste 2 rep even bij deadstop grip corrigeren snel.

Ik heb wel vertrouwen in dit schema hoop dat ik hier BW winst kan pakken op rug, thanx!

Borst en Biceps

Aaah, zoals ik had voorspelt.
Sinds vrijdag tricep te hard getraind, had nog pijn in rechtertricep bij het banken ging links ook beter/sneller omhoog not nice.

Flat Bench Press
12x50 (wu)
6x60 (wu)

6x70
5x80
3x84

Incline DB Press
8x28
8x28
7x28
7x28

Damn, dit is best zwaar ik train nooit 4x8x...
Dus had het vrij onderschat..

Cable Fly's

12x15
12x20
10x25

Chin ups (small, supinated)
10xBW
7xBW
5xBW

Dumbbell curl

12x18
12x20
6x22

Concentration curl
12x14
8x16
5x16

Opmerkingen
Meer eten :(

Dumbbell curls zijn netjes man,

en hehe 4x8 ondervonden... 30-32kg komt er binnenkort aan :)

w00pw00p toch netjes getrained.
Ga zo zelf ook borst trainen en nog triceps erbij, net me pwo op.

En ga meer eten jij!! Ik heb gister helemaal volgegeten met pepernoten en andere zooi

Dumbbell curls zijn netjes man,

en hehe 4x8 ondervonden... 30-32kg komt er binnenkort aan :)

Ja thx for that bro. Hehe, is best zwaar inderdaad.
Wat moet ik nu doen dan volgende week weer 4x8x28?
Ja, 30 kg kan alleen de volgende stap bij ons is 34kg dus moet eerst op 30kg makkelijk 12reps kunnen maken.

w00pw00p toch netjes getrained.
Ga zo zelf ook borst trainen en nog triceps erbij, net me pwo op.

En ga meer eten jij!! Ik heb gister helemaal volgegeten met pepernoten en andere zooi

Thx man! Succes zo, zet even wat PR'tjes.

Ja, voeding ben ik wel goed in al zeg ik het zelf. (trainingsprincipes niet echt)
Ik doe carbs omhoog, daar reageer ik vaak goed op.
Probleem is dat ik geen ochtendeter ben en dat ik pas vanaf 12u loskom en dan pas meer kan eten.
Dan heb ik tot 12u geen fl**ker gegeten, omdat ik dat niet kan en dan na 12u moet ik opeens huge maaltijden gaan eten. :rolleyes:

ja wat je zou kunnen doen

28 - 8
28 - 8
28 - 8 / 30 - max
30 - max

toch een nette eerste volume training kerel!

Waarom? Zou met de 30s beginnen als dat je doel is.
+1

Gewoon 4x8x30kg proberen. Scheelde nu maar 2 reps.

Als 4x8x30kg lukt, meteen 34kg pakken. Wie wed red je dan wel 3x5x34kg maar je gaat iig lekker omhoog met die gewichten!

Wat is max wat bij je sportschool ligt?

Pittige concentration curlzzz. Training ziet er goed uit.:)

Dikke curls man, over die incline ik vind de omgekeerde piramide vorm altijd erg lekker trainen dus als je goal die 8 reps is doe je de volgende training bijvoorbeeld 7x 32, 8x 28, 7x 28, 8x 26 of iets dergelijks.

Als hij 4x28 al niet kan doen, waarom dan beginnen aan 30??

Dan kan die de laatste set net 4x met moeite als die geluk heeft. Beter gewoon buffer zone opbouwen en daarna meteen de volle buit pakken.

Maarja, je moet het zelf weten uiteindelijk ik geef me persoonlijke voorkeur :)

Als hij 4x28 al niet kan doen, waarom dan beginnen aan 30??

Dan kan die de laatste set net 4x met moeite als die geluk heeft. Beter gewoon buffer zone opbouwen en daarna meteen de volle buit pakken.

Maarja, je moet het zelf weten uiteindelijk ik geef me persoonlijke voorkeur :)
Het scheelt 2 reps, 2 ****ing reps op 32 reps. Die 2 reps kan maar net aan je ontbijt of wat dan ook liggen.

Gewoon nu voluit gaan.

Als je 3x5 doet word hier ook een bepaald marge ingebouwd. Als jij minimaal 13 reps maakt dus (5,4,4) 'mag' je ook naar het volgend gewicht. Pak je 12 reps blijf je op hetzelfde gewicht en probeer je het opnieuw.

Nja theoretisch klopt het... maar ik zit liever hoog in reps en goede uitvoering ipv iedere t*fus training over je max gaan zitten en je schouders/gewrichten te gaan vernken.

Dus als je laag in reps gaat is je uitvoering meteen slecht en verneuk je meteen je schouders/gewrichten.

strong logic

Ben het eens met Dennisik, rijstwafel doet net alsof 4x8 heilig is lol.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven