Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dus als je laag in reps gaat is je uitvoering meteen slecht en verneuk je meteen je schouders/gewrichten.

strong logic

nee gvd!!!! 4x6 kan ook best of 5x5, maar mijn theorie werkte het beste voor me in de praktijk.

De jouwe zou ook wel kunnen werken als een spotter 5kg meetilt per hand....

Maarja laat maar ik ga lekker me dumbbells van 44kg liften, blijf jij maar haken op 34-36??

Nja laat maar want dit gaat toch nergens over. Hij heeft nu jou idee gehoord en de mijne; aan hem om een uitvoering te kiezen :)

Moet ook praktisch zijn he ;)
 
Als hij 4x28 al niet kan doen, waarom dan beginnen aan 30??

Dan kan die de laatste set net 4x met moeite als die geluk heeft. Beter gewoon buffer zone opbouwen en daarna meteen de volle buit pakken.

Maarja, je moet het zelf weten uiteindelijk ik geef me persoonlijke voorkeur :)

Wtf loop jij nou te lullen man, je loopt je eigen theorie onderuit te halen. Als hij 4x28 al niet kan doen waarom zou eerst 2 sets van 28 en dan 2 van 30 wel lukken mafkees. Bufferzone op je smoel.
 
nee gvd!!!! 4x6 kan ook best of 5x5, maar mijn theorie werkte het beste voor me in de praktijk.

De jouwe zou ook wel kunnen werken als een spotter 5kg meetilt per hand....

Maarja laat maar ik ga lekker me dumbbells van 44kg liften, blijf jij maar haken op 34-36??

Nja laat maar want dit gaat toch nergens over. Hij heeft nu jou idee gehoord en de mijne; aan hem om een uitvoering te kiezen :)

Moet ook praktisch zijn he ;)

Haha :roflol: Want ben je voor een kneus man, omdat je niet inhoudelijk fatsoenlijk een discussie kan winnen ga je andere mensen maar kleineren en jezelf ophemelen met je 44kg.

Nerd.
 
Wtf loop jij nou te lullen man, je loopt je eigen theorie onderuit te halen. Als hij 4x28 al niet kan doen waarom zou eerst 2 sets van 28 en dan 2 van 30 wel lukken mafkees. Bufferzone op je smoel.

Dan pakt die 6x ??

lol, nja als je al mt de gedachte gaat om 4x .... te doen en je failt dan ga je failen op 1-2-3 reps dat is beetje erg weinig vind ik persoonlijk.
 
Ey machete zie je dat stelletje gingers wel eens? holy shit
 
Rijstwafel laat ook zogenaamd ze vriendin 4x klaarkomen in 4,5 minuut. Neem hem maar niet te serieus.
 
Train je uberhaupt wel rijstwafel?

Als je 8x28kg kan, kan je makkelijk 5x30kg. Je schopt nou al 2x je eigen gedachten gang onderuit. Ben je beetje autistisch?

Dan doe toch 4x6x30kg. Blijf je iig niet haken op de 28kg en zit er kwa gewicht progressie in. Of je die 1 of 2 reps haalt (Nummer 7 of 8) ligt aan je doorzettingsvermogen en hoe je op dat moment bezig bent. In een goeie bui haalt hij wel 4x8x30kg.
 
Train je uberhaupt wel rijstwafel?

Als je 8x28kg kan, kan je makkelijk 5x30kg. Je schopt nou al 2x je eigen gedachten gang onderuit. Ben je beetje autistisch?

Dan doe toch 4x6x30kg. Blijf je iig niet haken op de 28kg en zit er kwa gewicht progressie in. Of je die 1 of 2 reps haalt (Nummer 7 of 8) ligt aan je doorzettingsvermogen en hoe je op dat moment bezig bent. In een goeie bui haalt hij wel 4x8x30kg.

Nee heb ik geen last van, maar heeeee ik heb mijn theorie gezegd en jij de jouwe. Wil je het daar bij laten of wat?? En het woordje Nerd geld hier toch echt voor jou dacht ik zo..... ghahaha. Nja bij deze stop ik met deze discussie jij wint dan? Proficiat!

Machete kijk maar wat je doet lol, halve log vol gespamt excuuussss.
 
nee gvd!!!! 4x6 kan ook best of 5x5, maar mijn theorie werkte het beste voor me in de praktijk.

De jouwe zou ook wel kunnen werken als een spotter 5kg meetilt per hand....

Maarja laat maar ik ga lekker me dumbbells van 44kg liften, blijf jij maar haken op 34-36??

Nja laat maar want dit gaat toch nergens over. Hij heeft nu jou idee gehoord en de mijne; aan hem om een uitvoering te kiezen :)

Moet ook praktisch zijn he ;)

Nee heb ik geen last van, maar heeeee ik heb mijn theorie gezegd en jij de jouwe. Wil je het daar bij laten of wat?? En het woordje Nerd geld hier toch echt voor jou dacht ik zo..... ghahaha. Nja bij deze stop ik met deze discussie jij wint dan? Proficiat!

Machete kijk maar wat je doet lol, halve log vol gespamt excuuussss.
Je bent wel een stoere vent, door andere mensen te kleineren en jezelf op te hemelen. Blijft moeilijk he normaal discussiëren.
 
Slechte eigenschap dan van me, gelukkig pakt dat op sociaal gebied wel goed uit.
 
Ik bedoelde meer als glutes/hamstrings/liftoff etc. Maar gewoon een plateau dus?.

Ja inderdaad, het ligt meer aan grip. Wel zijn mijn hamstrings slechter dan quads.

toch een nette eerste volume training kerel!

Bedankt bart!

Hey Machete,

Goed getrained maat :D

Thx man, welkom back! :D

+1

Gewoon 4x8x30kg proberen. Scheelde nu maar 2 reps.

Als 4x8x30kg lukt, meteen 34kg pakken. Wie wed red je dan wel 3x5x34kg maar je gaat iig lekker omhoog met die gewichten!

Wat is max wat bij je sportschool ligt?

Ik heb wel de laatste reps met moeite uitgeperst tot aan falen. Is dat van belang?
Ja, vooruitgang wordt er dan wel geboekt op deze manier. Maar is dit puur kracht of ook bw winst?

Gewicht gaat tot 50kg denk ik.

Pittige concentration curlzzz. Training ziet er goed uit.:)

Dankjewel :)

Dikke curls man, over die incline ik vind de omgekeerde piramide vorm altijd erg lekker trainen dus als je goal die 8 reps is doe je de volgende training bijvoorbeeld 7x 32, 8x 28, 7x 28, 8x 26 of iets dergelijks.

Bedankt man.
Doel is om keer in de 30+ range te zitten en niet hele tijd vast te lopen op 28kg.
Halfjaar geleden boeide me dat niet, toen bleef ik gewoon repranges maken tussen 8-12 zolang ik maar steeg in BW.
Ook een goed idee, mind is blown op dit moment.

Als hij 4x28 al niet kan doen, waarom dan beginnen aan 30??

Dan kan die de laatste set net 4x met moeite als die geluk heeft. Beter gewoon buffer zone opbouwen en daarna meteen de volle buit pakken.

Maarja, je moet het zelf weten uiteindelijk ik geef me persoonlijke voorkeur :)

Hier ben ik ook bang voor. Aangezien tot de 5-6 reps goed gaat en dan moet ik gaan persen.

Het scheelt 2 reps, 2 ****ing reps op 32 reps. Die 2 reps kan maar net aan je ontbijt of wat dan ook liggen.

Gewoon nu voluit gaan.

Als je 3x5 doet word hier ook een bepaald marge ingebouwd. Als jij minimaal 13 reps maakt dus (5,4,4) 'mag' je ook naar het volgend gewicht. Pak je 12 reps blijf je op hetzelfde gewicht en probeer je het opnieuw.

Ja, hier ben ik het ook mee eens. Motivatie was het probleem niet bij de laatste rep is altijd falen.
Alleen ik heb wel het gevoel dat ik volgende keer 3x5x30kg wel inzit.

Ey machete zie je dat stelletje gingers wel eens? holy shit

Hot or not? Nooit opgevallen in ieder geval. Ik check meestal de loopbanden hehe. Hoe gaat trainen bij jou?

---------------

Verder zie ik het discussiëren niet als gespam, maar als toegevoegde waarde voor mijn log.
Zo kan ik en anderen er van leren, zolang het maar op volwassen niveau blijft.
Ik wil jullie wel bedanken voor jullie input! Weer wat geleerd.
 
Nee dat stelletje zijn echt 2 mongols, deadliften met een curl bar in het squat rek met 5 kilo aan beide zijdes..

Trainen gaat gestaag niet echt PR's ofzo maar ben ik ook niet mee bezig, heb alleen de laatste tijd behoefte nog wel eens om een workout over te slaan :mad:
 
Nee dat stelletje zijn echt 2 mongols, deadliften met een curl bar in het squat rek met 5 kilo aan beide zijdes..

Trainen gaat gestaag niet echt PR's ofzo maar ben ik ook niet mee bezig, heb alleen de laatste tijd behoefte nog wel eens om een workout over te slaan :mad:

:roflol::roflol:

Ja, er lopen er nog wel meer van dat soort clowns rond daar.
Aha niet zo dedicated meer? Ik herinner me die leg press nog van jou, nice man.
 
Benen, Kuiten en Schouders

Back Squat
12x60 (wu)
10x80
8x90
8x100
4x104 fail verloor spanning.

Front squat superset met leg extension
3x8x55 fs

12x50
12x60
12x70

RDL
3x15x60

Leg curl
12x40
12x45
10x50

Standing calf raise
12x85
12x90
12x95 PR

DB shoulder press
3x8x22
1x7x24

DB Front raise - strikt
12x8
12x10
12x12

DB side raise
12x12
12x14
12x16 met legdrive.

Bent over lateral raise
3x12x12

Opmerkingen
Voor het eerst gefaald met squatten. Had geen zin om weer te gaan racken.
Nu weet ik in ieder geval dat het geen ramp/gevaarlijk is dus ga ev. de intensiteit verhogen.
Gym was 2u lang gewoon helemaal leeg, niet normaal waarschijnlijk vanwege het weer.
Heb toen maar ook voor het eerst superset gedaan, lekker rondrennen op mijn sokken.
Het was heel intensief maar wel lekker, was wel even misselijk voor een halfuur.
Het vergt conditioneel ook heel wat. Eens in de paar weken ga ik dit doen.
Ik vind leg extensions zo'n fijn apparaat alleen daardoor heb ik last van mijn knieën gekregen.
Ik doe het nu niet heel zwaar en zorg dat ik volledig strek mijn been.
Heb vandaag ook gemerkt dat hams achterlopen op quads, dus RDL toegevoegd.
RDL op reps, heb ooit gelezen dat hams goed reageren op hoge reps.
 
Laatst bewerkt:
Heftig volume RDL Machete! Zo na die squats is netjes
 
Heftig volume RDL Machete! Zo na die squats is netjes

Thx Bart, ja RDL zou ik >100kg kunnen doen. Had alleen niet zoveel energie na die superset, dus heb me gericht op contractie. Zieke pomp in benen.

Vandaag goed eten, net even 120gr havermout met whey gehad zo even 100gr jasmijnrijst met 200gr kipfilet en vanavond nog eens een rijstmaaltijd van 120gr bulgur met 200gr kalkoenfilet.
Veel carbs dus, moet goed herstellen vorige week niet benen getraind dus squat was ook iets minder, maar heb geen zin in spierpijn vrijdag tijdens deadlift :P
 
nette training en idd lekker volume, beentjes zullen morgen wel beetje pijn doen :D
 
Pittige workout met mooie side-/ front raises.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven