AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pittige side raises en top met je VPRs.:)
 
Als je iets meer tijd heb kan je wel havermoutpannekoeken.maken.. Erg lekker en op zich vrij snel klaar.. Ook makkelijk groter maken.
150ml water
80gr havermout
2 eieren
1el olijfolie

Als je meer havermout wilt doe er dan ook wat extra water bij anders wordt hij droog..
Snij een kiwi in stukjes en neem bij een hap een stukje kiwi, dan heb je ook meteen je fruit. Als je bewaarbakjes hebt: ik vind het koud ook prima te eten met kiwi..

thx voor the tip! ik vind pannenkoeken ook zo zwaar vallen op de maag zo vroeg, alleen dit is wel wat voor in de middag, danku.

Pittige side raises en top met je VPRs.:)

Viel niet mee nee dit keer, bedankt!
 
thx voor the tip! ik vind pannenkoeken ook zo zwaar vallen op de maag zo vroeg, alleen dit is wel wat voor in de middag, danku.



Viel niet mee nee dit keer, bedankt!
Het valt reuze mee hoor, het is echt een hele luchtige pannekoek! Ben er gek op :p Je kan het ook gewoon een keer proberen...
 
Grats met je squat pr, wat betreft die havermout. Ik eet altijd albona 7-granen ontbijt van de Aldi. Vindt het zelf beter smaken dan brinta en de voedingswaardes zijn nog beter ook;).
 
Grats met je squat pr, wat betreft die havermout. Ik eet altijd albona 7-granen ontbijt van de Aldi. Vindt het zelf beter smaken dan brinta en de voedingswaardes zijn nog beter ook;).
Linkje?
 
Grats met je squat pr, wat betreft die havermout. Ik eet altijd albona 7-granen ontbijt van de Aldi. Vindt het zelf beter smaken dan brinta en de voedingswaardes zijn nog beter ook;).

Bedankt Jaap. Ik ga vandaag eens een pak kopen, eet je het uit de kom?
Ik drink namelijk geen melk, maar water en whey kan ook?
 
VPRs op zowat elke LB-spier,nice :thumbs: Nette side raises idd. En lunges met 18kg DBs zijn helemaal niet zo licht hoor, zeker niet aan t eind van je training.
 
Lekkere pr's erbij bro! Benen gaan hard :D mirin' <3
 
VPRs op zowat elke LB-spier,nice :thumbs: Nette side raises idd. En lunges met 18kg DBs zijn helemaal niet zo licht hoor, zeker niet aan t eind van je training.

Bedankt man, squat was lekker zwaar was goed persen moet even lid worden van de pottyflop klik :D

Hmmkay, ja ik zie hier men meer gewicht gebruiken vandaar..

Lekkere pr's erbij bro! Benen gaan hard :D mirin' <3

Thx bro, alleen ze groeien niet echt hard helaas over maandje ga ik wel een pic maken denk ik.
 
Bedankt man, squat was lekker zwaar was goed persen moet even lid worden van de pottyflop klik :D

Hmmkay, ja ik zie hier men meer gewicht gebruiken vandaar..



Thx bro, alleen ze groeien niet echt hard helaas over maandje ga ik wel een pic maken denk ik.


ff maandje goed bulken dan :D
 
Bedankt Jaap. Ik ga vandaag eens een pak kopen, eet je het uit de kom?
Ik drink namelijk geen melk, maar water en whey kan ook?

Moet kunnen met water en whey neem ik aan. Zelf pak ik altijd een halve liter melk met een schep whey, flinke scheut 7-granen en nog een schepje kaneel of cacao poeder. Goed te doen:D.

Laat me even weten of het smaakt om het te pakken met water. In mijn cut wil ik namelijk zoveel mogelijk zuivel gaan schrappen.
 
ff maandje goed bulken dan :D

Haha, wordt moeilijk met tentamens in zicht ! :(

Moet kunnen met water en whey neem ik aan. Zelf pak ik altijd een halve liter melk met een schep whey, flinke scheut 7-granen en nog een schepje kaneel of cacao poeder. Goed te doen:D.

Laat me even weten of het smaakt om het te pakken met water. In mijn cut wil ik namelijk zoveel mogelijk zuivel gaan schrappen.

Kaneel, goeie! Ik laat je weten man, volgens mij kan ik scheppend veel meer eten dan te drinken. Wordt het ook een soort pap of nog vrij vloeibaar?
 
Wordt het ook een soort pap of nog vrij vloeibaar?

Ik gooi er altijd net zoveel bij dat ik hem nog net kan drinken, meestal schep ik het laatste beetje dan uit mijn beker. Het blijft vrij lang vloeibaar met melk maar hoemeer je erbij gooit hoe dikker hij wordt natuurlijk;). Shake met kaneel vind ik trouwens wel erg lekker ja, beter dan cacao.
 
Ey machete ken je die kale pool en die jongere gast, trainen altijd wel redelijk zwaar
Hoorde laatst zo'n gesprekje van hem met zo'n chick of ze wist wat de redelijke prijs voor Primobolan was hij had 65 euro betaald vond ie wel goedkoop, en of ze wist waar ie winstrol kon krijgen enz :roflol: echt grappig, hij is geeneens zo huge btw
 
Ey machete ken je die kale pool en die jongere gast, trainen altijd wel redelijk zwaar
Hoorde laatst zo'n gesprekje van hem met zo'n chick of ze wist wat de redelijke prijs voor Primobolan was hij had 65 euro betaald vond ie wel goedkoop, en of ze wist waar ie winstrol kon krijgen enz :roflol: echt grappig, hij is geeneens zo huge btw

:roflol: nee ken ik zo niet

Veel gasten sporen daar echt niet, kan er wel uren over lullen.
Laatst zat ik in de kleedkomer, 2 van die jonge gasten op scooters komen ze naar training..ze lopen daar stage ook. Ze hadden het over eigeel:
- wat is dat gele?
- ja dat is volgens mij vet
- is niet goed denk ik, wordt je vet van

lol, wou wat zeggen maar ik dacht tja: het schip is al gezonken als je daar fitness stage loopt moet je dit toch wel weten :rolleyes:
 
Lekker gebeukt op woensdag man ;)


Het soort verhalen zoals je noemt zijn altijd vermakelijk tijdens de rust momenten haha
Je zou er een boek over kunnen schrijven over wat voor ongein qua voeding/training je allemaal krijgt te horen op de sportschool.
 
Lekker gebeukt op woensdag man ;)


Het soort verhalen zoals je noemt zijn altijd vermakelijk tijdens de rust momenten haha
Je zou er een boek over kunnen schrijven over wat voor ongein qua voeding/training je allemaal krijgt te horen op de sportschool.

Thx man. Haha indd, zou volgens mij een seller worden!

Update:
Vandaag niet trainen, teveel spierpijn in benen wil wel gewoon deadliften dus doe ik morgen. Ik snap niet waarom ik zoveel spierpijn heb altijd na benen ???

Ik heb 1 vraag mss komt dit bekend voor:
De laatste tijd slaap ik echt teveel, waardoor mijn schema's in de war liggen heb geen regelmaat dus. Ik pit keer rond 13u en wordt laatste tijd om 10u wakker dan voel ik pas uitgeslapen eerder niet. Hebben jullie hier ook weleens last van?
 
Ik heb 1 vraag mss komt dit bekend voor:
De laatste tijd slaap ik echt teveel, waardoor mijn schema's in de war liggen heb geen regelmaat dus. Ik pit keer rond 13u en wordt laatste tijd om 10u wakker dan voel ik pas uitgeslapen eerder niet. Hebben jullie hier ook weleens last van?

Heb er zelf altijd last van als ik geen regelmaat heb. Als ik de ene dag om 9 uur op moet en de andere dag om 6 uur op moet dan wordt ik niet uitgeslapen wakker. Voor mijzelf moet ik gewoon altijd op een vaste tijd ongeveer op bed liggen en altijd op dezelfde tijd er weer uit. In de weekenden zet ik mijn wekker ook wel is een uur later ofzo, wordt ik moe wakker en slaap ik zo weer 2-3 uur door zonder dat ik er erg in heb:(.
 
Heb je geen studie/school even tussendoor lol? Heb nu helaas het tegenovergestelde 3-5uur slaap :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven