AndroidHealthClinic

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat ik maar gewoon de gordijnen open laat staan waardoor ik vroeg wakker wordt :roflol:

not srs:D

Ik ken het haha.

Heb tegenwoordig maar de training van m'n kuiten verplaatst naar zondag en aangezien de gym op zondag open is tot 13:00 dwingt dit bij om vroeger uit bed te gaan!
 
Ik ken het haha.

Heb tegenwoordig maar de training van m'n kuiten verplaatst naar zondag en aangezien de gym op zondag open is tot 13:00 dwingt dit bij om vroeger uit bed te gaan!

Ja, als er verplichtingen zijn dan MOET je wel. Goed gedacht, hier is die ook tot 13.30 open zaterdags toen ging ik om 9 uur bed uit :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 15:58 ----------

Borst en Biceps

Flat Bench Press
12x50 (wu)
6x60 (wu)

6x70
4x80
6x70

Incline DB Press
6x30
5x30
5x30

Incline DB Fly
12x12
12x14
12x16

Dumbbell curl
12x18
12x20
6x22

Cable curl (dropset)
15x15
15x10
15x5
15x0

Opmerkingen
Borsttraining was zwakjes, volgende week rustdag in verband met kerst.
Daarna ga ik even stoppen met bankdrukken en in pyramide vorm dumbbell pressen weer.

Weinig oefeningen voor biceps dit omdat ik zaterdag rug had getraind, mijn brachialis was overbelast voelde het ook bij elke curl wou niet nog een concentration curl doen hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
inchline db press 30kg... netjes toch? Was toch een doel
 
inchline db press 30kg... netjes toch? Was toch een doel

Klopt inderdaad, thx! Vergeten te vermelden na de kerstdagen ga ik bovenkant borst voorrang geven, want dat begint weer achter te lopen.
 
Toch nette training bro! Nice db curls
 
Yo weet jij nog een fysio in de buurt? En dan niet van de ACLO
Heb al een maand last van m'n onderrug
 
Ziet er weer goed uit. Lekkere drop-(nomnom) sets.:)
 
biceps zijn sterk! trainingen gaan volgens mij wel lekker hier... :)
 
Ziet er weer goed uit. Lekkere drop-(nomnom) sets.:)

Haha, thanks!

biceps zijn sterk! trainingen gaan volgens mij wel lekker hier... :)

Bedankt, kan beter heb echt zin in rust na vrijdag tot woensdag.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 15:33 ----------

Benen, Kuiten en Schouders

Back Squat
12x60 (wu)
10x80

8x90
7x100 - fail bij 8.
8x100
8x110 - eigenlijk vpr maar kreeg na lange tijd weer last van me knie (en lies) heb tot 90 graden gesquat.

Front squat
10x50
8x60 VPR
6x60 - rolde af..

Leg extension
12x70
12x75
12x80 (fs)

Leg curl
12x40
12x45
12x50

Lunges
12x10
12x14
12x18

Standing calf raise
12x90
12x95
10x100

DB shoulder press
10x22
8x22
7x24

DB side raise

12x12
12x14
12x16 lichte cheat laatste 2 reps.

Seated bent over lateral raise
2x12x12
12x14

Opmerkingen
- k*t knie en lies..
- heb de indruk dat benen en kuiten wat gegroeid zijn, wel nice!
- wou mp, maar was weer eens bezet voor een halfuur de squat rack.
- deze schouderworkout was niet echt wat, vrijdag doe ik dips dus toch een goeie ub-training.
- vandaag een eierkoker gekocht voor een 10tje bij de blokker, lekker snel 7 eieren koken!
 
Laatst bewerkt:
Waaom op bovenkant borst richten, zou gewoon voor overall massa gaan. Vind je deadlift/squat eerder achterlopen dan bovenkant borst gedoe (no offence btw).
 
Jammer van je knie/lies man, maar wel lekkere combo back/front squat.
Misschien dat je vrijdag nog een lichte overhead press of dumbbell press voor je schouders kan doen.


Enne.... gozer, eieren kook je in een pannetje (das hardcore) maar vooruit een eierkoker is ook wel weer handig :D
 
Waaom op bovenkant borst richten, zou gewoon voor overall massa gaan. Vind je deadlift/squat eerder achterlopen dan bovenkant borst gedoe (no offence btw).

Omdat het achterloopt :rolleyes: Ik heb ook voor bankdrukken gekozen om massa te plakken op borst alleen vind het niet echt een geweldige ervoor imo.

Maar ik wissel het vaak om, persoonlijke voorkeur. Paar maanden later kom je achter: oww k*t, mijn bovenkant loopt achter laat ik daar maar op gaan richten..

Wat vind je achterlopen? Mijn squat op deadlift? Daar heb ik mijn redenen voor: ten eerste heb enkele maanden gesukkeld met mijn lies en toen kwam knie dus heb niet echt progressief kunnen trainen. Maar hey, dat houdt me niet tegen zoals mijn maagkwaal. Ik blijf gewoon hard trainen en ik zie wel wat het me over een half jaar oplevert.

Btw: train over een week een jaar, toch wel netjes wat ik in een jaar bereikt heb al zeg ik het zelf.

No offence taken.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 15:54 ----------

Jammer van je knie/lies man, maar wel lekkere combo back/front squat.
Misschien dat je vrijdag nog een lichte overhead press of dumbbell press voor je schouders kan doen.


Enne.... gozer, eieren kook je in een pannetje (das hardcore) maar vooruit een eierkoker is ook wel weer handig :D

Haha thx man! Ik weet, maar had plannen om veel eieren in 1x te koken dus vandaar de aankoop. Morgen even testen!
 
Laatst bewerkt:
Uitgebreide training bro!

Eierkoker is goede investering :D Kan niet meer zonder ^^ Alleen in begin ff uitproberen hoeveel water je erin moet doen om de eitjes zo hard of zacht te krijgen als je zelf wilt.
 
Uitgebreide training bro!

Eierkoker is goede investering :D Kan niet meer zonder ^^ Alleen in begin ff uitproberen hoeveel water je erin moet doen om de eitjes zo hard of zacht te krijgen als je zelf wilt.

Thx !

Echt hé heb ondertussen al:
- rijstkoker
- elektrische braadpan
- grill
- eierkoker
- blender

Bespaart echt veel tijd.
 
Nice squat man wel ****ed van je knie en lies weer man. Wat betreft nadruk leggen op bovenkant borst moet je vooral doen als je het gevoel hebt dat het achter loopt. Dat je squat of deadlift achterloopt op borst kwa kracht, who gives a shit man:p. Imo is het trouwens gewoon een normale verhouding hoor van je krachtstats. Ik heb al heel wat respect voor je dat je uberhoud elke keer squat ondanks dat je last heb van blessures aan je lies etc.
 
Nice squat man wel ****ed van je knie en lies weer man. Wat betreft nadruk leggen op bovenkant borst moet je vooral doen als je het gevoel hebt dat het achter loopt. Dat je squat of deadlift achterloopt op borst kwa kracht, who gives a shit man:p. Imo is het trouwens gewoon een normale verhouding hoor van je krachtstats. Ik heb al heel wat respect voor je dat je uberhoud elke keer squat ondanks dat je last heb van blessures aan je lies etc.

Of je kan het dom noemen. Mij lijkt het niet slim, probeer gewoon zoveel mogelijk rust te houden. Het kost je nu mss 4 weken, maar in de toekomst mss wel 4 maanden (In ergste geval) Iets wat al 'gesloopt' is, is natuurlijk niet slim om nog meer te slopen.

wel nice training!
 
You go bro !
Let op met de knie man ;)
 
Nice squat man wel ****ed van je knie en lies weer man. Wat betreft nadruk leggen op bovenkant borst moet je vooral doen als je het gevoel hebt dat het achter loopt. Dat je squat of deadlift achterloopt op borst kwa kracht, who gives a shit man:p. Imo is het trouwens gewoon een normale verhouding hoor van je krachtstats. Ik heb al heel wat respect voor je dat je uberhoud elke keer squat ondanks dat je last heb van blessures aan je lies etc.

Inderdaad heb net wat poses gedaan, maar zoals suwardi en jij ook zei bij 1 van mijn ub pics dat bovenkant borst/schouder achterloopt, kwam ik ook tot de conclusie.
Ik ga denk ik op maandag gewoon een front raise bij doen, that shall do the job.

Ik heb net tijgerbalsem gesmeerd op mijn hamstring en linkerknie.
Irritant getik de hele tijd in mijn knie en heb hamstring ook wat verrekt even herstel laten bespoedigen voor vrijdag.

Eerste half jaar was gewoon zwaar trainen en zoveel massa pakken, doel was niet specifiek kracht maar aankomen in spiermassa!
Nu ik een degelijk basis heb na een jaar, wil ik ook wat de krachtkant bekijken.
Alleen squat gooit elke keer roet in het eten, deadlift gaat hard maar rug is ook sterkst bij mij.
Benchpress zoals eerder in mijn posts vermeld heb ik eerste halfjaar niet gedaan.
Ik heb ook echt schijt gekregen aan squat hoor, doe het niet meer voor kracht maar probeer gewoon zwaar te doen 6-10 als ik sterker wordt mooi meegenomen.
De overige compounds wil ik echt sterker worden, vooral deadlift must.. reach..200kg..before..april..hehe.

Bedankt man, blijf het volhouden! Alhoewel als ik onder parallel ga dan pas last van heb, anders niet echt dit keer was wel apart..

Of je kan het dom noemen. Mij lijkt het niet slim, probeer gewoon zoveel mogelijk rust te houden. Het kost je nu mss 4 weken, maar in de toekomst mss wel 4 maanden (In ergste geval) Iets wat al 'gesloopt' is, is natuurlijk niet slim om nog meer te slopen.

wel nice training!


Bedankt bro. True. Rust is important, kijken hoe het de volgende dagen evolueert anders plak ik een hele week rust tot volgende week vrijdag.

Ik denk dat Jaapja bedoelt dat ik gewoon doorzet na alle k*t tegenslagen op knie etc..

You go bro !
Let op met de knie man ;)

Thx man! Ben je nu ondertussen al gestopt? Wanneer komt je log? :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven