AndroidHealthClinic

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thx man! Ben je nu ondertussen al gestopt? Wanneer komt je log? :P

Nee ben nog niet gestopt, ga morgen naar een andere dokter voor een 2de opinie :rolleyes: Hoop eigenlijk niet te moeten stoppen want doe het ontzettend graag, zit in een superploeg kwa sfeer allemaal vrienden en voor het geld wil ik het ook niet laten :o Die log komt er zeker kan alleen niet zeggen wanneer :p
 
Nee ben nog niet gestopt, ga morgen naar een andere dokter voor een 2de opinie :rolleyes: Hoop eigenlijk niet te moeten stoppen want doe het ontzettend graag, zit in een superploeg kwa sfeer allemaal vrienden en voor het geld wil ik het ook niet laten :o Die log komt er zeker kan alleen niet zeggen wanneer :p

Second opinion, goeie! Vaak verschilt de oordeel onder dokters flink van elkaar. Begrijp ik, voor het geld zou ik het zeker ook niet laten hehe. Sterkte man!
 
Thx !

Echt hé heb ondertussen al:
- rijstkoker
- elektrische braadpan
- grill
- eierkoker
- blender

Bespaart echt veel tijd.
klinkt goed!
 
Ik ben ook rust aan het nemen... maar vind het steeds moeilijker om weer voluit te gaan trainen, enige wat ik nu doe is slapen en werken.. haha
 
Pittige training met flinke squats. Ik weet natuurlijk niet hoe het met jou ervoor staat, maar van mij mag dit jaar wel weer opzouten. Nieuw jaar, nieuw schema, nieuwe kansen.:)
 
Rug en Triceps

Deadlift
10x60 (wu)
8x80 (wu)
5x100 (wu)

3x5x124kg

Laatste 2 reps van de laatste set, volgens mij net niet 100% i.v.m grip (lockout).
Maar snelheid zat er goed in, denk dat ik nu wel 1x170 (straps) zou moeten kunnen. But I stick first tot the plan, volgende week 3x5x130kg.

Bent over barbell row - pronated
12x60
10x70
9x80
8x90 (straps)
8x100 straps PR

Pull ups (smalle grip)
12xBW
10xBW
7xBW

DB row
12x30
12x34
8x38

DB Shrugs
12x30
12x34
10x34

Dips
10xBW
10xBW+10kg
10xBW+15kg
6xBW+20kg

DB lying hyper extension
12x10
10x12
10x12

Rope pushdown - dropset.
10x25
10x20
10x15
10x5

Opmerkingen

Prima training, focus was d'r en energie ook. Komt van als je lange tijd geen pre/w gebruikt en nu 1 scoop jack3d neemt :roflol:.

Wel viel me op dat traps wat hoog leken t.o.v. schouders/borst? Hoe kun je dit in verhouding trekken? Meer voorkant schouder/bovenkant borst/side delt?

Én alvast fijne dagen iedereen!

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 15:38 ----------


Ja, eierkoker was prima! alleen het afkoelen is irritant..

blessure zuigt

Ja man, heb steeds 2e dag na benentraining pijn aan abductoren.

Ik ben ook rust aan het nemen... maar vind het steeds moeilijker om weer voluit te gaan trainen, enige wat ik nu doe is slapen en werken.. haha

Haha, ja nu even lekker 4 dagen rusten!

Pittige training met flinke squats. Ik weet natuurlijk niet hoe het met jou ervoor staat, maar van mij mag dit jaar wel weer opzouten. Nieuw jaar, nieuw schema, nieuwe kansen.:)

Thx, ja ik heb niet veel te zeggen. Ik train pas een jaar, dus alles wat ik gain is voor mij geweldig pas volgend jaar kan ik daar over oordelen.
Ik heb wel zin om te cutten!

Van eieren ga je stinken, true story! :D

Sowieso!:D Laat echt ruften, pff niet normaal.
 
BOR's are mad bro & strong dips are strong.
Wil in het nieuwe jaar ook es experimenteren met PWO boosters, kijken hoe het m'n training beinvloed :D
Wat betreft je traps zou ik eerder minder vaak shrugs pakken i.p.v. nog meer voor de schouders/borst te doen.
 
Dikke BOR ineens man in welke hoek hou je je rug daarbij ongeveer?
Voor de rest ook een dikke training man.
 
Harde bor's pro! Lekker getrained :D

Hoge traps is niet erg toch? Had Zyzz ook <3 (no-homo)
 
BOR's are mad bro & strong dips are strong.
Wil in het nieuwe jaar ook es experimenteren met PWO boosters, kijken hoe het m'n training beinvloed :D
Wat betreft je traps zou ik eerder minder vaak shrugs pakken i.p.v. nog meer voor de schouders/borst te doen.

thx man! ja ik twijfel idd, maar het is niet dat mijn traps werkelijk waar groot zijn (kan altijd groter) alleen ub MOET beter voor maart/april!

ik heb halfjaar ook geen creatine/pre-w gebruikt, gewoon zwaar trainen en de beginnersgains pakken. Nu sinds de zomervakantie begonnen met pre-w en creatine (tijdens cut). Het is fijn spul jack3d/noxi pro mits je niet teveel of tevaak neemt eens in de tijd (1/2x in de 2weken bij mij) werkt het beste imo. Je krijgt toch wel net dat zetje, alhoewel goeie pre/w vids en muziek ook best goed werken!:D

Mooie BB row.:D

Danku!

Dikke BOR ineens man in welke hoek hou je je rug daarbij ongeveer?
Voor de rest ook een dikke training man.

Ja, ik dacht haal even mijn straps op en ga gewoon de 100kg eens proberen! Mijn rug houd ik een hoek vergelijkbaar als de bent over lateral raise, waarbij mijn grip pronated is en small en de stang tegen de onderbuik raakt (full rom). Alleen laatste paar reps van de 100kg was wel zwaar man, toen was het even cheaten.

Harde bor's pro! Lekker getrained :D

Hoge traps is niet erg toch? Had Zyzz ook <3 (no-homo)

Grote traps = baas, trekt vanzelf wel bij :)

Thx ! Grote traps is nice idd, mits in verhouding met je lichaam het gaat wel om de aesthetics hé! Ik ga even aankijken wat ik ga doen, bedankt voor alle tips!
 
Ga eens trainen, ecto !!!i!i!i!!1

haha, druk druk ! Klote tentamens over een week, heb niet echt veel tijd en zin om te loggen.

Hier de training van gisteren nog, geen back squat gedaan in verband met lies/heup, front squat voelt fijner aan.

Benen, Schouders


Front squat
12x50
12x55
11x60

Leg press (plate loaded)
12x260
12x220
12x230

Leg curl
12x40
12x45
12x50

Leg extension
12x70
12x75
12x80 (fs)

Military press
12x40
10x44
9x44

Dit ga ik elke week verhogen, tot ik onder 6 reps oid raak.

DB side raise
12x12
12x14
12x16 lichte cheat laatste 2 reps.

DB lateral bent over raise
12x12
12x12
12x14
 
Flinke workout; dat hoor ik niet vaak dat een frontsq lekkerder voelt als de backsq.;):)
 
klasse op die wheels dude!

Ik deel je gevoel qua trainen en loggen... low motivation = low
 
Nette training bro!
 
Lekker volume gedraaid man, succes met je tentamens.
En natuurlijk de beste wensen voor 2012 :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven