AndroidHealthClinic

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Bedankt voor het artikel! Ik had het ook gauw een stuk gelezen, maar dat was precies ook wat ik dacht dat je katabool bezig bent in grote zin.

Maar goed, die bodybuilder heeft ook echt een aparte trainingstechniek en vind 5x in de week full body geen probleem. Ja als je als een p*ssy traint of aan de shakies zit :D

Maar wat denken jullie m.b.t. mijn cut, vandaag al low carb gaan? En ik zie dat tijdens carb cyclen mijn vetten constant moet houden, maar meeste kcal haal ik uit vetten (en carbs) grofweg zit ik op 100-150gr vetten. Is dit niet teveel? Ik eet elke avond 60gr walnoten, veel olijfolie door salade en eten. Voor de rest zit in havermout ook vetten. Gewoon bakje walnoten schrappen op low carb dagen? Want op die dag eet ik eieren, totaal die dag is dan 55gr vetten. En op andere dagen eet ik geen eieren dan kan ik beter walnoten behouden, want dan kom ik ook aan 55gr vetten. Thx guys! :D

Wat bedoel je met kort eigenlijk? Want wat ik me nu afvraag is, of ik vandaag maar low carb moet gaan? of dat ik het even rustig doe en alleen carbs bij avondeten schrap.

Nou als je merkt dat je na een week te veel of te weinig gewicht verliest kan je dat finetunen maar niet als je die week daarna al cardio toevoegd tenzij je een heel precies idee hebt van hoeveel je daarmee verbrand. Ik ga mijn cut iig rustig opbouwen, adjust on the go.

Qua vetten zou ik die gewoon hoog houden op lowcarb dagen. Anders moet je echt een shitload eiwitten gaan eten om aan je calorieen te komen, lijkt me niet echt praktisch en als je goed gaat op vetten ga je ook goed op vetten op lowcarb dagen lijkt me.

Goede training bro! lekkere leg presses

Ziet er goed uit. Verbaas me over je side raise. Die is goed ook al vond je zelf mss wat minder.:)

• #1.005
Nou als je merkt dat je na een week te veel of te weinig gewicht verliest kan je dat finetunen maar niet als je die week daarna al cardio toevoegd tenzij je een heel precies idee hebt van hoeveel je daarmee verbrand. Ik ga mijn cut iig rustig opbouwen, adjust on the go.

Qua vetten zou ik die gewoon hoog houden op lowcarb dagen. Anders moet je echt een shitload eiwitten gaan eten om aan je calorieen te komen, lijkt me niet echt praktisch en als je goed gaat op vetten ga je ook goed op vetten op lowcarb dagen lijkt me.

Ik vind cutten echt lastig. Vooral het afstemmen op voeding etc. Grootste probleem is dat ik houd van kippenpoten, dus moet even kijken hoe ik dat ga doen misschien dat ik 1 dag een no carb dag houd en dan gewoon lekker veel kippenbouten eten. Normaal in de bulk doe ik dit 3-4x in de week.

Je hebt wel een punt met betrekking tot de vetten deze ga ik dan ook niet veranderen, deze blijven constant net als in de bulk (ex. kippenbouten).
Ik ben heel gevoelig voor carbs, vandaar dat carb cycling me wel ideaal leek.

Goede training bro! lekkere leg presses

Thx kerel!

Ziet er goed uit. Verbaas me over je side raise. Die is goed ook al vond je zelf mss wat minder.:)

Thx! Ik ben ook best verbaasd i.d.z.v. dat mijn presses wel zwakker is zoals McM al zei.

-----------------------------------------
Vandaag was een medium dag, vanaf volgende week wordt rustdagen een low carb dag.

Voeding van cutdag 2, week 1:
- 75gr havermout + 40gr whey
- 2 volkoren brood + kalkoenfilet + 3 eieren + 1 eiwit
- 100gr jasmijn rijst + 300gr kipfilet
- 130gr tonijn + 2 rijstwafels
- 75gr bulgur + 200-300gr tilapia filet
- 60gr walnoten + 50gr casseine shake

doe je wel is die squat machine? heb me lies echt verrekt op dat ding vandaag :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 20:42 ----------

wel goed alternatief voor front squat als je die niet fijn vind

• #1.007
doe je wel is die squat machine? heb me lies echt verrekt op dat ding vandaag :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 20:42 ----------

wel goed alternatief voor front squat als je die niet fijn vind

Bedoel je de hack squat? Aai k*t man, beterschap.

Ik deed die in het begin wel an sich wel lekkere oefening kon er ook veel meer dan losse squat, alleen te belastend voor knieën imo.

• #1.008
Training van gisteren. Geen deadlift, had nog teveel spierpijn in abductoren. In bulk ga ik voortaan benen/schouders op maandag trainen en op vrijdag rug en triceps dan heb ik genoeg tijd om te herstellen.

Rug en Triceps

Bent over barbell row - pronated - small - naar buik
12x60
12x80
10x90 (met straps)

Pull ups (smalle grip)
12xBW
10xBW
7xBW

DB row

12x30
12x34
8x38

Lying T-bar rear row (ex. barbell)
12x20
12x30
10x35

DB Shrugs
12x30
12x30
12x34

Dips
12xBW
10xBW+10kg
10xBW+15kg
8xBW+17kg
5xBW+20kg

- Triangle Pushdown

-----------------------------------------------------------------------

Voeding, weekend, low carb:
- 75gr havermout + 40gr whey
- 3 volkoren sneetjes + 4 eieren
- blik tonijn, water + 2 rijstwafels
- 200gr kipfilet + wortels, tomaat, komkommer
- mager vlees/kippenpoot + veel groenten (brocolli, sperziebonen etc)
- 60gr walnoten + casseine shake

Laatst bewerkt:
Lekker man. Goede voeding ook.

• #1.010
Thx baas. Heb beetje schijt vandaag aan aantal gr vet, moet wel minimaal 1x in de week kippenpoten uit de oven eten haha.
Btw EGCG, heb jij dat vanaf begin af aan in de cut gebruikt of later pas?

nice BOR en dips bro, voeding ziet er idd netjes uit.
's ochtends je nodige carbs en de rest van de dag hoog in de eiwitten.
Misschien dat je walnoten in twee porties kunt verdelen om de vetten wat gelijkmatiger te verdelen over de dag.

• #1.012
nice BOR en dips bro, voeding ziet er idd netjes uit.
's ochtends je nodige carbs en de rest van de dag hoog in de eiwitten.
Misschien dat je walnoten in twee porties kunt verdelen om de vetten wat gelijkmatiger te verdelen over de dag.

Thx bro. Dat zou inderdaad nog kunnen, maar is ook weer scharig als je met paar nootjes de avond moet doorbrengen :D

Lekker die BB row.:)

• #1.014
Bedankt dumba!

Even mijn maaltijden, cutten is best leuk aangezien ik weinig mag eten (haat carbs). Alleen ik ben wel wat suf en heb het erg warm, te warm zelfs. Ook wel wat hongergevoel.

Twee kiekjes van mijn maaltijden vandaag:
nDqcZ.jpg

QH9l3.jpg

aah groente,heb ik lang niet gehad :D
lekker hoor, kipvleugeltjes uit de oven?

Nu weet ik weer waarom cutten k*t is :P (niks tegen je kookkunsten)

• #1.017
aah groente,heb ik lang niet gehad :D
lekker hoor, kipvleugeltjes uit de oven?

Echt he, ik eet alleen salade maar de groene groenten eet ik alleen in de cut anders is het zo droog als je alleen vlees eet haha.

Ja klopt, kippenpootjes uit de oven. Mijn lievelingsgerecht nom nom nom

Nu weet ik weer waarom cutten k*t is :P (niks tegen je kookkunsten)

Haha good say, mijn ogen branden als hell denk dat ik vroeg ga pitten. An sich geen probleem low carb, maar hoop niet dat ik ziek word ofzo door zwakheid.

Maar jij bent ook echt diep gegaan!

Goed bezig met die voeding. Ik moet er over een tijdje ook maar weer aan geloven ;)

Das het nadeel van cutten in de winter, doordat je weerstand naar beneden gaat ben je vatbaarder voor ziekte.
Goed warm aankleden als je naar buiten gaat ;)

• #1.020
Goed bezig met die voeding. Ik moet er over een tijdje ook maar weer aan geloven ;)

Thx, wanneer begin jij?

Das het nadeel van cutten in de winter, doordat je weerstand naar beneden gaat ben je vatbaarder voor ziekte.
Goed warm aankleden als je naar buiten gaat ;)

Klopt inderdaad. Warm kleden, vitamines binnenkrijgen en hopen dat je niet geïnfecteerd wordt.

Borst en Biceps

Incline DB Press
10x26
10x28
8x30

Flat DB Press
8x28
10x28
6x30

Cable chest fly's

12x20
11x25
10x25

Pull up (small)
12xBW
7xBW
5xBW

Hammer curl
12x14 (twee hand tegelijk)
12x16 (..)
12x18 (1 voor 1)

Cable curl (twee handen)
15x15
12x20
10x25

Opmerkingen
Voor training en gaan met de banaan:
- EGCG capsule.
- 100gr caffeine anhydrous.

Ik zag er leeg uit, is ook normaal kracht is iets minder maar dat is normaal. Hoop tot einde van cut rond deze repranges te blijven.

Voeding vandaag:
- 75gr havermout + 30gr whey
- 2 sneetjes + kalkoenfilet + banaan
- post/w: 2 scoops magnificent + 5gr peptopro.
- 100gr havermout + 40gr whey
- 100gr jasmijn rijst + 300gr kipfilet + ananas
- 300gr tilapia filet + groene groenten
- 60 gr walnoten + 50gr casseine shake

Ik zal hiermee rond de 200-250gr carbs zitten, medium dag.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven