Fitness Seller

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk dat ik begin maart ga cutten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Nog anderhalve maand dus, succes! En wel pics posten hé, je hebt goeie stats ben erg benieuwd namelijk (als je zit met dat vel, gewoon van je rug ofzo) !

Toch een erg sterke training! Keep it up

Heb je je eige deze training bewust ingehouden of was dit het maximale wat er nu inzat? Vorige training draaide je een stuk meer volumet met die 30's op de bank, voor de rest een nette training hoor.

Sterke incl. db en goed met je voeding bezig...ik mag er binnenkort ook aan geloven. Er moeten er 8 affff.:o:)

• #1.026
Toch een erg sterke training! Keep it up

Danku!

Heb je je eige deze training bewust ingehouden of was dit het maximale wat er nu inzat? Vorige training draaide je een stuk meer volumet met die 30's op de bank, voor de rest een nette training hoor.

Bedankt man. Klopt inderdaad, was bijna 3x8x30 op flat. Ik heb gewoon zo zwaar mogelijk getraind en op laatste set tot failure had geen scoop jack3d (creatine?) genomen dat neem ik vaak op maandag. Alleen denk dat het meer te wijten is aan de low carb weekend.

Sterke incl. db en goed met je voeding bezig...ik mag er binnenkort ook aan geloven. Er moeten er 8 affff.:o:)

Bedankt! Haha, iedereen aan de cut binnenkort.

Goede training bro! nette presses

Sterke presses hoor, ik weet nog steeds niet hoe veel die gewichten precies zijn omdat er geen stickertjes op staan :roflol:

• #1.029
Thx brahs!

Haha, heel herkenbaar. Was zelfs een reden om niet naar die gym te gaan, maar je went er wel aan.

Die grote zwarte schijf is 5kg, iets kleiner, 4kg, 2kg, 1kg. En dan optellen maal 2 :nerd:

Neem je dan ook nog het gewicht van de stang erin mee? Of zijn je presses stiekem nog sterker :p

• #1.031
Haha, nee dat ding weegt echt niks is soort plastic, misschien net een halve kilo verwaarloosbaar.

Ja klopt, ik vond sowieso de dumbbells van FitForm fijner

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit soort dingen liggen veel beter in de hand

• #1.035
Heb ook keer bij fitform getraind, alleen met die dingen krijg je in het begin wel snel last van eelt (niet dat ik dat al niet had), vrij ruw materiaal maar voelt wel steviger in de hand.

Ja dat is juist chill eelt, ook met deadlifts/rows enzo zonder straps is dat wel fijn

Mooi!

ook hier gaat de borst goed, beginnen allemaal buffels te worden:)

Eind van het jaar mogen jullie in mijn rugby team, maar eerst ff tegen de 100 kilo wegen, like a boss:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven