Rug en Triceps
Deadlift
5x60 (wu)
5x80 (wu)
5x100 (wu)
2x5x120
1x4x130
1x170 (straps, beltless (altijd al)) PR (+10kg t.o.v. 2 weken geleden)
Ik weet alleen niet of ik het moet rekenen als een 1rm. De lift off was héél zwaar, doorgezet, toen ik bijna overeind kwam 1 stap met rechtervoet per ongeluk achteruit gezet, snel teruggezet maar wel gelocked. Volgens een co-trainer, was mijn rug wat bol, en dus net niet..maar dit reken ik toe aan max effort. Wat denken jullie?
Barbell bent over row
12x60
12x70
10x80
- Latt pulldown
Lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
11x40
6x45 PR (+5)
DB Shrugs
12x30
12x34
12x34
Dips
12xBW
10xBW+10kg
6xBW+20kg
4xBW+30kg PR (+5)
- Ez-skullcrushers
Note:
Lekkere training motivatie, focus en energiepijl was lekker na een low carb dag. Gisteren wel een hele zware low carb dag gehad, flinke hoofdpijn heb toen in de avond paracetamol genomen want was niet te harden het bonsde als een gek. Waarschijnlijk door te low carb en tentamen op die dag.
----------------------------------------
Mijn carbcyle ervaringen tot dusver, voor de geïnteresseerden:
Vandaag begon week 5. Ik zag er vandaag hard uit, maar aders zijn nog niet zichtbaar op gewenste plekken. Ik moet zeggen dat carb cycle mij tot nu goed bevalt, begin langzamerhand droger te worden. Tot nu toe geen krachtverlies en zelfs op bepaalde spiergroepen krachtwinst. Dat zijn ook 1 van de speerpunten van carb cyclen. Om terug te komen op ud2.0 heb me erin verdiept, voeding zou me wel lukken, maar de trainingen komen niet goed uit met studie. Vandaar dat ik voor de mini ud2.0 ga, dus de carb cycle bulk variant. Het is eigenlijk net als cutten, alleen zit je natuurlijk wat hoger op trainingsdagen en rustdagen t.o.v. cutvariant.
Vandaag is een carbload dag, ga wat anders doen dan mijn schema in OP. Vandaag ziet voeding er zo uit:
- 100gr havermout + 30gr whey
- 2 sneetjes volkoren brood + 30gr kalkoenfilet + banaan
- Pre/w: 1 scoop noxi, pwo: 2 scoops magnificent.
- 100/125gr havermout + 40gr whey
- 100gr bulgur + blik tonijn, nat + ananasschijf
- 400gr zoete aardappelen + 300-400 kippenpoten
- 30gr walnoten (i.p.v. 60gr) + 50gr casseine.
Dus lekker loaden en aangezien ik flink wat vetten binnenkrijg met kippenpoten (vooral verzadigde) zal ik minder walnoten eten en om omega 3,6 ratio goed te krijgen 1 omega3 cap meer innemen.
Als ik morgen er aan toe kom/zin heb/iemand vind zal ik een rugpic schieten.