MuscleMeat

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
yep jaren 90 muziek en kleding stijl! best leuk van die party's

lekker gefietst ja,:)

Genoeg cardio, vindt het geen zak aan. Hoop dat ik met diëten tot 10% kan komen.

Hoe lang heb je nog tentamens bro? :)
Veel verloren door tentamens?

Vandaag was laatste en het was pittig. Vakken wel, maar gains niet hehe.

Ben nu ook aan het cutten.

------------------------------

Laatst had ik gekotst tijdens borst training, maar 1 van de redenen kan nu zijn dat ik door borst een depletion training deed. Hoge reps en korte rust, aangezien mijn glycogeen voorraad was uitgeput door 4 dagen low in carb te gaan leidt dat tot misselijkheid. Dit lees ik in ieder geval in ud2.0 logs, het concept vind ik echt nice. Alleen 4 keer trainen waaronder op zaterdag komt me niet uit, moet kijken of dat anders kan want anders heb ik pech..

Ik snap je niet helemaal bro, laatst had je me een artikel gelinkt over ud2.0 en daar stonden twee dingen in: spieren onder verschillende hoeken trainen en oefeningen met stretch/piek en nog wat allemaal doen. Ik heb dat hele artikel gelezen maar depletiontrainingen zeggen me niks, laat staan het bijbehorende dieet?

Ben benieuwd. Succes!

Klopt. Bedoelde ook carbs; eiwitten en vetten constant. Dat is lastig genoeg.
Maar komt natuurlijk meer bij kijken. Het is in ieder geval niet een simpel dieet. En als alle dieeten toch hetzelfde zijn, waarom doet bijna niemand dit ud2? :)

Alle dieeten gaan toch ook om kcal, of niet? Dat blijft altijd de hoofdzaak. Maar je hebt gelijk hoor, UD2 is erg pittig voor zover ik heb gelezen. Gelukkig zijn de resultaten daar ook naar.

• #1.224
Ik snap je niet helemaal bro, laatst had je me een artikel gelinkt over ud2.0 en daar stonden twee dingen in: spieren onder verschillende hoeken trainen en oefeningen met stretch/piek en nog wat allemaal doen. Ik heb dat hele artikel gelezen maar depletiontrainingen zeggen me niks, laat staan het bijbehorende dieet?

Huh, herinner me dat ik je een link gaf inderdaad. Maar trainingsstijlen?

Hier dit is het boek van Lyle, zou ik je echt aanraden om te lezen heb het bijna uit.

Je kan ook wel wat junken, zolang je macro's maar goed zitten en dat carb loaden is echt mooi maar dat heb je ook bij carb cycle.

http://www.4shared.com/office/EKElQqIj/Bodybuilding_-_Diet_-_Lyle_McD.html

Ik heb j epics nu pas gezien en ik vraag me af wrm je in hemelsnaam cut, als je cut ben je gewoon een stok zoveel vet heb je niet, je kan lekker cleanbulken man

• #1.226
Alle dieeten gaan toch ook om kcal, of niet? Dat blijft altijd de hoofdzaak. Maar je hebt gelijk hoor, UD2 is erg pittig voor zover ik heb gelezen. Gelukkig zijn de resultaten daar ook naar.

Uiteindelijk wel, maar je kan ook gewoon relaxed cleanbulken en wat boven je onderhoud eten elke dag. Of je past dit principe toe, waarbij je steeds carbohydrates moet afwisselen om de zoveel dagen. Maar je went er wel aan, opzet is belangrijkst.

Ik heb j epics nu pas gezien en ik vraag me af wrm je in hemelsnaam cut, als je cut ben je gewoon een stok zoveel vet heb je niet, je kan lekker cleanbulken man

Pics OP? waarbij mijn rug 2 maanden oud is en UB was in de zomer. Heb ondertussen wel wat vet gekweekt en wil even alles ''resetten''. Ben blij dat ik het doe, want hierdoor heb ik weer wat geleerd over diëten en trainingsstijlen. Thanks Lyle en Tom Venuto!

Uiteindelijk wel, maar je kan ook gewoon relaxed cleanbulken en wat boven je onderhoud eten elke dag. Of je past dit principe toe, waarbij je steeds carbohydrates moet afwisselen om de zoveel dagen. Maar je went er wel aan, opzet is belangrijkst.

Pics OP? waarbij mijn rug 2 maanden oud is en UB was in de zomer. Heb ondertussen wel wat vet gekweekt en wil even alles ''resetten''. Ben blij dat ik het doe, want hierdoor heb ik weer wat geleerd over diëten en trainingsstijlen. Thanks Lyle en Tom Venuto!
Pics van nu dan? welke pagina, wil je zomer shirtless lopen? :P

• #1.229

Heb trouwens even de totale macro's vermeld in mijn voedingsschema. ;) (OP)
Nu ik het zo bekijk zit ik vrij hoog in carbs op trainingsdagen, dat is ook wel de bedoeling.
Vet is nagenoeg niet hetzelfde scheelt 20gram dat zijn 900 calorieën per week :rolleyes: even aankijken dus.

• #1.230
Rug en Triceps

Deadlift
5x60 (wu)
5x80 (wu)
5x100 (wu)

2x5x120
1x4x130
1x170 (straps, beltless (altijd al)) PR (+10kg t.o.v. 2 weken geleden)

Ik weet alleen niet of ik het moet rekenen als een 1rm. De lift off was héél zwaar, doorgezet, toen ik bijna overeind kwam 1 stap met rechtervoet per ongeluk achteruit gezet, snel teruggezet maar wel gelocked. Volgens een co-trainer, was mijn rug wat bol, en dus net niet..maar dit reken ik toe aan max effort. Wat denken jullie?

Barbell bent over row
12x60
12x70
10x80

- Latt pulldown

Lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
11x40
6x45 PR (+5)

DB Shrugs
12x30
12x34
12x34

Dips
12xBW
10xBW+10kg
6xBW+20kg
4xBW+30kg PR (+5)

- Ez-skullcrushers

Note:
Lekkere training motivatie, focus en energiepijl was lekker na een low carb dag. Gisteren wel een hele zware low carb dag gehad, flinke hoofdpijn heb toen in de avond paracetamol genomen want was niet te harden het bonsde als een gek. Waarschijnlijk door te low carb en tentamen op die dag.

----------------------------------------
Mijn carbcyle ervaringen tot dusver, voor de geïnteresseerden:
Vandaag begon week 5. Ik zag er vandaag hard uit, maar aders zijn nog niet zichtbaar op gewenste plekken. Ik moet zeggen dat carb cycle mij tot nu goed bevalt, begin langzamerhand droger te worden. Tot nu toe geen krachtverlies en zelfs op bepaalde spiergroepen krachtwinst. Dat zijn ook 1 van de speerpunten van carb cyclen. Om terug te komen op ud2.0 heb me erin verdiept, voeding zou me wel lukken, maar de trainingen komen niet goed uit met studie. Vandaar dat ik voor de mini ud2.0 ga, dus de carb cycle bulk variant. Het is eigenlijk net als cutten, alleen zit je natuurlijk wat hoger op trainingsdagen en rustdagen t.o.v. cutvariant.

Vandaag is een carbload dag, ga wat anders doen dan mijn schema in OP. Vandaag ziet voeding er zo uit:

- 100gr havermout + 30gr whey
- 2 sneetjes volkoren brood + 30gr kalkoenfilet + banaan
- Pre/w: 1 scoop noxi, pwo: 2 scoops magnificent.
- 100/125gr havermout + 40gr whey
- 100gr bulgur + blik tonijn, nat + ananasschijf
- 400gr zoete aardappelen + 300-400 kippenpoten
- 30gr walnoten (i.p.v. 60gr) + 50gr casseine.

Dus lekker loaden en aangezien ik flink wat vetten binnenkrijg met kippenpoten (vooral verzadigde) zal ik minder walnoten eten en om omega 3,6 ratio goed te krijgen 1 omega3 cap meer innemen.

Als ik morgen er aan toe kom/zin heb/iemand vind zal ik een rugpic schieten.

• #1.232
Gelocked = pr

Wel grote stap van 130kg naar 170kg, of vind je dat zelf niet?

Ok nice, komt dichterbij 200kg. Nee je hebt gelijk, maar aangezien ik goed opgewarmd heb en toch geknald heb op 120 en 130 durfde ik het wel aan.
Maar ik had het beter kunnen opbouwen, hoe zou jij het doen?

Ok nice, komt dichterbij 200kg. Nee je hebt gelijk, maar aangezien ik goed opgewarmd heb en toch geknald heb op 120 en 130 durfde ik het wel aan.
Maar ik had het beter kunnen opbouwen, hoe zou jij het doen?

Als je van te voren de training al begon, met ik wil nu een pr zetten zou ik het zo doen.

Deadlift
8x60 (wu)
5x100 (wu)

3x130
1x150
1x170

Maar als je pas tijdens het deadliften dacht, van er zit wel een pr in had je er weinig aan kunnen veranderen uiteraard.

• #1.234
Als je van te voren de training al begon, met ik wil nu een pr zetten zou ik het zo doen.

Deadlift
8x60 (wu)
5x100 (wu)

3x130
1x150
1x170

Maar als je pas tijdens het deadliften dacht, van er zit wel een pr in had je er weinig aan kunnen veranderen uiteraard.

Thanks! Ja, dat was inderdaad het geval.

Als ik je opbouw zo bekijk, doe je stapjes van 20kg. Stel dat ik over een tijdje 180 zou proberen dan:

3x120
1x140
1x160
1x180

Is dit correct?

Voor de zomer nog die 1x200kg aantikken. Toch zeer nette prestatie!

Thanks! Ja, dat was inderdaad het geval.

Als ik je opbouw zo bekijk, doe je stapjes van 20kg. Stel dat ik over een tijdje 180 zou proberen dan:

3x120
1x140
1x160
1x180

Is dit correct?

Die stapjes zijn maar een gok, kunst is gewoon om je klaar te maken voor een pr poging en het gene wat je doet voor pr poging mag zo weinig mogelijk energie kosten.

Je kan ook
8x60kg
5x100kg
3x130kg
1x155kg //of 150kg
1x180kg

Is maar een richtlijn.

• #1.237
@rijstwafel: thanks, ja wie weet!
@dennisik: duidelijk, thanks!

Klasse die BB-row en je DL PR niet te vergeten. Goed beziggg.:)

2 PRs in de cut.. I'm impressed bro!

Goede training bro! grtz met pr's, wanneer gaan we de vloer van yourhealth in zwolle slopen? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven