XXL Nutrition

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe je m omhoog krijgt maakt niet uit idd, gelocked is een nieuwe 1rm ook al ziet t er niet uit. Als je bij t benchen je borst niet aanraakt of je squat niet diep genoeg is t een ander verhaal.

Iedereen maar zeiken dat alle tonijn uit de zee wordt gevist, die 400 kippenpoten zijn veel desastreuzer voor je ecologische voetafdruk. Die 'lying' t-bar row is ook op zn minst interdasting :D

best sterke rug training kerel!

Haha de rotzak is die mijn deadlift weer voorbij, sterk hoor. Als je hem gelockt hebt telt hij natuurlijk maar blijf uitkijken met die rug he, je hebt er maar 1 en hij moet nog een tijd mee. Lekker getraind, goed om te horen dat de cut ook lekker gaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Klasse die BB-row en je DL PR niet te vergeten. Goed beziggg.:)

2 PRs in de cut.. I'm impressed bro!

Dankuwel!

Goede training bro! grtz met pr's, wanneer gaan we de vloer van yourhealth in zwolle slopen? :p

Thanks, ik zag dat je gisteren ging deadliften ! Volgende week zou wel kunnen, dan draai ik rug en benendag om hoop dan dat ik voldoende herstel.

Hoe je m omhoog krijgt maakt niet uit idd, gelocked is een nieuwe 1rm ook al ziet t er niet uit. Als je bij t benchen je borst niet aanraakt of je squat niet diep genoeg is t een ander verhaal.

Iedereen maar zeiken dat alle tonijn uit de zee wordt gevist, die 400 kippenpoten zijn veel desastreuzer voor je ecologische voetafdruk. Die 'lying' t-bar row is ook op zn minst interdasting :D

Aha fijn thanks! Ik herinner me dat ik gelocked had (ging veel dingen door me heen :roflol:

Haha, ja meal net op kan wel weer een maand zonder kippenpoten :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu ik toch bezig ben, maaltijd van gisteren:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

best sterke rug training kerel!

Danku!

Haha de rotzak is die mijn deadlift weer voorbij, sterk hoor. Als je hem gelockt hebt telt hij natuurlijk maar blijf uitkijken met die rug he, je hebt er maar 1 en hij moet nog een tijd mee. Lekker getraind, goed om te horen dat de cut ook lekker gaat.

:trollface: :D

Nee, klopt voelde het al wel kraken. De lift off was dus heel zwaar, wou het laten vallen, maar mijn rug was best bol die grote spanningsverschil zou heel erg kunnen aantikken op mijn rug.

Voorlopig in ieder geval geen 1rm misschien ergens in mei/juni.

Nice training man, ik snap zelf niet hoe mensen zulke gewichten tillen bij squat ga ik max 100 kilo en ik zweer het je he bro ik kan heel moeilijk opstaan, ik twijfel of ik morgen naar school ga omdat lopen, bukken alles ****ing pijn doet en dat bij 100 kg , zie ik hier mensen 100+ squatten :roflol:

Nette workouts bra
Heb je trouwens al goedkope biefstuk ergens gevonden? :o

Top man gratz met je PR op de DL en je dips vind ik ook er sterk.
Die kippenpoten heb je dik verdient gozer :D

t*ring, DLen gaat hier ook wel erg lekker :eek:

Nice die deadlift!
Binnenkort 180kg ;)

• #1.250
Nice training man, ik snap zelf niet hoe mensen zulke gewichten tillen bij squat ga ik max 100 kilo en ik zweer het je he bro ik kan heel moeilijk opstaan, ik twijfel of ik morgen naar school ga omdat lopen, bukken alles ****ing pijn doet en dat bij 100 kg , zie ik hier mensen 100+ squatten :roflol:

Thanks, als je 12+ reppers doet moet gewicht wel omhoog hé anders doe je min of meer cardio ;)

Nette workouts bra
Heb je trouwens al goedkope biefstuk ergens gevonden? :o

Thanks, nope bij aldi is trouwens 500gr kogelbiefstuk 5 euro (diepvries).

Top man gratz met je PR op de DL en je dips vind ik ook er sterk.
Die kippenpoten heb je dik verdient gozer :D

t*ring, DLen gaat hier ook wel erg lekker :eek:

Nice die deadlift!
Binnenkort 180kg ;)

Bedankt bazen!

je bent gewoon goed met de sport/hobby bezig, betaald zich nu ook echt uit in je trainingen.

itsasimple

• #1.252
Benen, Kuiten en Schouders

Had geen zin in squat (ook nog wat spierpijn in onderrug), ben al blij dat ik motivatie genoeg had om bed uit te stappen (had weinig geslapen) en naar gym te gaan met dit weer :roflol:

Volgende week wel weer squatten hopelijk.

Leg press (plate loaded)
12x200
12x240
12x260
10x280

Hack squat
12x120
12x130

Lang niet meer gedaan, gestopt na 2e set werd misselijk en teveel druk in knie aah pijnlijk.

Leg extension (plate loaded, per been)
1x12x35
2x12x40

Lying leg curl
12x40
12x45
12x50

Lunges
12x16
12x16
12x18

DB Shoulder press
12x20
10x22
8x24

DB side raise (strikt)
12x12
12x14
8-10x16

DB seated bent over lateral raise
3x12x12

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 15:16 ----------

je bent gewoon goed met de sport/hobby bezig, betaald zich nu ook echt uit in je trainingen.

itsasimple

Thanks bart, keeps me motivated!

Nice train, lekkere leg presses en db shoulders press. Volgende week dan maar ff pr op squat zetten :D

Motivatie is de sleutel tot succes he...

Lekker getraind weer, nu lekker genieten van je weekend.

Lekker gewerkt weer, jammer van die knie. Ik blijf me verbazen over die side raises van jou, als ik 10kg pak dan zijn ze al niet echt netjes meer bij mij en kan ik niet in 1 tempo door gaan zonder wat pauzes.

Toch lekker bezig geweest!

geen squat :whip:

Dat gevoel ken ik :roflol:

12 je magic number? :D

Wat een sterke beer ben je toch ook! Netjes hoor met al die gewichten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven