Was lekkere bazen training in health center. Deadliften op parketvloer is epicZitten wel paar deukjes in nu.
Haha ja, droogheid dat wij alle schijven van de gym hadden hangen aan de barbell
Danku mensen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was lekkere bazen training in health center. Deadliften op parketvloer is epicZitten wel paar deukjes in nu.
Lekkere volume op de BOR en strong dips man, hoe kwam het dat je maar 2 uur geslapen hebt gisternacht (ook aan de cardio toevallig)![]()
Ik had gisteren een hele pil dexaprine binnen en caffeine/geranamine sloeg de hele dag door. Heb geen oog dicht gedaan, met grote ogen staan staren naar plafond, heb dan maar andere activiteiten gedaan.. om 5u snachts afwassen en kamer schoonmaken toch nuttig bezig geweest 
Thx bro. NeeIk had gisteren een hele pil dexaprine binnen en caffeine/geranamine sloeg de hele dag door. Heb geen oog dicht gedaan, met grote ogen staan staren naar plafond, heb dan maar andere activiteiten gedaan.. om 5u snachts afwassen en kamer schoonmaken toch nuttig bezig geweest
Die 2 uurtjes slaap waren blijkbaar voldoende, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik hou het gewoon bij een halve.
das zeker minder man, dat gebeurt je in elk geval niet nog es een keer. 
pre work moet je stoppen man ik heb echt een raar gevoel nu en een ****ing stim d*ck door de noxipro
Laat maar weten als je cijfers hebt
Bij mij kon het ook beter, maar goed, donderdag krijg ik de resultaten en dan zie ik wel..![]()
Nee, dexaprine is een fatburner. En bij pre/w is 1,5 scoop max. Ik wissel ook vaak af tussen Noxi en Jack3d. Op lage dosering valt het ook wel mee.
Vanmiddag of morgenochtend..pff ik knijp m hard.
--------------------
Ik voelde het al aankomen dit weekend, ben verkouden en lichte keelpijn dus ben benieuwd hoe training zo afgaat.

.Ik voelde het al aankomen dit weekend, ben verkouden en lichte keelpijn dus ben benieuwd hoe training zo afgaat.

)Overtraining?
Nah beterschap man, ik ben er alweer van af hopelijk jij ook snel hersteld.

komt doordat ik mijn sjaaltje heb vergeten 
Meestal worden dat de meest epic trainingen
Beterschap bro, cutten in de winter is ook vragen om moeilijkheden![]()
goed bezig man, weer lekker bezig geweest bij hari mau?
Goede training voor een grieperd. Lekker curls met 24kgHeb je flyes overgeslagen of wist je gewicht niet meer?